2022-01-20, 12:57
Medlem
Pythia_88s avatar
”-Polisen har slagit till mot en massagesalong i centrala Stockholm.
En man har gripits och är nu anhållen misstänkt för grovt koppleri”.

Adress till massagesalongen?
Företagsnamn och styrelse?
Vem är den gripne?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...vanda-kondomer
Citera
2022-01-20, 13:17
Medlem
goofers avatar
Vad är det för jubelidioter som lämnar sin sperma/dna kvar, är man bara så lite riskmedveten så spolar man bort det direkt när man är klar.
Gummit tar man med och kastar långt bort från salongen.

Betala cash och neka i sten till allt annat än att massage givits.
Eller ännu bättre utnyttja din rätt att vara helt tyst.

Förresten framgick det vem som var brottsoffer?
Citera
2022-01-20, 13:50
Medlem
LKKINGENs avatar
Om jag nu hade kunnat tända på Thailändskor eller fått en hjärnblödning och börjat betala för sex så ja nog fan hade man sett till att ta med sig gummit eller spolat ner det, helt enligt redan ovan nämnda.
Lite som att skjuta någon med en pistol som man sen slänger iväg, utan att ha haft handskar på sig..
Citera
2022-01-20, 14:05
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Om jag nu hade kunnat tända på Thailändskor eller fått en hjärnblödning och börjat betala för sex så ja nog fan hade man sett till att ta med sig gummit eller spolat ner det, helt enligt redan ovan nämnda.
Lite som att skjuta någon med en pistol som man sen slänger iväg, utan att ha haft handskar på sig..

Finns massor med thailändskor att hänga med utan att gå på salonger. Skulle inte våga gå för en massage på en sån salong längre.

Ser ofta när män går ner först stannar dem utanför tittar runt sen går snabbt ner. Sen första varningen är låst dörr. Varför skulle man behöva låsa dörren.
Citera
2022-01-20, 14:50
Medlem
https://www.facebook.com/pages/categ...5261138650539/

Mannen är gay.
Citera
2022-01-20, 15:24
Medlem
goofers avatar
Jag blir förbannad på en sak "flera målsägare skall förhöras" säger polisen.

Vem fan är målsägare? Eller brottsoffer för den delen.

Obegripligt att de lägger resurser på sådant här när samhället går under av grov organiserad brottslighet.

Då lägger man resurser på sedlighetsbrott utan brottsoffer.
Citera
2022-01-20, 15:28
Medlem
Petermadsens avatar
Ja, där har jag säkert varit 20 gånger genom åren. Hette Jasmin thaimassage tidigare. Jättestort en trappa ner där massagerummen är. Jag har testat det mesta där genom åren. Fick huvudmassage samtidigt som en thaitjej red mig bland annat. Har inte varit där på 3 år nu. Jag har andra ställen på närmare håll med service som inte är av denna värld
Citera
2022-01-20, 17:16
Medlem
Pungkunskaps avatar
Vart i Sthlm? (Såg nu)

Är intr förvånad. Finns 4 till i närheten som r likadana
Citera
2022-01-20, 19:35
Medlem
Hmmen undran när polisen säger att dom har underlag för att gripa sexköpare, hur spårar dom? Måste inte dom ha ditt dna från första början och sen ska dom bevisa att just vederbörandet har faktiskt köpt sex hur ska dom kunna göra det när majotiteten betalar cash?
Citera
2022-01-20, 20:46
Moderator
blomvattnares avatar
Brott och brottsbekämpning --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2022-01-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJumel
Hmmen undran när polisen säger att dom har underlag för att gripa sexköpare, hur spårar dom? Måste inte dom ha ditt dna från första början och sen ska dom bevisa att just vederbörandet har faktiskt köpt sex hur ska dom kunna göra det när majotiteten betalar cash?

Fingeravtryck på sedlar kanske?
Citera
2022-01-20, 21:51
Citat:
Ursprungligen postat av TheJumel
Garanterat ett antal som betalat med Swish samt även bokat via sms med önskemål om tjänster utöver massage
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in