• 1
  • 2
2022-01-22, 21:19
Medlem
Hegamons avatar
Jag anser att det är rent nonsens. Det kan inte alls gå uppleva ett rus på CBD-olja med 0% THC. Är det korrekt? Ni som brukar borde hålla koll på detta! Vill ni vara snälla och tala om för mig vad som gäller!
Senast redigerad av Hegamon 2022-01-22 kl. 21:29.
Citera
2022-01-22, 22:08
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag anser att det är rent nonsens. Det kan inte alls gå uppleva ett rus på CBD-olja med 0% THC. Är det korrekt? Ni som brukar borde hålla koll på detta! Vill ni vara snälla och tala om för mig vad som gäller!

Nej, man kan omöjligt få ett rus av CBD-olja, därmed är det också lagligt.
Citera
2022-01-22, 22:19
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Nej, man kan omöjligt få ett rus av CBD-olja, därmed är det också lagligt.

Jag upplevde ett kraftig rus där jag fick tänka att hålla huvudet rakt upp. Den här jävla gubben har lurat i mig THC. Hade han varit här hade jag brottat ner fanskapet. Den jävla lilla skitfittan. Han kommer få mig efter sig och norska polisen. Jävla skitgubbe! Han lurade mig på pengar också den jäveln. Jag är förbannad nu, rejält förbannad. Jag kan jaga fanskapet. Jag kommer hålla fast han om jag ser han.
Citera
2022-01-22, 22:32
Medlem
Citat:
Jag upplevde ett kraftig rus där jag fick tänka att hålla huvudet rakt upp. Den här jävla gubben har lurat i mig THC. Hade han varit här hade jag brottat ner fanskapet. Den jävla lilla skitfittan. Han kommer få mig efter sig och norska polisen. Jävla skitgubbe! Han lurade mig på pengar också den jäveln. Jag är förbannad nu, rejält förbannad. Jag kan jaga fanskapet. Jag kommer hålla fast han om jag ser han.

Om du vill vara på det säkra köp ett test hem.

Snabb googling 59kr: https://smoketower.com/livsstil/test...rice&order=ASC

Om du nu i vanliga fall inte brukar cannabis och lämnar up.
Citera
2022-01-22, 22:43
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:

Uuh... Nej, det kan inte bara ha varit CBD-olja du fått i dig men varför gjorde han det.
Jag får ont i magen av fem droppar, så hur mycket tog du och hur mår du?
Citera
2022-01-22, 22:44
Medlem
Kajahs avatar
Nej!
Citera
2022-01-22, 22:46
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Uuh... Nej, det kan inte bara ha varit CBD-olja du fått i dig men varför gjorde han det.
Jag får ont i magen av fem droppar, så hur mycket tog du och hur mår du?

Jag fick en droppe i ett glas vatten. Ruset varade i 15 minuter, jag kände mig mycket bäng. Han tjänar grova pengar på att kränga CDB-olja i Norge. Han är en topp-säljare i Norge. Inte undra på då han lurar i folk THC. Sedan lurar han på folk THC-befriad CBD-olja. Jag kommer vittna i en norsk rättegång mot denna mannen om norska polisen äger jag ska göra det. Han har säkert tjänat en miljon på detta!
Citera
2022-01-23, 06:13
Citat:
Jag fick en droppe i ett glas vatten. Ruset varade i 15 minuter, jag kände mig mycket bäng. Han tjänar grova pengar på att kränga CDB-olja i Norge. Han är en topp-säljare i Norge. Inte undra på då han lurar i folk THC. Sedan lurar han på folk THC-befriad CBD-olja. Jag kommer vittna i en norsk rättegång mot denna mannen om norska polisen äger jag ska göra det. Han har säkert tjänat en miljon på detta!

Inget THC rus från olja håller enbart 15 minuter. Det är enbart syntetiska cannabinoider i folkmun kallat spice som ger starka och kortvariga rus, kan de vara det han har i sina CBD oljor då ev? I så fall är det riktigt fult men tvivlar på det.

