2022-01-30, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incoherency
Intressant med ett namn. Vet du någonting mer om denne? Hur är han kopplad till FLG? ÄR det rykten som florerar att det skulle vara han som är BO eller är det bekräftat på något sätt?

Med tanke på dina frågor så verkar det som att det inte är någon lokalkändis. Var kom han ifrån?
Skulle nog säga att det är 100% bekräftat att detta är BO.

Bilder ifrån Facebook
https://imgbox.com/cbWmGkWr (Vänster)
https://imgbox.com/wR6MFi7z
Citera
2022-01-30, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Har dom inte skyddsvästar numera när dom går ut från lägenheten? Kanske börjar skyttarna skjuta mot huvudet. Men det är bara spekulation från min sida.

Jag tror inte vi får reda på mer nu utan först i morgon bitti.
Vissa har det och vissa har fått sina beslagtagna av polisen. Och andra inte alls.
Citera
2022-01-30, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewJackKiller
BO är Kaf* Abd* *se med kopplingar till FLG sidan

Vet någon vem detta är? Vad gjorde han i Rinkeby? Tror ni det är DP som är igång igen?

* = i

Hans vänlista lutar åt DP. Säker på att han är kopplad till FLG? Han verkar ha två fb-konton och i det ena döljer han sina vänner så han kan ju ha bytt fot.
Citera
2022-01-30, 13:09
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Man skjuten i Rinkeby (2022-01-29)

/ Moderator
Citera
2022-01-30, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewJackKiller
Skulle nog säga att det är 100% bekräftat att detta är BO.

Bilder ifrån Facebook
https://imgbox.com/cbWmGkWr (Vänster)
https://imgbox.com/wR6MFi7z

Vem är han till höger på första bilden?
Citera
2022-01-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Hans vänlista lutar åt DP. Säker på att han är kopplad till FLG? Han verkar ha två fb-konton och i det ena döljer han sina vänner så han kan ju ha bytt fot.

Bilderna som laddades upp. Är de nytagna? Vem är han till höger? Han kanske kan kopplas till något gäng.
Citera
2022-01-30, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
sluta ljud ditt troll, JB bor inte ens där och han är inte så dum att han skulle visstas i Rinkeby utan full styrka på dagtid.

Jag påtalar endast vad jag har hört på ryktesvägar då min svåger arbetar som polisman i länet.
Citera
2022-01-30, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor

ja han är umgås med DP,s yngre, han har inget med FLG att göra vad jag har hört.
Citera
2022-01-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jag påtalar endast vad jag har hört på ryktesvägar då min svåger arbetar som polisman i länet.

nej du ljuger och inget annat

nr1 en polis skulle aldrig utala sig om ett mord till någon man är svåger med om man inte vill få sparken för läka polisärt arbete under en starkt pågående utredning vilket är straff bart.

nr2 hade han gjort det så hade han fan inte sagt jaffar byn kan jag ju säga när det inte ens är Jaffar som har dött eller ens varit i rinkeny eller ens bor på den adressen.
Citera
2022-01-30, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
ja han är umgås med DP,s yngre, han har inget med FLG att göra vad jag har hört.
Okej jag antog att han hade med FLG att göra då hans äldre bror är FLG medlem vad jag har hört.
Citera
2022-01-30, 15:07
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Samt 6 stycken i trappen åtalad i domstolen.

Alla unga män mellan 18 och 25 är åtalade i domstolen enligt mrkoll. De vuxna är ostraffade i regel, utom en 37 åring. Är uppenbarligen en väldigt kriminell kultur som grabbar i Rinkeby växer upp med.
Citera
2022-01-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
En polisman får inte ge ut information! Varför ljuger du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in