2022-02-01, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkapaburk
Ja, har också funderat på å göra så men vi har inga nycklar utan vi har ”blipp” bricka
Du kanske kan råka dubbelvikt, eller råka glömma en tröja i tvättstugan som du passar på att hämta när Troslisa tvättar. En bra sak med tvättstugan är ju att du kan vara säker på att de eftertraktade stringtrosorna är rejält i smorda! Lycka till, tror jag.
Citera
2022-02-01, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitilites
Sno folks använda underkläder är jävligt äckligt, så därför kallar jag dig för äckel

Jag brukar klä mig i hatt, lång rock och solglasögon när jag vill snatta trosor. Så är jag naken under. Förstås.

Så får man försöka ta sig in i tvättstugor och där trosor kan finnas.

I filmen "stjäla en tjuv" spelade Jakob Eklund pervers trostjuv.

https://www.youtube.com/watch?v=zRfm1PykyXA
1:08 får han vittring på trosorna.
Citera
2022-02-01, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Du kanske kan råka dubbelvikt, eller råka glömma en tröja i tvättstugan som du passar på att hämta när Troslisa tvättar. En bra sak med tvättstugan är ju att du kan vara säker på att de eftertraktade stringtrosorna är rejält i smorda! Lycka till, tror jag.

Bra idé, men om hon märker att trosorna fattas så kommer hon ju att märka att det är jag. Å jag går ju igång på att personen i fråga inte vet vem det är. Sitta här, med en snygg grannes använd trosor i handen och dricka en bärs å vara fullt medveten om att hon inte vet vem det är. Blir kåt av bara tanken
Citera
2022-02-01, 21:37
Medlem
Sömnmedel kanske kan funka om du typ gör inbrott och lägger i hennes juice eller nåt.
Citera
2022-02-01, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Sömnmedel kanske kan funka om du typ gör inbrott och lägger i hennes juice eller nåt.

Hur får jag tag på trosorna? Ska jag bara riva av de rätt upp å ner?? Hur tänker du nu? Jag må va en kåt jävel men en brottsling är jag inte
Citera
2022-02-01, 21:44
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finansvargen
Jag brukar klä mig i hatt, lång rock och solglasögon när jag vill snatta trosor. Så är jag naken under. Förstås.

Så får man försöka ta sig in i tvättstugor och där trosor kan finnas.

I filmen "stjäla en tjuv" spelade Jakob Eklund pervers trostjuv.

https://www.youtube.com/watch?v=zRfm1PykyXA
1:08 får han vittring på trosorna.

Okej? Får du använda datorn för personalen på hemmet?
Citera
2022-02-01, 21:44
Medlem
Gå till gymmet och bygg upp en het kropp, denna använder du sen för att förföra henne. När du sen blivit inbjuden för att knulla låtsas du gå på toa efter och smyger ned några i bakfickan. Ännu bättre om du sedan får henne att följa med dig och svettas som en hund på gymmet
Citera
2022-02-01, 21:45
Medlem
[quote=gurkapaburk|78927779]Bra idé, men om hon märker att trosorna fattas så kommer hon ju att märka att det är jag. Å jag går ju igång på att personen i fråga inte vet vem det är. Sitta här, med en snygg grannes använd trosor i handen och dricka en bärs å vara fullt medveten om att hon inte vet vem det är. Blir kåt av bara tanken[/QUOTE
Tjejer byter underkläder varje dag, inte som du, en gång i månaden. Antar att hon tvättar 10-12 trosor vid varje tillfälle. Hon kommer inte att märka att du snott en trosa som objekt för djuriska lustar.
Citera
2022-02-01, 22:20
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Hej! Jag har en granne (som är fruktansvärt snygg). Har alltid drömt om att ha ett par av hennes underkläder. Obs, använda!
Hur gör jag?? Inbrott?? Fråga??
Hur hade ni gjort?
Jag har sparat flera vackra kvinnors underkläder.

Har haft olika perversa perioder genom livet som tagit sig olika uttryck.

Gemensamt för alla är att jag tagit dem, behållit dem, fått dem när jag har tagit hem kvinnan och haft sex med henne.

Det är något mycket vackert i att se en nyvaken skön kvinna bli generad dagen efter en ONS-natt när hon på morgonen inte hittar sina trosor och med lite lagom genant panik naken letar efter dem

När jag var betydligt yngre samlade jag dem och ordnade dem snyggt och fint markerade med datum och en liten lapp med namn, nummer och kort notis om flickan och våra gemensamma övningar och hennes företräden, positiva och negativa intryck eller upplevelser.

Mitt förlag är alltså att helt enkelt ragga upp henne och bjuda över henne, se till hon spenderar natten hos dig och somnar naken i din säng. Vid lämpligt tillfälle lägger du undan trosorna där de inte självklart hittas.

Förslagsvis ihoptryckta under en av sängens träpaneler.
Citera
2022-02-02, 02:10
Medlem
Idumeas avatar
Sluta trolla på flashback, köp ett par trosor från nån tjej med samtycke på internet, runka och fantisera om din granne i smyg. ALLA FÅR VAD DE VILL HA

Citera
2022-02-02, 02:23
Medlem
7.62s avatar
Om hon bor med någon så kan du försöka bli kompis med dom och bli inbjuden på fest och sen slå till. Ofta brukar tvättkorgen stå i badrummet där det är låst och mycket oljud 😉
Citera
2022-02-02, 05:22
Medlem
Citat:
Ja, har också funderat på å göra så men vi har inga nycklar utan vi har ”blipp” bricka
Är det bostadsrätt så gå med i styrelsen och erbjud dig att hantera tvättstugan, då får du tillgång både till taggsystemet och eventuella nycklar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in