• 1
  • 2
2022-01-22, 15:57
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=pNPUHTO_fQs

"Hallå allihopa, gå INTE ner ... det är jättekonstig energi därnere ... jag säger bara det för att jag känner den känslan och jag känner energier"

Idag har det varit en stor demonstration i Stockholm, i vilken Sveriges begåvningsreserv modigt samlat sig under parollen "Nej till vaccinpass". Samtidigt fnittras det såklart i ärkenötsleden, eftersom allihopa vet att de faktiska (men dolda) budskapen snarare handlar om motstånd mot Bill Gates, ihopfantiserade 5g-effekter och nanorobotar i vaccinen. "Hihihi, vi fick demonstrationstillstånd för en frihetsdemonstration, men egentligen är vi helt jävla störda i huvudet trololol."

Hur som helst. Vissa kretiner är mer förståndshandikappade än andra. Se filmen länkad ovan, med ENERGITANTEN som tappert försöker varna sina medstollar för den NEGATIVA energin som råder.. på nedre plan.

(Klargörande: Energitanten står på övre plan av Sergels torg och tittar ner på resterande träskallar som klämmer ihop sig på själva torget - dvs, det nedre planet.)

Frågeställningar:
* Flashbacks antivaxxers - vem ska man egentligen lita på? Knasbollarna på nedre plan eller ENERGITANTEN på övre plan?
* Har ENERGITANTEN rätt? Sprids det i stollighetslaget dålig energi och i så fall - varför? Är 5G inblandat?
* Är det Bill Gates fel?
Senast redigerad av coffeeAndBeans 2022-01-22 kl. 16:16.
Citera
2022-01-22, 16:04
Min fråga då:

Vart är "där nere"?
Citera
2022-01-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gill.Bates
Min fråga då:

Vart är "där nere"?

Ändrat i trådstarten för att klargöra.

Edit: Hallå Bill, är det ditt fel?
Citera
2022-01-22, 16:13
Medlem
Lagerkommandants avatar
Men Energi-tanten kanske faktiskt har rätt?
Eller är det säkerställt att det inte rörde sig några negativa energier där nere på plattan?

Fint av henne att hänvisa folk vart de kunde röra sig istället om de ville ha lugn och bra energi.
Citera
2022-01-22, 16:21
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Nedre delen av plattan... Har väl för fan alltid, eller iallafall de senaste 50 åren, kryllat av dålig energi...
Citera
2022-01-22, 16:28
Medlem
Det är klart att det måste vara dålig energi i luften när 18 000 sociopater, psykopater och rent av sinnessjuka människor samlas på samma plats?

Att vara antivaxare vid det här laget är väl i princip en hundraprocentig markör för antisocial personlighetsstörning eller narcissism.

Att 18 000 personlighetsstörda samlats på samma plats har väl aldrig hänt innan. Själv skulle jag hålla mig långt därifrån och om en normal människa med fungerande människokännedom kom i närheten skulle nog nackhåret resa sig. Jag tror att även hundar skulle hålla sig därifrån av ren instinkt.
Citera
2022-01-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Nedre delen av plattan... Har väl för fan alltid, eller iallafall de senaste 50 åren, kryllat av dålig energi...
När pudas och maria med orgeln var där var det trevligt
Citera
2022-01-22, 16:38
Medlem
Czarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Det är klart att det måste vara dålig energi i luften när 18 000 sociopater, psykopater och rent av sinnessjuka människor samlas på samma plats?

Att vara antivaxare vid det här laget är väl i princip en hundraprocentig markör för antisocial personlighetsstörning eller narcissism.

Att 18 000 personlighetsstörda samlats på samma plats har väl aldrig hänt innan. Själv skulle jag hålla mig långt därifrån och om en normal människa med fungerande människokännedom kom i närheten skulle nog nackhåret resa sig. Jag tror att även hundar skulle hålla sig därifrån av ren instinkt.

Du är inte sen med att kasta sten i glashus.
Citera
2022-01-22, 16:40
Medlem
0.1.1.2.3.5.8.13s avatar
Energitanten har så klart rätt. Plattan har haft ruskigt "dålig energi" sedan många decennier och att samla så stora delar av landets begåvningsreserv där kan rentav ha öppnat en portal, haha... i korta drag: Hitta en plats med historiskt dåliga vibbar, skandera krav, offra. Alla dessa element tycks finnas på plats här.

Jag är hemma och lider mig igenom Omicron-helvetet just nu och även om jag till fullo förstår kritiken mot just vaccinpass så är det bra jävla dumt att protestera genom att samlas i enorma grupper under en pågående pandemi.
Citera
2022-01-22, 16:44
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Har denna kvinna någon form av sociala medier där hon klargör vad exakt det var hon menade?
Citera
2022-01-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Har denna kvinna någon form av sociala medier där hon klargör vad exakt det var hon menade?

Det lär hon väl snart ha. Vem annars skulle antivaxarna vända sig till för hälsotips??

Jag menar, Paul Karason verkar ju inte finnas kvar i livet så då får de väl vända sig till energitanten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Karason
Citera
2022-01-22, 16:51
Medlem
BENZOMOORs avatar
energitanten in action

https://youtu.be/PuM1ZR89PDk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera