2022-02-01, 20:59
Medlem
Hej! Jag har en granne (som är fruktansvärt snygg). Har alltid drömt om att ha ett par av hennes underkläder. Obs, använda!
Hur gör jag?? Inbrott?? Fråga??
Hur hade ni gjort?
Citera
2022-02-01, 21:02
Medlem
Du knackar på hos henne och frågar om du kan få ett par.
Citera
2022-02-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion12
Du knackar på hos henne och frågar om du kan få ett par.
Problemet är ju att det är mer spännande att göra det utan att hon vet om det… hur fan gör man då?
Citera
2022-02-01, 21:13
Medlem
Zitilitess avatar
Jävla äckel haha

Man får inget gratis här i livet. Vill du ha hennes använda trosor så får du väl erbjuda henne en saftig summa för dom, samtidigt som du försöker att inte vara ens hälften så creepy som du egentligen är. Men det kanske blir svårt för dig?

Om du gör inbrott hos henne så kanske du inte ens hittar några trosor som är använda
Citera
2022-02-01, 21:15
Medlem
Skriv en lapp med erbjudande att köpa ett par, och att hon lägger dem i en påse på något undangömt ställe i lägenheten/utanför huset. Gör hon det skicka in pengar genom brevinkastet/ lägg i brevlådan.
Citera
2022-02-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitilites
Jävla äckel haha

Man får inget gratis här i livet. Vill du ha hennes använda trosor så får du väl erbjuda henne en saftig summa för dom, samtidigt som du försöker att inte vara ens hälften så creepy som du egentligen är. Men det kanske blir svårt för dig?

Om du gör inbrott hos henne så kanske du inte ens hittar några trosor som är använda
Är jag äcklig bara för att jag tänder på spännande saker? Nu får du ta å ge dig! Jag vet ju inte hur jag ska göra, det är ju därför jag frågar. Svara inte om du inte har nån lösning till mig…
Citera
2022-02-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantail
Skriv en lapp med erbjudande att köpa ett par, och att hon lägger dem i en påse på något undangömt ställe i lägenheten. Gör hon det skicka in pengar genom brevinkastet.
Det där va fan smart! Tror dock inte att hon går med på det… å såna där ”använda tros sidor” är inget som lockar. Man vill ju inte va en i mängden liksom
Citera
2022-02-01, 21:18
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkapaburk
Är jag äcklig bara för att jag tänder på spännande saker? Nu får du ta å ge dig! Jag vet ju inte hur jag ska göra, det är ju därför jag frågar. Svara inte om du inte har nån lösning till mig…

Sno folks använda underkläder är jävligt äckligt, så därför kallar jag dig för äckel
Citera
2022-02-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitilites
Jävla äckel haha

Om ni bor i hyreshus kanske du kan kolla hennes tvätttider och försöka sno dem där. Vad tänker du göra med trosorna. Nej förresten, det vill jag inte veta. Misstänker något mindre estetiskt.
Citera
2022-02-01, 21:21
Medlem
Som någon annan skriver kan du försöka ta från tvättstugan. Har ni nyckel till tvättstugan så ta en kopia på den. Så hade jag gjort om jag var dig, vilket jag tack och lov inte är.
Citera
2022-02-01, 21:24
Bannlyst
Ett väl författat brev är din enda chans. Försök att inte framstå för jävla pervig om det är möjligt. Minst 2 lax får du nog erbjuda. Framhåll så gott du förmår att du "inte är något pervo", fast du förstås är det.

Jag och en gammal tjej sålde hennes snusktrosor för reskassa en gång i tiden.
Citera
2022-02-01, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorxxen
Som någon annan skriver kan du försöka ta från tvättstugan. Har ni nyckel till tvättstugan så ta en kopia på den. Så hade jag gjort om jag var dig, vilket jag tack och lov inte är.

Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Om ni bor i hyreshus kanske du kan kolla hennes tvätttider och försöka sno dem där. Vad tänker du göra med trosorna. Nej förresten, det vill jag inte veta. Misstänker något mindre estetiskt.

Ja, har också funderat på å göra så men vi har inga nycklar utan vi har ”blipp” bricka
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in