Citat:
Ursprungligen postat av
smoerrebom
Ni som läser kan strunta i denna postares inlägg, det är tydligt att hen inte vet något om bf ärenden handläggs.
Jag vet inte om det beror på att hen blandar ihop bf med verkställighet eller om det bara är allmänna kognitiva begränsningar, attityden hen uppvisar gör att det känns som att det kvittar.
Det är som den andre skriver, har du betalat hela skulden ska sökanden återkalla ansökan. Är du inte ens delgiven föreläggande finns ingen möjlighet att det uppkommer någon betalningsanmärkning
Haha - som om. Strygosaurs har sagt till mig att jag har rätt, och hon säger att hon
äger ett inkasso AB. Därtill är du en pajsare som kanske ska ta och vänta på att de första fjunen där nere ska växa till sig innan du slår dig på bröstet...
Citat:
Ursprungligen postat av
Stygotius
Återigen, vad i helvete pratar du om? "Nekar", vad betyder ens det? Menar du bestridit? I så fall finns det inget i TS som tyder på att TS bestritt ärendet, utan han har helt enkelt inte skrivit på delgivningskvittot, d.v.s inte svarat. Det finns inte heller något som tyder på att delgivningsförsöken pågått så länge att KFM nu erbjuder borgenären att delge själv alternativt avsluta ärendet.
Vad jag skrev, är att KFM kommer höra av sig om man inte hör av sig till KFM, motsätter du dig denna information? I så fall är det minst sagt dråpligt av dig att skriva motsatsen bara några inlägg innan.
Note: Har inte skrivit ens ett uns annat. Ändå fortsätter du som ett litet miffo.