2024-09-06, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Det står i tråden.
Vem sköt han i Rågsved, "tillbaka med bätttre kaliber"-mannen??
Varför respekterar marrokanerna honom, eller är dom polare?
Samma som hade tortyr-containern?
Jag hänger inte med nu? Jag läste längre bak i tråden att den här killen gjorde nåt fel i rågsved. och för den ska inte leda tillbaka till nån kändis från rinkeby så fick nån springis avsluta han. Och du skriver också nu om rågsved. Menar du tillbaka med bättre kaliber eller skrev nån det i nån chat från fup?
Citera
2024-09-06, 11:42
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12631Avsluta
Jag hänger inte med nu? Jag läste längre bak i tråden att den här killen gjorde nåt fel i rågsved. och för den ska inte leda tillbaka till nån kändis från rinkeby så fick nån springis avsluta han. Och du skriver också nu om rågsved. Menar du tillbaka med bättre kaliber eller skrev nån det i nån chat från fup?
En i rågsved blev skjuten och sa "kom tillbaka med bättre kaliber"
samma marockaner som hade tortyr-containern i Holland?
Citera
2024-09-06, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
En i rågsved blev skjuten och sa "kom tillbaka med bättre kaliber"
samma marockaner som hade tortyr-containern i Holland?
Haha shit vilken shuno. Men han blev skjuten av den här killen som blev dödad i porten som tråden handlar om? Och den där med tortyr container jag läste om det shit va sjuka människor det finns. Men vad gör de ens i Sverige om de är från holland?
Citera
2024-09-07, 00:41
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12631Avsluta
Haha shit vilken shuno. Men han blev skjuten av den här killen som blev dödad i porten som tråden handlar om? Och den där med tortyr container jag läste om det shit va sjuka människor det finns. Men vad gör de ens i Sverige om de är från holland?
Ställde fråga eftersom jag inte vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in