Hoppas hon är nöjd med "skönhets"arbetet. För skön blev hon väl? Åldras med värdighet är inte direkt något som har gått fram hos kvinnor av idag. Förstår att hon känner sig lurad men hon borde också förstå att en del saker inte lönar sig att försöka lappa på.
Instämmer!
Det finns massvis med vackra/paranta/sexiga kvinnor i pensionsåldern, företrädelsevis oopererade och naturliga. Vad får en kvinna som Unni att tro att NÅGON man går igång på någon som ser ut som henne?
Det är fruktansvärt att se dessa kvinnor försöka se ut som dom gjorde för 25-30 år sedan.
Åldern tar ut sin rätt för oss alla.
Det blir patetiskt och äckligt att se dom. Det är nästan så att man vill ta omvägar. Som man skulle göra om man visste nån hade böldpest.
Kvinnor kan vara sexiga på olika sätt. På mitt gym tränar det en kvinna som jag vet är 57 år men hon har en snyggare kropp än många 20-åringar. Hon ser dessutom helt naturlig och frisk ut.
Kan inte tänka mig ett värre öde faktiskt. En åldrad kropp, märkt av alkohol och ett plastansikte som börjar lossna och som inte alls stämmer med övriga kroppen.
Att festa med eliten och gratis inträde av vakter är ett minne blott.
Gamla krögare där de fick äta gratis är borta.
Party kompisarna har flyttat för att vara närmare sina barnbarn.
Den nya eliten med skådisar i 25-30 års åldern bjuder inte in till sina bord.
Ingen är intresserad längre. Snart är hon helt bortglömd förutom av människor som var skådisar på 80-90 talet som har alldeles för låg pension.
Det suger att bli äldre
Tror inte det går någon större nöd på henne, finns ju ett gäng med pensionerade kulturarbetare som hasar runt på Söder, och jag tycker att de verkar ha en riktigt dräglig tillvaro faktiskt.
Kan inte tänka mig ett värre öde faktiskt. En åldrad kropp, märkt av alkohol och ett plastansikte som börjar lossna och som inte alls stämmer med övriga kroppen.
Att festa med eliten och gratis inträde av vakter är ett minne blott.
Gamla krögare där de fick äta gratis är borta.
Party kompisarna har flyttat för att vara närmare sina barnbarn.
Den nya eliten med skådisar i 25-30 års åldern bjuder inte in till sina bord.
Ingen är intresserad längre. Snart är hon helt bortglömd förutom av människor som var skådisar på 80-90 talet som har alldeles för låg pension.
Det suger att bli äldre
Oerhört träffande beskrivet. Vi ser ju samma sak ske i USA när Neil Young och Joni Mitchell försöker tvinga bort Joe Rogan från Spotify. De som använder Spotify vet inte vem Mitchell och Young är och de som lyssnade på Mitchell och Young vet inte vad Spotify är.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!