Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-23, 23:48
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenotime
Jag tror att jag kommit fram till att jag är bisexuell.

Jag skulle vilja utforska min sexualitet på något sätt men vet inte riktigt hur, vill inte direkt börja med analt/oralt med en kille då det känns som alldeles för mycket och jag tror att jag kommer ångra det. Så jag tänkte kanske försöka hitta någon snygg kille, kyssas och om det känns rätt kanske runka ihop? Hur gör jag detta på bästa sätt? Finns det någon bra app/sajt?

Jag är ~20 år. Ser ok ut, oskuld. Bor i en mindre ort. Kristen (SvK). Politiskt liberal SD typ, fast jag börjar röra mig mer mot M/L.
Först och främst, välkommen ut! Det är bara bra att du har kommit tillrätta med vem du är, bättre än att vara instängd i garderoben, även om det kanske just nu endast är du själv som vet om det.

Det finns Qruiser som du kan använda för att hitta killar, som är Nordens största gay/bi-sajt. Använder den sajten själv nästintill varje dag.

Du gör rätt i att ta det lugnt och inte går all-in direkt. Ta det i små steg!

Sen när du känner för nästa steg, så gör det, låt ingen annan säga åt dig att du går för sakta framåt.
Det är bara du själv som känner din kropp.
Citera
2022-01-23, 23:50
Medlem
Aktar dig för träffar av nätdejter i icke publikt sammanhang.
Citera
2022-01-23, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Först och främst, välkommen ut! Det är bara bra att du har kommit tillrätta med vem du är, bättre än att vara instängd i garderoben, även om det kanske just nu endast är du själv som vet om det.

Det finns Qruiser som du kan använda för att hitta killar, som är Nordens största gay/bi-sajt. Använder den sajten själv nästintill varje dag.

Du gör rätt i att ta det lugnt och inte går all-in direkt. Ta det i små steg!

Sen när du känner för nästa steg, så gör det, låt ingen annan säga åt dig att du går för sakta framåt.
Det är bara du själv som känner din kropp.

Äntligen ett seriöst svar! Tack!

Ja det har varit en lång resa med en del självhat och förnekelse men nu är jag här.
Senast redigerad av Xenotime 2022-01-24 kl. 00:29.
Citera
2022-01-24, 00:29
Medlem
Citat:
Med det vill jag säga att jag växte upp med att mina föräldrar aldrig pratade om sex med mig eller erkände att homo/ bisexuella existerade. Jag tror inte att de är hbt-fober dock men vet inte riktigt

Fan är du bi kan du väl skita i män eller plocka lite shemales? En shemale, tänk dig en vacker kvinna med kuk, du får det bästa och slipper skämmas och hålla på, mer manligt också att sätta på en shemale än en kvinna.
Citera
2022-01-24, 00:32
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Äntligen ett seriöst svar! Tack!

Ja det har varit en lång resa med en del självhat och förnekelse men nu är jag här.

Känner mig lite misstänksam mot sådana sidor alltså, förstår att jag inte ska träffa personen i bostaden men finns det något mer jag bör vara vaksam med/röda flaggor? Finns det killar som är intresserade av att ta saker långsamt, lära känna varandra innan osv eller är det bara hookups de är ute efter?
No problems! Som en del av communityn måste man se till att hjälpa varandra. Inte alla som vågar komma ut, och speciellt inte på ställen som här på FB. ^^

Förstår det. Hoppas verkligen ditt självhat har drastiskt minskat eller t.o.m. har försvunnit helt. Du kan inte hjälpa vem du är intresserad av.

Antar att du inte har kommit ut till familj ännu? Tänk bara på att det är absolut ingen tvång att man måste komma ut till familj och vänner, men det gör allting mycket enklare, annars måste du husha allting och ha hemliga träffar etc, vilket i längden tar kål på en. Om du inte har kommit ut för någon annan än dig själv, så ta det lugnt med det också, så inte allt går allt för fort fram.

Exakt, du bör vara vaksam på vem du träffar och pratar med, vilken sajt det än är. Ge aldrig ut eller lita på någon förrän ni har pratat en längre tid, och de framstår som vettiga och förnuftiga. Vissa är där enbart för hookups, men många letar även efter förhållande, så det finns lite allt möjliga folk.

Det finns nu så att användare kan verifiera sig där, de är säkrast eftersom de då har identifierats med hjälp av e-leg som den de påstår sig vara, har själv gjort detta och det har fungerar bra.

Och jodå, det finns även de som vill ta det lugnt. Finns nog många i din sits där, som precis har kommit ut och gärna tar det försiktigt och sakta.

Här har du lite mer att läsa om din sexualitet:
RFSL och UMO.

Take it easy, och ha en fortsatt trevlig kväll!
Citera
2022-01-24, 00:41
Medlem
Callebiltes avatar
Du kan ju kolla annonser par söker man.. Det är nog rätt safe..
Citera
2022-01-24, 01:40
Medlem
Eftersom du enligt dig själv bara är halvbög finns det fortfarande hopp. Försök lägga band på dina demoner.
"Börja försiktigt och kanske runka tillsammans" Hör du inte själv hur jävla sjukt det låter?

