2022-01-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag sitter nästan & väntar på att den gamla Ola Håkansson-hataren "Sonny Crockett" skulle komma in i den här tråden.

Men ingen av dessa ser väl "säregna" ut?
Men var inte Ola H gift med Pia G...?...Eller..hur var det..?..
Citera
2022-01-19, 13:03
Medlem
mayhemorders avatar
Strömstedt har ett väldigt stort högeröra. Därför är han nästan uteslutande i arrangerade foton poserad på ett sätt där bara hans vänstra öra ses i bild.
Citera
2022-01-19, 13:47
Medlem
Kan det vara Per Gessle. Säreget utseende som någon skrivit passar i alla fall in på honom. Fast det passar väl in på Magnus Uggla också.
Citera
2022-01-19, 14:02
Medlem
Ingen som har nämnt Brolle? Han haft förhållanden med både Elin Lanto och Mimi Werner.
Citera
2022-01-19, 14:05
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Ingen som har nämnt Brolle? Han haft förhållanden med både Elin Lanto och Mimi Werner.

Vilka hits har han haft?
Citera
2022-01-19, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Dessutom har inte Uggla valsat i pressen med andra kvinnor. I alla fall inte i modern tid.
Han satte på vad som helst en gång i tiden. Jag hade en styvpappa en gång, vars fula superfeta dotter sattes på av lille Uggla. Tror att det var på en krogtoalett, om jag minns rätt. Jag kunde inte fatta att han satte på den feta kossan.
Citera
2022-01-19, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agitatze
Stämmer. Asymmetriska öron är en genetisk markör för bög, liksom längre pekfinger än ringfinger.

Dessutom är Strömstedt extremt lik Joe Exotic, det enda som saknas är en blond hockyfrilla och hästskomustasch så ser dom ut som tvillingar, och ingen kan väl förneka att Joe Exotic utstrålar bög med särdeles pondus?!
Joe Exotic?! Det var det dummaste jag hört haha. Och om fingerlängd har något med saken att göra har bögar isf längre ringfinger än pekfinger då längre ringfinger är associerat med högre testosteronnivåer och homosexuella män har högre testo-nivåer än heterosexuella män. Fast det jag egentligen ville säga var att Nicklas Strömstedt inte liknar Joe Exotic överhuvudtaget! Är du blind?
Citera
2022-01-19, 14:47
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro

Men för i helvete!
Gift och lite säreget utseende.
Det är de två ledtrådarna vi har utöver att han är en framgångsrik artist. Det tog antagligen längre tid för dig att skriva ditt inlägg än att googla om han är gift.
Citera
2022-01-19, 15:02
Medlem
Detta är ju fortfarande bara en ren gissningslek, så jag instämmer med det någon annan skrev förut och säger att det är Salem Al Fakir; han har haft flera hits, är gift och har tack vare sin glugg och sin yviga frisyr vad man definitivt kan kalla för ett "säreget utseende". Dessutom så florerar det redan sedan många år tillbaka rykten som säger att lille Salem ska vara duktigt pervers. Det talas om allt från en faiblesse för alldeles för unga tjejer till att han blandar in fekalier i sexlekarna. Om man utgår från att det är sant, så kan man väl tänka sig att lite bögerier på sidan om, inte avskräcker en sån som Fakiren, eller?
Citera
2022-01-19, 15:05
Medlem
Akustisk gitarr på en av bilderna på SP-länken. Strömstedt är ju en riktig gitarrnörd…
Citera
2022-01-19, 15:30
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen
Hade sagt Måns Zelmerlöw utan tvekan men han har väl inte ”säreget utseende”?

Tomas DiLeva?

Jag tänkte också Tomas DiLeva.
O den enda PR konsult som skulle passa in är Bindefeldt.

Men det blev så osannolikt o groteskt att det stryks.
Citera
2022-01-19, 15:54
Medlem
Men alltså, vet vi till 100% att det rör sig om otrohet och inte bara någon form av öppet förhållande eller så?

Trodde också det var Strömstedt direkt när jag läste rubriken men det känns ju inte helt otroligt att de makarna skulle kunna ha någon överenskommelse...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in