2022-01-26, 17:25
Medlem
JustTheFactss avatar
Vivek Murthy, med titeln "Surgeon General" och vars mor kidnappades av aliens 9 månader innan han föddes, intervjuas nedan av MSNBC kring sina åsikter vad som bör göras kring pandemin samtidigt som han försöker se ut som en människa.

Här kan vi se precis hur en tankestyrd reptildrönare ser ut när den pushar den propaganda som behövs för att "styra narrativet" i rätt riktning, trots att det är totalt verklighetsfrånvänt för den som sett Joe Rogans balanserade shower själv.

Fascinerande! https://twitter.com/tomselliott/stat...1796257738757?

Håller du med om att censur är vad som krävs för att komma någon vart för dessa mörka krafter?
Citera
2022-01-26, 19:20
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Coronapandemin --> Censur och yttrandefrihet
/Moderator
Citera
2022-01-26, 19:20
Medlem
DroidBishops avatar
Den där currynegern ska bara hålla käften. Joe Rogan är som sagt mainstream och har många gånger fler tittare än de döende medierna. Det går inte att censurera Rogan, han är för stor för det. Även om Spotify skulle riva kontraktet och stänga av honom, skulle han kunna gå till vilken plattform som helst och fortsätta ha tiotals miljoner tittare per avsnitt. Troligen skulle en sådan censureringskampanj bara göra honom ännu större.
Citera
2022-01-26, 19:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Vem bryr sig om Vivek Murthy - det verkliga problemet är att Neil Young hotar Spotify med att ta bort hela sin musikkatalog om inte Spotify skickar ut Joe Rogan!

Hejdå Joe Rogan säger jag vilket iofs är lätt för mig som avskyr fanskapet..
Citera
2022-01-26, 19:44
Moderator
Ruskigbusss avatar
Rubrik ändrat till svenska.
/Mod
Citera
2022-01-26, 20:51
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vem bryr sig om Vivek Murthy - det verkliga problemet är att Neil Young hotar Spotify med att ta bort hela sin musikkatalog om inte Spotify skickar ut Joe Rogan!

Hejdå Joe Rogan säger jag vilket iofs är lätt för mig som avskyr fanskapet..
Spotify lär strunta i Niel Young då, han får väl sura om det på en annan plattform. Att vara en av de sista största plattformarna som inte censurerar om detta är mer värt.

Dana White förresten här om veckan, där en fråga om pressen från läkare Joe Rogan dyker upp.
https://www.youtube.com/watch?v=fdvGjOsWor0
Citera
2022-01-27, 05:09
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Spotify lär strunta i Niel Young då, han får väl sura om det på en annan plattform. Att vara en av de sista största plattformarna som inte censurerar om detta är mer värt.

Dana White förresten här om veckan, där en fråga om pressen från läkare* mot Joe Rogan dyker upp.
https://www.youtube.com/watch?v=fdvGjOsWor0
(*Läkare/vilka 270 eller vad det var som hade skrivit under någon protest mot uttalanden på Joe Rogans podcast på Spotify.)

Där rök i alla fall Niel från spotify. Om man söker Niel Young removed from Spotify får man en massa resultat...

(Edit: fast hittar fortfarande på Spotify.)
Senast redigerad av Room531 2022-01-27 kl. 05:14.
Citera
2022-01-27, 18:01
Medlem
Jag undrar hur den svenska regeringen och mainstream-median hade reagerat om en ryskt "Surgeon General" hade pressat ett svenskt företag att censurera, säg, en vänsterliberal, feministisk HBTQ-podd. Nånting säger mig att det då (med rätta) hade blivit ett väldigt liv om demokrati och yttrandefrihet, och inte som nu, så tyst att man bara hör syrsorna spela.
Citera
2022-01-31, 03:51
Medlem
Sesuss avatar
-
Absolut "Surgeon General" skall göras det man gör vi treason,
Follow the science.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto