• 1
  • 2
2022-01-17, 19:08
Medlem
Jag läser här dagligen och ser hur vettskrämda svenskar och Sverige har än en gång blivit av den livsfarliga "ryssen". Inget annat land i nutid beter sig så här. Inte Finland, inte Polen, inte någon annan. Sverige är helt unikt med sin rent ut bisarra rysskräck och rysshat, tagen helt ur luften med massa nonsens.

Varje får jag får mig ett gott skratt av svensk MSM, svensk alternativ media, svenska poltiker och svenska medborgares totala amoklöpning i sina egna hjärnor.

Här har vi incels och insnöade Norrlandsgubbar som inte kan ett skit i att skydda sitt land mot blattar, är livrädda att bli kallade för rasister, får sina kvinnor knullad av negrer. Men inget gör.

När det kommer till ryssen, skall alla fjollor ta Pride-dildon ur röven och plötsligt vakna till liv och kräva krig.

Vad är det för psykisk störning svenskar lider av (inte alla, jag är en av få normala svenskar kvar)?

Här, en present till att paranoida ryssfobiker
https://www.youtube.com/watch?v=UAPqAxnzDZk
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2022-01-17 kl. 19:17.
Citera
2022-01-17, 19:11
Medlem
Sesuss avatar
-
Mass Formation Psychosis.
Hjärntvätt av massmedia.
Citera
2022-01-17, 19:13
Medlem
ElongatedMuskrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Jag läser här dagligen och ser hur vettskrämda svenskar och Sverige har än en gång blivit av den livsfarliga "ryssen". Inget annat land i nutid beter sig så här. Inte Finland, inte Polen, inte någon annan. Sverige är helt unikt med sin rent ut bisarra rysskräck och rysshat, tagen helt ur luften med massa nonsens.

Varje får jag får mig ett gott skratt av svensk MSM, svensk alternativ media, svenska poltiker och svensaka medborgares totala amoklöpning i sina egan hjärnor.

Här har vi incels och insnöade Norrlandsgubbar som inte kan ett skit i att skydda sitt land mot blattar, är livrädda att bli kallade för rasister, får sina kvinnor knullad av negrer. Men inget gör.

När det kommer till ryssen, skall alla fjollor ta Pride-dildon ur röven och plötsligt vakna till liv och kräva krig.

Vad är det för psykisk störning svenskar lider av (inte alla, jag är en av få normala svenskar kvar)?

Ryssen är ett hot mot den vänsterliberala dekadensen.
Citera
2022-01-17, 19:15
Medlem
Kebbabturkens avatar
Över en miljon svenskar äter psykofarmaka. Det säger det mesta.
Citera
2022-01-17, 19:16
Medlem
Juggernawts avatar
Media som är skitnödiga för Ryssen. Gemene man hysser mindre agg mot ryssar och andra slaver än mot invandrat blattepack.
Citera
2022-01-17, 19:16
Medlem
svenska folket har inget emot Putin eller Ryssarna, rysshatet är en konstruktion från sossarna.
Citera
2022-01-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
svenska folket har inget emot Putin eller Ryssarna, rysshatet är en konstruktion från sossarna.

Rysshatet kommer nog från hur ryssar beter sig runt om i världen. Efter många 100-tals år av förtryck och kommunism blir det så galet.
Citera
2022-01-17, 19:37
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Sverige är helt unikt med sin rent ut bisarra rysskräck och rysshat, tagen helt ur luften med massa nonsens.
Bara den som kan litet av nutidshistoria om länderna kring Östersjön, the Baltic Sea, erfar eftertanke.

År 1940, så såg Ryssland till att de dittills självständiga Baltiska staterna Estland, Lettland och Litauen ansökte om att pronto ge upp sin suveränitet och få ingå i Sovjetimperiet. Killen med mustasch i Stadt Berlin hade i förväg gett sitt medgivande till denna förskjutning av imperiegränser.

Sverige, var först att diplomatiskt erkänna att dessa nära grannländer till Sverige (30 mil sjövägen till Tallinn, en gång svensk provins) skulle befrias ifrån fascism, imperialism och kapitalism. Ryssarna var omtänksamma och gjorde ett grundligt jobb. Inte mindre än 17,5 procent av esterna eliminerades.

Kamrat BlendadavSolen, vi kan kanske också i vår livstid komma uppleva omvälvande tider.
Citera
2022-01-17, 19:40
Medlem
Jordgubbes avatar
Hej i trollfabriken och andra medlöpare, nu får ni bestämma er vilken gaslightning ni skall köra med, "det [är] i själva verket ... väst som står för den allt mer allvarliga situationen i Europa, säger [Putins pressekreterare] Peskov, enligt Interfax".
Citera
2022-01-17, 19:42
Medlem
Niggwards avatar
För att skrämma svensken att vilja gå med i NATO på grund av amerikanska intressen. Enda anledningen
Citera
2022-01-17, 19:59
Medlem
BigFatCones avatar
För att historiskt sett så har Sverige och Ryssland varit de två länderna som bråkade om öster Östersjökusten och en bit inåt.
Citera
2022-01-17, 20:12
Medlem
Tjackmosters avatar
Rysshatet är urgammalt i Sverige. När det uttrycks är det delvis ett sätt att visa att man hör hemma här.

Jag köper för övrigt inte alls att det skulle vara dikterat från ovan och att "vanliga svenskar" i allmänhet inte skulle gå runt och bära på detta. Det där är en vanlig ursäkt för allt möjligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in