Citat:
Ursprungligen postat av
Lajku
Skärp dig för helvete. Vadå känns ensamt att runka själv? Det SKA väl för fan göras ensamt? Runkar gör man när frugan inte är påsättbar, pga ungar som är vakna osv..
Jo, jag kan uttala mig då min hjärna är frisk. Lyssna inte på de andra bögarna här som uppmuntrar detta sjuka, destruktiva beteende. De är alla deprimerade och har självmordstankar (med all rätt). Nu försöker de att dra ner dig i skiten också.
Du ska inhandla ett strömhalsband. Detta blöter du sedan och sätter runt halsen. Vid minsta bögtanke trycker du på fjärrkontrollen och ger dig själv en välförtjänt stöt som heter duga.
När din förvirrade hjärna däremot attraheras av rätt kön (KVINNA) så belönar du dig själv istället. Ha ett gäng riesen i fickan t.ex.
Uppdatera oss sen hur det går.
Gå för allt i världen inte in på dessa sidor som bögarna har tipsat om.
Som sagt.. Var stark!
Helvete, du gick igång du... kom du? 😂 Nej, det är faktiskt underbart att göra det med andra också. Det är bara i din "heterosexuella" hjärna det är fel. Har runkat ihop med andra hetrosexuella, så det är inte enbart inom gay-världen det är utforskat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dafwid
Jag är 35 år [...] Röstar också på SD by the way (till mångas förtret 😛

Vi är många inom vår community som röstar SD, och ändå säger/tror folk att SD är emot homosexuella, vilket inte stämmer alls, bara en liten klick av dom är det, liksom inom alla partier. xD Är för övrigt själv 36 år ^^.