Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2022-01-24, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Skärp dig för helvete. Vadå känns ensamt att runka själv? Det SKA väl för fan göras ensamt? Runkar gör man när frugan inte är påsättbar, pga ungar som är vakna osv..

Jo, jag kan uttala mig då min hjärna är frisk. Lyssna inte på de andra bögarna här som uppmuntrar detta sjuka, destruktiva beteende. De är alla deprimerade och har självmordstankar (med all rätt). Nu försöker de att dra ner dig i skiten också.

Du ska inhandla ett strömhalsband. Detta blöter du sedan och sätter runt halsen. Vid minsta bögtanke trycker du på fjärrkontrollen och ger dig själv en välförtjänt stöt som heter duga.

När din förvirrade hjärna däremot attraheras av rätt kön (KVINNA) så belönar du dig själv istället. Ha ett gäng riesen i fickan t.ex.

Uppdatera oss sen hur det går.
Gå för allt i världen inte in på dessa sidor som bögarna har tipsat om.

Som sagt.. Var stark!

Köp ett strömhalsband till dig själv i stället och gör så att det aktiveras när du skriver korkat på FB. Puss i ljumsken på dig. 😁
Citera
2022-01-26, 20:24
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Skärp dig för helvete. Vadå känns ensamt att runka själv? Det SKA väl för fan göras ensamt? Runkar gör man när frugan inte är påsättbar, pga ungar som är vakna osv..

Jo, jag kan uttala mig då min hjärna är frisk. Lyssna inte på de andra bögarna här som uppmuntrar detta sjuka, destruktiva beteende. De är alla deprimerade och har självmordstankar (med all rätt). Nu försöker de att dra ner dig i skiten också.

Du ska inhandla ett strömhalsband. Detta blöter du sedan och sätter runt halsen. Vid minsta bögtanke trycker du på fjärrkontrollen och ger dig själv en välförtjänt stöt som heter duga.

När din förvirrade hjärna däremot attraheras av rätt kön (KVINNA) så belönar du dig själv istället. Ha ett gäng riesen i fickan t.ex.

Uppdatera oss sen hur det går.
Gå för allt i världen inte in på dessa sidor som bögarna har tipsat om.

Som sagt.. Var stark!
Helvete, du gick igång du... kom du? 😂 Nej, det är faktiskt underbart att göra det med andra också. Det är bara i din "heterosexuella" hjärna det är fel. Har runkat ihop med andra hetrosexuella, så det är inte enbart inom gay-världen det är utforskat.

Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Jag är 35 år [...] Röstar också på SD by the way (till mångas förtret &#128539
Vi är många inom vår community som röstar SD, och ändå säger/tror folk att SD är emot homosexuella, vilket inte stämmer alls, bara en liten klick av dom är det, liksom inom alla partier. xD Är för övrigt själv 36 år ^^.
Citera
2022-01-26, 22:14
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Vi är många inom vår community som röstar SD, och ändå säger/tror folk att SD är emot homosexuella, vilket inte stämmer alls, bara en liten klick av dom är det, liksom inom alla partier. xD Är för övrigt själv 36 år ^^.

Är också bi men typ lutar 80% mot killar, o varit i relation med kille i 10 år nu, är närmare 40 än 30.
Jag rekommenderar också Qruiser, och tror nog Dafwid är en vettig person att chata med här på FB efter ha läst många av hans inlägg, möjligen Webutvecknare, men annars tycker jag detta stället är det SÄMSTA stället o nätverka på i detta ämne. Kommer bara bemötas av massa nonsens

Massvis med lycka till

/Framhjulet
Citera
2022-01-26, 22:23
Medlem
Hupats avatar
Ladda ner Tinder och matcha med nån snubbe? Dra på gayklubb och hångla med någon? Webcam runka med främling?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in