Du vet dessutom vad det leder till. Ganska snart har du löpt hela linan ut, gangbangat osv. Håll dig nu till kvinnor för fan! Var stark!!
Citera
2022-01-24, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Eftersom du enligt dig själv bara är halvbög finns det fortfarande hopp. Försök lägga band på dina demoner.
"Börja försiktigt och kanske runka tillsammans" Hör du inte själv hur jävla sjukt det låter?

Du vet dessutom vad det leder till. Ganska snart har du löpt hela linan ut, gangbangat osv. Håll dig nu till kvinnor för fan! Var stark!!

Tycker det låter trevligt jag, känns så ensamt att runka själv. Har du testat? Annars kan du väl inte uttala dig
Citera
2022-01-24, 02:02
Medlem
Citat:
Jag tror att jag kommit fram till att jag är bisexuell.

Jag skulle vilja utforska min sexualitet på något sätt men vet inte riktigt hur, vill inte direkt börja med analt/oralt med en kille då det känns som alldeles för mycket och jag tror att jag kommer ångra det. Så jag tänkte kanske försöka hitta någon snygg kille, kyssas och om det känns rätt kanske runka ihop? Hur gör jag detta på bästa sätt? Finns det någon bra app/sajt?

Jag är ~20 år. Ser ok ut, oskuld. Bor i en mindre ort. Kristen (SvK). Politiskt liberal SD typ, fast jag börjar röra mig mer mot M/L.

Du behöver verkligen inte ha sex med en kille/man om det känns fel. Sex ska kännas rätt och inte vara något man tror sig ångra efteråt. Vänta med sex (med både män och kvinnor) tills du känner att det känns rätt för dig och något du tror dig må bra av även efter sexakten.

Finns gott om olika dejtingappar där du säkert kan finna någon snygg kille. Var tydlig med bara att du endast vill träffas och eventuellt bara hångla och inget sexuellt. Och ses på allmän plats första gångerna ni ses. Detta så att du märker att det är en bra kille du träffar och inget creep som har för avsikt att göra dig illa.

Lycka till och berätta gärna hur det går för dig i ditt sökande!
Citera
2022-01-24, 02:27
Medlem
Citat:
Tycker det låter trevligt jag, känns så ensamt att runka själv. Har du testat? Annars kan du väl inte uttala dig
Skärp dig för helvete. Vadå känns ensamt att runka själv? Det SKA väl för fan göras ensamt? Runkar gör man när frugan inte är påsättbar, pga ungar som är vakna osv..

Jo, jag kan uttala mig då min hjärna är frisk. Lyssna inte på de andra bögarna här som uppmuntrar detta sjuka, destruktiva beteende. De är alla deprimerade och har självmordstankar (med all rätt). Nu försöker de att dra ner dig i skiten också.

Du ska inhandla ett strömhalsband. Detta blöter du sedan och sätter runt halsen. Vid minsta bögtanke trycker du på fjärrkontrollen och ger dig själv en välförtjänt stöt som heter duga.

När din förvirrade hjärna däremot attraheras av rätt kön (KVINNA) så belönar du dig själv istället. Ha ett gäng riesen i fickan t.ex.

Uppdatera oss sen hur det går.
Gå för allt i världen inte in på dessa sidor som bögarna har tipsat om.

Som sagt.. Var stark!
Senast redigerad av Lajku 2022-01-24 kl. 02:56.
Citera
2022-01-24, 09:09
Hej och grattis till att du kommit på vem du är! 🙂 Själv är jag öppet gay och är, liksom du, uppväxt i kyrkans värld så när jag valde att komma ut 2012 så var det med blandade känslor.

Om du vill får du gärna skicka meddelande till mig, vi behöver inte nödvändigtvis träffas på något sätt, utan bara utbyta erfarenheter och kanske det kan leda till någon bra vänskap.

Jag är 35 år så det kanske är lite för stort åldersspann mellan oss, men fråga kan man ju alltid göra. ☺️ Röstar också på SD by the way (till mångas förtret &#128539.

Önskar dig allt gott!

//David
Citera
2022-01-24, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Skärp dig för helvete. Vadå känns ensamt att runka själv? Det SKA väl för fan göras ensamt? Runkar gör man när frugan inte är påsättbar, pga ungar som är vakna osv..

Jo, jag kan uttala mig då min hjärna är frisk. Lyssna inte på de andra bögarna här som uppmuntrar detta sjuka, destruktiva beteende. De är alla deprimerade och har självmordstankar (med all rätt). Nu försöker de att dra ner dig i skiten också.

Du ska inhandla ett strömhalsband. Detta blöter du sedan och sätter runt halsen. Vid minsta bögtanke trycker du på fjärrkontrollen och ger dig själv en välförtjänt stöt som heter duga.

När din förvirrade hjärna däremot attraheras av rätt kön (KVINNA) så belönar du dig själv istället. Ha ett gäng riesen i fickan t.ex.

Uppdatera oss sen hur det går.
Gå för allt i världen inte in på dessa sidor som bögarna har tipsat om.

Som sagt.. Var stark!

Ta av dig halsbandet snälla, du kan inte förändra din personlighet met betingning bara skapa associationer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in