Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-02, 18:34
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanbengt
Så....snart ett år sedan Louise försvann. Någon som hört något senaste tiden?

Helt galet. Trodde att hon skulle hittas i samband med den andra utredningen och rättegången.
Kommer någon våga berätta vad som hänt så småningom?
Citera
2023-01-22, 00:12
  #482
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Helt galet. Trodde att hon skulle hittas i samband med den andra utredningen och rättegången.
Kommer någon våga berätta vad som hänt så småningom?

Troligtvis inte. Detta är en trio som verkar känt varandra länge och där styrkan att inte gola ner varandra tyvärr verkar stark. Viktor kommer nog även i det här fallet komma ännu billigare undan än i fallet med Egil. 😞
Citera
2023-02-13, 11:50
  #483
Medlem
Jag vet inte hur trovärdigt detta är men vill ändå få ut det ifall det är nåt. Hörde på gatan att hennes kläder hittats vid sandtagen i lövsättra. Vet inget mer än det.
Citera
2023-02-13, 13:35
  #484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilly74
Jag vet inte hur trovärdigt detta är men vill ändå få ut det ifall det är nåt. Hörde på gatan att hennes kläder hittats vid sandtagen i lövsättra. Vet inget mer än det.

Lövsättra vid Lövsättra Golfklubb/Stångberga eller nära Ullnasjön? Det kanske finns någon ytterligare i Österåker dessutom.
Citera
2023-02-14, 09:23
  #485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilly74
Jag vet inte hur trovärdigt detta är men vill ändå få ut det ifall det är nåt. Hörde på gatan att hennes kläder hittats vid sandtagen i lövsättra. Vet inget mer än det.

Intressant om det stämmer! Vill minnas att det fanns en sparad kartbild över trafikplats Rosenkälla i någon mobiltömning. Kanske så ut-zoomad att Lövsättra fanns med?
Citera
2023-02-15, 15:04
  #486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Lövsättra vid Lövsättra Golfklubb/Stångberga eller nära Ullnasjön? Det kanske finns någon ytterligare i Österåker dessutom.
Tror han menade området vid sandtagen/crossbanan vid gävsjövägen
Citera
2023-02-15, 15:54
  #487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilly74
Tror han menade området vid sandtagen/crossbanan vid gävsjövägen

Ok, tack.

Förstår inte varför man skulle separera kläder och kropp.
Trodde, i min enfald, att detta skulle klaras upp men börjar misströsta.
Citera
2023-02-15, 20:14
  #488
Medlem
CottageQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilly74
Tror han menade området vid sandtagen/crossbanan vid gävsjövägen

Gävsjövägen är ju lite speciell som den är, kan absolut tänka mig att någon gömmer saker där i skydd av mörkret.
Men det rör sig ju en hel del både hundägare, cyklister, crossar och även hästar i skogarna där så OM hon eller något som tillhör henne finns där borde det vara hittat för länge sen kan man tycka.
Citera
2023-02-16, 16:17
  #489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CottageQueen
Gävsjövägen är ju lite speciell som den är, kan absolut tänka mig att någon gömmer saker där i skydd av mörkret.
Men det rör sig ju en hel del både hundägare, cyklister, crossar och även hästar i skogarna där så OM hon eller något som tillhör henne finns där borde det vara hittat för länge sen kan man tycka.

Fördelen med området är att det är fullständigt dött där efter mörkrets inbrott. Men hålla på att gräva där i mörkret och tjälen på det…
Citera
2023-02-22, 22:57
  #490
Medlem
CottageQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilly74
Jag vet inte hur trovärdigt detta är men vill ändå få ut det ifall det är nåt. Hörde på gatan att hennes kläder hittats vid sandtagen i lövsättra. Vet inget mer än det.

När i tiden ungefär skulle detta skett? Hur visste man att det var just hennes?
Citera
2023-02-28, 23:43
  #491
Medlem
Det var i slutet på sommaren personen nämnde att han hört att hennes kläder hittats i lövsättra. Sen vet jag inget mer.
Citera
2023-03-13, 16:12
  #492
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilly74
Det var i slutet på sommaren personen nämnde att han hört att hennes kläder hittats i lövsättra. Sen vet jag inget mer.
Förmodligen för att det är bullshit
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback