Prami är ett riktigt gift, finns nog ingen dopingrelaterad substans som får mig att må så dåligt, till och med DNP är att föredra
Caber ger inga fysiska biverkningar för mig men det ställer till det i huvudet, omdömet och impulskontrollen påverkas på ett subtilt och obehagligt sätt och det ger även en tydlig krypande känsla hela tiden om att "något är fel"
Nu har jag en ganska extrem missbrukspersonlighet och har varit enormt driven av dopamin och adrenalin men med stigande ålder har jag fått det allt mer under kontroll men Caber ger nästan känslan av återfall, fast utan det roliga om du förstår.
Om du känner att du mår dåligt och saknar driv är ju tren absolut det sista du ska skjuta i dig
Träning är superbra för välmåendet och att träna hårt och satsa på det kan ge stora mentala vinster också, men håll dig till testo och kanske lite dbollar och anavar emellanåt.
19-nor jävlas alltid med psyket och alla starkare steroider, orala såväl som oljor, gör dig letargisk och ofoukserad på allting annat än träning, så är det bara, finns en anledning att du inte ser någon framgångsrik börs-VD eller överläkare med 50 cm armar och tren-ådror i pannan