• 1
  • 2
2022-01-28, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Har hört om en sjukdomskänsla på prami.. en bekant till mig säger att han brukar få rätt grov huvudvärk av både caber/prami. Något du upplevt om du tittar tillbaka på det? Kan dock varit han som varit dålig på att kontrollera blodtrycket, hans favoritkur är tren/test/eq/anadrol i rätt höga doser..

Mvh
Torran

Svar; läs igen det jag skrev.
Det jag låg på under caber var test,tren,deca,anavar i ca tre år
Citera
2022-01-28, 13:30
Medlem
Pramipexole är ruggigt effektivt! Ett tips är att trappa upp det. Börja med 0,18 vid apoteksvaror eller en kvarts tablett vid ug. Ofta räcker det med 0,18/0,36. Men ge det några dagar mellan höjning.
Citera
2022-01-28, 14:12
Medlem
Har du läst om vitamin B6 för motverka, sänka prolaktin? Finns en del studier. Verkar lovande och mindre (inga?) biverkningar?

Förstår inte till fullo hur prolaktin fungerar. Så är kanske ute och cyklar. Finns ju "progesterone" också.

Har läst igenom denna några gånger slarvigt:
https://forums.steroid.com/anabolic-...-reversal.html
Kolla: "How To Control Prolactin". Står dock inget om vitamin B6 där.
Citera
2022-05-19, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Tjena tjena
...........................................
..................................
........................
Mvh
Torran

Hej Torran, hur gick det sen?
Citera
2022-05-19, 08:43
Medlem
dengamleDs avatar
Prami är ett riktigt gift, finns nog ingen dopingrelaterad substans som får mig att må så dåligt, till och med DNP är att föredra

Caber ger inga fysiska biverkningar för mig men det ställer till det i huvudet, omdömet och impulskontrollen påverkas på ett subtilt och obehagligt sätt och det ger även en tydlig krypande känsla hela tiden om att "något är fel"

Nu har jag en ganska extrem missbrukspersonlighet och har varit enormt driven av dopamin och adrenalin men med stigande ålder har jag fått det allt mer under kontroll men Caber ger nästan känslan av återfall, fast utan det roliga om du förstår.

Om du känner att du mår dåligt och saknar driv är ju tren absolut det sista du ska skjuta i dig
Träning är superbra för välmåendet och att träna hårt och satsa på det kan ge stora mentala vinster också, men håll dig till testo och kanske lite dbollar och anavar emellanåt.

19-nor jävlas alltid med psyket och alla starkare steroider, orala såväl som oljor, gör dig letargisk och ofoukserad på allting annat än träning, så är det bara, finns en anledning att du inte ser någon framgångsrik börs-VD eller överläkare med 50 cm armar och tren-ådror i pannan
Citera
2022-05-19, 14:05
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Föreslår B6 istället som enligt studier är lika effektivt som Caber så slipper du chansa.
Skrev i någon tråd om detta... någons kurtråd tror jag. Zillas kanske?

Jag har gått den vägen och det slutade med gyno, just saying.

mvh
Citera
2022-07-26, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Jag har gått den vägen och det slutade med gyno, just saying.

mvh

Fick tyvärr också den erfarenheten senast. Dock helt klart att B6 sänker prolaktinet då jag mätte och fick väldigt låga värden.
Får bara gynokänningar på peptider eller växt och har läst att mekanismen bakom kan vara mer direkt från förhöjda nivåer av tillväxthormonet i sig och inte nödvändigtvis från prolaktin.
Citera
2022-07-26, 13:26
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Fick tyvärr också den erfarenheten senast. Dock helt klart att B6 sänker prolaktinet då jag mätte och fick väldigt låga värden.
Får bara gynokänningar på peptider eller växt och har läst att mekanismen bakom kan vara mer direkt från förhöjda nivåer av tillväxthormonet i sig och inte nödvändigtvis från prolaktin.

Ska inte säga att jag har samma erfarenhet men B6 gjorde nada för mig och hålla borta gyno.

Jag måste ha caber i stacken när jag kör växt eller 19-nor, prami har jag aldrig testat och kommer inte röra i framtiden heller.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in