• 1
  • 2
2022-01-18, 18:25
Medlem
Enblandandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.skapar.detta.
Jaa exakt!!

Stter sig p gatan och pissar offentligt fr att visa dominans gr bara feminister o bjrnar!!!

Gudrun Schyman led av alkoholmissbruk vilket var anledningen till hennes offentliga pissande. Sedan r hon skert dominant precis som majoriteten av dem som tar sig till politikens toppskikt.
Citera
2022-01-19, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nu ska du inte klaga! Dessa kvinnor br ju uppmuntras! Vem lskar inte en riktig dominatrix! Hur de blev till r oviktigt, mest primra r att de finns.
S du gillar att kvinnor beter sig som mn och tar ledningen ver dig? Det dr skriker ju mammaissues lng vg.
Citera
2022-01-20, 00:35
Medlem
Hller med. Brjar faktiskt ledsna mer och mer p den hr sortens kvinnor. De r ihliga desto lngre ren gr och man brjar faktiskt se vilken patetisk mnniska det r som de frsvarar.
Runkar mycket mer sllan t dom nufrtiden. Vet inte ens vad jag runkar till lngre. Har noll knsla.
Fuck vad singel jag br bli.
Har de mest oattraktiva mardrmmarna i vrlden dessutom, bortom min egen fantasi ibland det r som att man bara ser dessa mnniskor verallt dr och det srar mig. De r DR, i sin illusion utav passageraren, i sin helhet.
Jag knner mig som en verklig variant nr jag passerar.
D ser jag vem de r. Det r inte kul att se.
Har verkligen tappat det fr att man helt enkelt inte glmmer. De behver det dr hos en person fr att kunna fungera.

Jag brjar fan se framemot att vara singel nd. Vad annars?
Har alltid frestllt mig hur den modiga och attraktiva sorten verkligen kan vara. Men de r vad de r nd.
Ibland frestller jag mig hur de attraktiva lrarinnorna (haha knappt en av dom) verkligen skulle vga typ helt utan varning suga kuken p en IFALL de var attraherade till en viss person och att de helt enkelt bara tycker som de gr. Ljligt. Nu vet jag dessutom vem de gr till, haha.
De r inte s fria nd. Jag har respekt fr deras anseende dock. Ful eller inte. Jag menar bara att de r s ihliga med hur de r. Oavsett egentligen. Tycker inte synd om mnniskor. Jag r bara vnlig. Moraliskt vnlig och defensiv mot vad man kan bli om man inte passar sig (som dom). Det r allt. Tappar inte bort mig sjlv.
Man ser alltid den moroten som vntas p lng sikt hos varenda, enda en nufrtiden. P riktigt, lr er vara fokuserade fr man kan inte alltid vara det.
Men jag har respekt fr attraktiva dock. De frsker vara trevliga nd, jag respekterar det. I verkligheten. Jag menar p ett dmande och generellt stt, jag respekterar dom. Men kan verkligen tappa fokuset p dom ver minsta grej. Jag tror. att de knner det p sig ocks. Med tanke p hur och vart jag ligger till.
Inget emot den passerande sknheten hr och dr dock vilket r ironiskt, det r det.
Jag dmer, precis som vem som helst. Jag uppskattar trevligt. S r det.
Jag uppskattar fred. Det r nog drfr jag inte bryr mig lngre.
Ni alla borde frst att jag jvlas som in i helvete dock. Med tanke p hur rtt jag har.
Senast redigerad av Eminalshewani 2022-01-20 kl. 01:05.
Citera
2022-01-21, 13:18
Medlem
fanfanfan9s avatar
Genetik verkar spela en viktigare roll fr personlighet n vad man tidigare trott, eller tminstone nr det gller the big 5 (extraversion, agreeableness, conscientiousness, neuroticism och ppenhet). Mycket finns kvar att lra om personlighet.

Sedan beror det vl p vad man lgger i begreppen dominant och manhaftig? Fr 100 r sedan var en kvinna i jeans/byxor i princip en drag king och det var dessutom olagligt p mnga hll i Europa, idag r det nog ingen som hjer gonbrynen t det eller tycker att kvinnor r mer manliga fr att de br jeans/byxor. Vill du utveckla hur du menar?

Edit: Sg att du frklarade lite innan.

"En manhaftig kvinna beter sig som en man. Hon uttrycker sig p samma stt. Hon gr typiska manliga saker som att snusa, mecka med bilar eller bygga muskler. En dominant kvinna vill styra och bestmma allt. Hon respekterar inte andras grnser och viljor."

Detta lter mindre som en man och mer som en lantis typ?
Senast redigerad av fanfanfan9 2022-01-21 kl. 13:24.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in