2022-01-14, 21:36
Hej på er, Har betalt av lite skulder nu hos intrum justitia på mina sidor och det stog under varje skuld under behandling och det skulle behandlas inom 24 timmar nu helt plötsligt efter 24 timmar har den symbolen under behandling försvunnit men skulderna är fortfarande kvar är det någon annan som har haft detta problem hos dom, Tack på förhand.
Citera
2022-01-14, 22:06
Medlem
Ring och prata med dom, dom är inte omänskliga!
Citera
2022-01-14, 22:10
Glömde tilläga att jag försökt att ringa dom i cirka 1 vecka utan svar för dom är så gamla dessa skulder att jag inte vet om dom gått vidare till kronokalle så behövde veta mer men inget svar inte bara för mig som dom aldrig svara .
Citera
2022-01-14, 22:28
Medlem
Du kan maila intrum justitia din fråga, så kan du sen bevisa att du iallafall försökte kontakta de.
Sen kanske du kan även ringa Kronofogden om du är orolig, myndigheter brukar väl vara bättre på att svara.
Citera
2022-01-14, 22:35
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback100
Du kan maila intrum justitia din fråga, så kan du sen bevisa att du iallafall försökte kontakta de.
Sen kanske du kan även ringa Kronofogden om du är orolig, myndigheter brukar väl vara bättre på att svara.

Yes men det är såhär att jag har en Från Intrum som redan ligger där hos kalle och en på deras Egna sida Intrum asså så blir bara förvirrad har ringt krono men dom kan inte säga om det har med den skulden att göra som är hos intrum för den som ligger hos Intrum och hos kalle har liknade belopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in