2022-01-28, 15:34
Medlem
Troublezzzs avatar
Att man inte vill se ut som en bög har länge varit straighta mäns ursäkt för att att se ut som en säck potatis. Besök ett gym ibland, använd hela och rena kläder och försök att lämna mjukisbyxorna i garderoben så ska du se att du inom kort ser stilig, förlåt, bögig ut.
Citera
2022-01-28, 15:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50
Det är väl killar som har ring i vänster öra som bögar? Den typiska ringen i ena örat bara. Är fortfarande så men nu när det mer ok vara bög så har de andra sätt visa de är bögar antar jag?

Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50
Trodde det var vänsterörat men det var alltså högerörat? Ifrån sig själv eller ifrån andra förresten, jag pratar om vänster för de som kollar på ringinnehavaren. Blir ju då hans egna högra.
Det var alltså det egna vänsterörat som var "okej" när jag tog hål i örat.
Citera
2022-01-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Dessa varelser är ökända för sin förmåga att klä sig trendigt och snyggt samt bibehålla en adekvat kroppsform för ändamålet.

Hur ser din bögstil ut?

Är det BMI < 20, blommiga skjortor och accessoarer som gäller synkat med en stilenlig (?) frisyr och rejält markerad ring i ena örat, eller är det Tom of Finland som är ditt ideal?
BMI 20? Finns ju björnbögar med, dra inte alla över en kam.
Citera
2022-01-28, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icuesofty20
Bög om man hade ring i högra örat, men var straight om man hade det i vänstra eller hur det var. Roligt man hade det som barn att mobba andra barn som piercade fel öra.
Jag piercade både höger och vänster för att skapa förvirring hos de som var osäkra på den egna sexualiteten. Tjejerna tyckte dock det var stabilt att inte gå omkring och oroa sig över vad muppar tycker så vinstlotten hamnade naturligtvis i min ficka.
Citera
2022-01-28, 17:40
Medlem
Trodde det var näsdukar i fickan som är det som gör att man får den riktiga bögstilen.
Citera
2022-01-28, 18:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Jag piercade både höger och vänster för att skapa förvirring hos de som var osäkra på den egna sexualiteten. Tjejerna tyckte dock det var stabilt att inte gå omkring och oroa sig över vad muppar tycker så vinstlotten hamnade naturligtvis i min ficka.
Jag hade två i ena och ett i andra.
Citera
2022-01-28, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag hade två i ena och ett i andra.
Bra där! Blev du kallad bög?
Citera
2022-01-28, 18:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Bra där! Blev du kallad bög?
Det minns jag i ärlighetens namn inte, men jag tror inte att nån vågade. Något av det första jag gjorde i högstadiet var att hitta den läskigaste nian och bryta arm med honom. Jag förlorade så klart, men folk insåg ju att med en sån fräckhet så ska man ju inte bråka med honom.

Bög har jag bara blivit kallad av groggluder som jag inte velat köpa sprit till.
Citera
2022-01-28, 18:57
Medlem
Bara kolla på hur homofiler som Jonas Gardell, gaytenoren och Rasmus Paludan klär sig. Så köper du samma kläder de bär.
Citera
2022-01-28, 19:00
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Jag växte upp på västkusten. Då var det viktigt att ha i vänster snibb, det var höger som var bögörat. Ryktet på skolgården lät gälla att det var tvärtom i Stockholm.

Det kanske låg sanning i det 1987, men knappast 2022.

Jag har också hört att det är i vänster öra man har ringen i om man inte är bög medan det är tvärtom i Stockholm.

Att ha en tatuering av ett tjurhuvud på bröstet med en ring på bröstvårtan som täcker tjurnäsan är riktigt bögigt:

https://www.youtube.com/watch?v=56Bc9UoxklQ

Slitna t-tröjor samtidigt som man har pyjamasbyxor verkar vara bögigt:

https://youtu.be/fRLZFjBiNbo?t=1038

och även linnen samtidigt som man har mustasch:

https://discobole.gr/images/detailed/127/FREDDIE_MERCURY_MR_BAD_GUY_zn8i-46.jpg

Att klä sig i klittriga kostymer med glittriga slängkappor är bögigt:

https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/34a/8ee/99c81cee8cdfff4aa5db796648ee9525ea-24-liberace.h352.w529.jpg
Senast redigerad av Avsiktaren 2022-01-28 kl. 19:05.
Citera
2022-01-28, 19:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Är du man och har örhänge så har du fixat bögstilen med god marginal. Lägg till laxrosa tighta brallor ock skrikig skjorta som är rejält uppknäppt så att man ser den vaxade bringan.
Bögslunga blir pricken över i.
Citera
2022-01-28, 20:43
Avslutad
Citat:
Bög har jag bara blivit kallad av groggluder som jag inte velat köpa sprit till.

Igenkänningsfaktor 100 på den, liknande har hänt mig fast kanske inte lika aggressivt. Minst två (i övrigt ganska trevliga) brudar har frågat om jag är homo när jag inte hörsammat deras lockrop som vi snubbar förväntas göra. Hade inte riktigt hjärta att krossa deras självbild, så det blev nåt halvpatetiskt ”sorry, e’ lite mycke’ i livet nu” och så sorti genom bakdörren... Idag säger jag dock rakt ut om jag inte är attraherad av någon som inte verkar kunna se hintarna.
Senast redigerad av LepraHunk 2022-01-28 kl. 20:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in