Fick du placebo och gjorde bort dig när du insåg att man inte får något speciellt rus av CBD? Av erfarenhet har jag blivit så jääääävla trött av CBD att jag knappt orkat hålla mig vaken men ett rus vet jag inte om man kan kalla det.

Har du ens prövat cannabis? Tvivlar på det då du inte ens kan avgöra om det var ett THC rus eller vet hur det känns. Varför tog du en droppe och varför skulle person lura dig? Om det nu var THC i så ska du förstöra för alla andra som e medvetna om det och har hittat en bra kran för sin olja.

En fråga: Varför är du så upprörd?

Citera
2022-01-23, 11:32
Medlem
Har testat i princip samtliga syntetiska cannabinoider som kommit ut sedan 2005, oralt, och säger snarare tvärtom: alltså, när det intas oralt sitter det i mellan 10 till 24 timmar meeen om du röker det kan effekten hålla i sig allt från 15 minuter till 2,5 timma.
Så det är med 100% säkerhet INTE "spice" i cbd oljan.

Jag gissar på placebo.
Inte någon drog öht sitter i endast 15 minuter vid oralt intag, inte ens Stilnoct.

Du har inbillat dig detta.

PS. Lugna lillhjärtat, du verkar oerhört hetsig helt i onödan, golbög.
Citera
2022-01-23, 14:40
Medlem
En viss placeboeffekt kan man känna av, men inget thc rus. Kan få viss dopaminutsöndring av smaken.
CBD effekten kan vara behaglig, stress reduktion kan vara behaglig. Är dock ej "rus".
Citera
2022-01-23, 16:31
Medlem
darkomcfaces avatar
Jag köper hampa och gör shakes på runt 10gram, det blir runt 400mg CBD.
Har aldrig någonsin känt av något rus. Hampan jag har nu innehåller runt 4% CBD och 0,2% THC.

Så det är varken CBD eller THC du blivit påverkad av speciellt inte om ruset bara va i 15min.
Citera
2022-01-23, 21:51
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsstyrelsen

Du har inbillat dig detta.

Nej jag har inte inbillat mig. Det kändes som någon slog mig i huvudet med en slägga. Mannen droppade en droppe vätska i ett provrör med vatten i. Jag drack vätskan. Sedan kände jag efter kanske 2 minuter en kraftigt bedövande känsla som varade i 15 minuter.

Citat:
Ursprungligen postat av Skogsstyrelsen
PS. Lugna lillhjärtat, du verkar oerhört hetsig helt i onödan, golbög.

Lägg av med knarket!

Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
En fråga: Varför är du så upprörd?

För att CBD olja ska inte innehålla något som gör en bedövad. (Jag vet jag kallat det för "rus" men det var en bedövande stark upplevelse). Jag tror han har fuskat och försökt sälja CBD -olja som han blandat ut med något. Vad vet jag inte. Men gissar på hasch eller THC.

Lägg av med knarket!

Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Inget THC rus från olja håller enbart 15 minuter. Det är enbart syntetiska cannabinoider i folkmun kallat spice som ger starka och kortvariga rus, kan de vara det han har i sina CBD oljor då ev?

Jag får köpa en sådan flaska av det märket han bjöd på. Det var vattenlöslig CBD-olja, för att undersöka om det blir samma effekt med en egen flaska. Jag vet ej vilken styrka det var. Skulle inte förvåna mig om han blandat i något, exempelvis spice.

Jag provade CDB-olja i USA med 0% THC. Det gav ingen effekt, möjligen en subtil avslappnad effekt som varade högst måttlig tid. Däremot den där CBD-oljan jag pratar om i denna tråden, det var en rejäl effekt det. Gubben som delade ut CBD-oljan tittade på mig och nickade, precis som han visste hans lilla dos skulle ge effekt....
Senast redigerad av Hegamon 2022-01-23 kl. 22:07.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in