Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
Hoppas du får en rejäl dos med schizofreni med den attityden.
Och det där påvisar vad du är för en person som önskar en extremt svår och livslång sjukdom med det lidande den innebär på en annan människa över att den sa något du ogillar på ett forum. Då är man rejält sjuk i roten, när man kan göra något sådant, helt jävla empatilös, som de är. Jag känner flera schizofrena och har sett vad sjukdomen innebär, PÅ NÄRA HÅLL! Jag är även utsatt för våld från en schizofren, hans mor likaså samt hans extjej. Jag har sett min schizofrena vän slå sin vän medan hon höll sitt barn på andra armen, hon har även gått på och slagit en äldre cancersjuk kvinna för att kvinna påtalade att dottern nog var törstig. För det blev hon dömd i rätten och fick betala skadestånd. Jag har i dags datum kontaktförbud mot en annan och du påstår de "inte är farliga".. Då tror jag fan du är sinnessjuk själv och helt utan insikt i vad ni kan ta er till.
Schizofreni innefattar flat affect, katatoni, hörsel/syn/lukthallucinationer och en massa andra saker såsom att de oftast inte kan avläsa andra människors ansiktsuttryck, alltså en släng autism. Om detta verkar du ha noll koll eller kunskap men sitter sedan och är spydig mot en här som har.
Det brukar vara så ibland schizofrena: de saknar sjukdomsinsikt. "Inget fel på mej! Det är normalt att höra röster. Rösterna kommandar meeeeeej! Jag är så speciell!"
Du är uppenbarligen sur för att någon sa sanningen om ditt tillstånd. Well sanningen får du alltid höra av mig sen om det skaver är inte mitt problem!
En snabb genomgång av dina inlägg ser jag också att du inte bara knarkar utan odlar dina egna knarkplantor. Tja, det förklarar ju varför du hamnade i schizofreni då. Så går det när man förgiftar sin kropp!
Stick nu och sluta prata till mig, är inte intresserad av att få ett schizo-mongo till på halsen, tack!