Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-01-31, 18:11
Medlem
Jag vet inte om jag lägger tråden rätt.
Är det nån som vet hur dessa funkar? I samspel. Kan jag få lite allmänt vetande från folk så kan jag kanske få lite hjälp från andra mer eller mindre kunniga.
Historien bakom min fråga är, ja vad sjutton ska man skriva, komplicerad.
Senast redigerad av Pockemon 2022-01-31 kl. 18:29. Anledning: Glömde en viktig komponent i rubriken
Citera
2022-01-31, 18:35
Medlem
0.1.1.2.3.5.8.13s avatar
Crypto.com = kryptosajt

Uptrader och MetaTrader5 = program där scammers kan visa dig "dina" vinster

(Google?) Authenticator = 2FA

Ingenting av detta säger vem som blåste dig, så berätta gärna mer av storyn, TS.

EDIT: Jag vet en hel del om dylikt p.g.a. mitt kneg men diskuterar ej exakt varför/hur publikt. Ge mer info så vägleder jag enligt bästa förmåga.
Senast redigerad av 0.1.1.2.3.5.8.13 2022-01-31 kl. 18:42. Anledning: tillägg
Citera
2022-01-31, 18:40
Medlem
0.1.1.2.3.5.8.13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pockemon
Jag vet inte om jag lägger tråden rätt.
Är det nån som vet hur dessa funkar? I samspel. Kan jag få lite allmänt vetande från folk så kan jag kanske få lite hjälp från andra mer eller mindre kunniga.
Historien bakom min fråga är, ja vad sjutton ska man skriva, komplicerad.

Se edit till föregående inlägg, citat för ping.
Citera
2022-01-31, 19:21
Medlem
På uptrader säger de att jag ska betala en lika stor summa för att därefter få ut allt.
Det vill jag inte göra. En scammer har otaliga gånger velat jag ska sätta in mer men jag har inte velat. Personal ska visa mig. Denne har också fått mig att betala, tack och lov ingen förmögenhet, men jag vill ha tillbaka dem.
Citera
2022-01-31, 19:22
Bannlyst
Crypto.com är en börs för kryptovaluta, Uptrader & MT5, aldrig hört talats om, "Authenticator" är ett engelskt ord och översätts väl ungefär som "Autentiserare". Det används för 2FA/TFaktorautentisering.

Utveckla nu din tråd innan den kastas.

Citat:
Ursprungligen postat av 0.1.1.2.3.5.8.13
Jag vet en hel del om dylikt p.g.a. mitt kneg men diskuterar ej exakt varför/hur publikt. Ge mer info så vägleder jag enligt bästa förmåga.
Cringe

Citat:
På uptrader säger de att jag ska betala en lika stor summa för att därefter få ut allt.
Det vill jag inte göra. En scammer har otaliga gånger velat jag ska sätta in mer men jag har inte velat. Personal ska visa mig. Denne har också fått mig att betala, tack och lov ingen förmögenhet, men jag vill ha tillbaka dem.
Har du satt in pengarna på dom sajterna så kan du inte få tillbaka pengarna.
Citera
2022-01-31, 19:23
Medlem
Citat:

På Crypto.com har jag fått en instruktion nyligen och jag ska väl titta på det. Men jag lär inte fatta något. Det verkar som att jag måste återvända till uptrader som vill att jag sätter in mer
Citera
2022-01-31, 19:24
Medlem
Citat:

Personal * personen
Citera
2022-01-31, 19:27
Bannlyst
Citat:
På Crypto.com har jag fått en instruktion nyligen och jag ska väl titta på det. Men jag lär inte fatta något. Det verkar som att jag måste återvända till uptrader som vill att jag sätter in mer
Om dina pengar finns på Crypto.com så är dom säkra, ingen fara. Crypto.com kan du lita 110% på.
Citera
2022-01-31, 19:29
Medlem
När jag började inse vad jag går igenom bytte jag lösen till sidorna, obfx, uptrader etc. Med touchcensor och 2f på andra grejer som Microsoft konto då nån, personen, begärt nån engångskod.
Jag lär väl aldrig få tillbaka men denne personen har jag förstått jag har sabbat för
Citera
2022-01-31, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
Om dina pengar finns på Crypto.com så är dom säkra, ingen fara. Crypto.com kan du lita 110% på.

Jag har en transaktion på summan i crypto. Jag önskar jag kunde fatta mer
Citera
2022-01-31, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01

De var de enda samarbetsvilliga. Om jag har de där, för jag har en withdrawal där. Så ändrade jag sen på de andra sajterna. Då personen var så ivrig så kanske jag sabbade lite. Personen sa tidigare chatt nått med halvvägs igenom.
Citera
2022-01-31, 19:37
Medlem
Men då behöver jag inte de andra sidorna? Bara Crypto.com? Ni ska se alla screenshoots, herregud.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in