Citat:
Ursprungligen postat av
kuluser
Så du anser att du är jättekunnig i ärendet? Har du sett matchen för det första, sett hur han betedde sig under den innan man tillslut spottade på sin motspelare från båset?
Vad tycker du att vi ska göra med den fjanten, ska han få fortsätta att bete sig som ett svin och ska ha få fortsätta att vara lagkapten, du vet vad en sådan gör eller?
Vet inte vad du har för homoerotisk relation med Z men nånting är det då du uppenbarligen gillar att slicka hans röv. Det är okej för mig, men låt inte din kåthet styra ditt förnuft.
Säger inte att den andre killen gjort rätt, men det finns ingenting som rättfärdigar Z's beteende och det kommer rätten göra han varse om, oroa dig inte.
Jag förstår att du bara försöker provocera fram reaktioner och jag tänker inte ge dig det nöjet något mer. Jag försätter med mitt liv nu, vilket exempelvis innefattar att knulla snygga bimbos tills grannen under får vattenskada av deras sprutorgasmer, och du fortsätter med ditt, alltså att runka till Z's profilbild på facebook.
Ha det!