Det är väl killar som har ring i vänster öra som bögar? Den typiska ringen i ena örat bara. Är fortfarande så men nu när det mer ok vara bög så har de andra sätt visa de är bögar antar jag?
Det enkla svaret blir väl att killar med ringar i örat är bögar alldeles oavsett vilket öra det är
Jag piercade både höger och vänster för att skapa förvirring hos de som var osäkra på den egna sexualiteten. Tjejerna tyckte dock det var stabilt att inte gå omkring och oroa sig över vad muppar tycker så vinstlotten hamnade naturligtvis i min ficka.
Regeln var även att det var okej att pierca höger om man hade vänster redan piercad. Så pierca båda var ok.
Är du man och har örhänge så har du fixat bögstilen med god marginal. Lägg till laxrosa tighta brallor ock skrikig skjorta som är rejält uppknäppt så att man ser den vaxade bringan.
Bögslunga blir pricken över i.
Homosexuella män är generellt mycket vackrare och tar hand om sig själva, men jag tolkar trådstarten att du vill se 'metrosexuell' ut. Jag tycker du ska skaffa örhänge, sån bandana som knyts runt halsen är väldigt snyggt, BB-cream skadar aldrig. Mittbena med lite längre hår. Klä dig svart med något som poppar ut, t.ex en röd tröja eller någon accessoar med stark färg.
Annars kan du titta/tänka tillbaka på straighta män med bögskräck och gör precis tvärtom stilmässigt så kommer du bli vackrare bara av det.
Senast redigerad av itsyourfault 2022-01-31 kl. 18:59.