2022-09-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Till din fråga, nej. Jag vill ha så få aiksupportrar i min klubb. Men då så enorm del av er klubb senaste åren varit byggd på gamla gnagare förstår jag att ni copear genom att intala er själva att sånt inte betyder något.

Ni samlas ju för fan framför en staty på gammal gnagare varje julafton? Verkligheten är inte din bästa vän.
Senast redigerad av vermoden 2022-09-19 kl. 20:31.
Citera
2022-09-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Du försöker framhäva klubblojalitet snarlikt gnagets blåa linje. Ganska solnaaktigt.

Utan att du förstår det kommer er klubbledning med nazistisk ordförande från gnaget och sportchef från Helsingborg föra er klubb före AIK. Ni kommer dock för alltid som bäst vara ett mittenlag.
Vår VD är bajare sedan barnsben, uppväxt i klacken är hans egna ord.
Att vår småländska sportchef spelade i gnaget för 27 år sedan är onekligen samma sak som att er capo är gammal Wisemen, er nya posterboy som det trycks tröjor på gnagare och difhatare sedan barnsben, tränarna gamla gnagare och bajare, sportchefen någon som gick iklädd gnagettröja till Råsundapublikens applåder 2013, lagkaptenen gnagetprodukt från Solna. Du har rätt, det är samma sak.

Vi kommer för alltid vara ett mittenlag och ni för alltid vara gnaget 2.0, skål för det!
Citera
2022-09-19, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Ni samlas ju för fan framför en staty på gammal gnagare varje julafton? Verkligheten är inte den bästa vän.
Nackas fem matcher i gnaget på 40-talet var helt skandallösa, ja.
Framför allt när idrottsvärlden 1940 ser exakt likadan ut 80 år senare… eller?
Citera
2022-09-19, 20:37
Medlem
Londons avatar
Citat:
Vår VD är bajare sedan barnsben, uppväxt i klacken är hans egna ord.
Att vår småländska sportchef spelade i gnaget för 27 år sedan är onekligen samma sak som att er capo är gammal Wisemen, er nya posterboy som det trycks tröjor på gnagare och difhatare sedan barnsben, tränarna gamla gnagare och bajare, sportchefen någon som gick iklädd gnagettröja till Råsundapublikens applåder 2013, lagkaptenen gnagetprodukt från Solna. Du har rätt, det är samma sak.

Vi kommer för alltid vara ett mittenlag och ni för alltid vara gnaget 2.0, skål för det!

Haha. Han skriker varken AIK eller Sieg Hiel?

https://www.youtube.com/watch?v=D0o2unmphrQ

Du skämmer ut dig nu. Drick en 7.0:a och leta upp en rakad brud.
Citera
2022-09-19, 20:38
Avstängd
lemmy124s avatar
Citat:
Ni samlas ju för fan framför en staty på gammal gnagare varje julafton? Verkligheten är inte din bästa vän.

Nacka gick på Bajen hela livet. Farsan och bröderna likaså. Rolle Stoltz höll dock på Bajen som grabb, han kom inte med ishockeylaget och plockades upp av Djurgårn istället. Men det vet väl inte du din nygårdare. Har du ens hört talas om Tommy Berggren liksom?
Citera
2022-09-19, 20:50
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Nacka gick på Bajen hela livet. Farsan och bröderna likaså. Rolle Stoltz höll dock på Bajen som grabb, han kom inte med ishockeylaget och plockades upp av Djurgårn istället. Men det vet väl inte du din nygårdare. Har du ens hört talas om Tommy Berggren liksom?
Djurgården går upp i serieledning.

Då går topplocket på Bajen.

Citera
2022-09-19, 20:52
Avstängd
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Djurgården går upp i serieledning.

Då går topplocket på Bajen.

Må bästa laget vinna
God kväll!
Citera
2022-09-19, 21:04
Medlem
Citat:

Japp, det är jävligt bajen att sälja sig för en kostym. Men ni har ju en stolt tradition av att era klubblegender säljer sig. Ska vi fråga Eguren?

Du måste sluta vara vresig över det där med Farsta strand Lemmy, det var snart 20 år sen och du var inte där. Precis som du inte var när ni åkte ner i supperettan mot Häcken.
Citera
2022-09-19, 21:08
Avstängd
lemmy124s avatar
Citat:
Japp, det är jävligt bajen att sälja sig för en kostym. Men ni har ju en stolt tradition av att era klubblegender säljer sig. Ska vi fråga Eguren?

Du måste sluta vara vresig över det där med Farsta strand Lemmy, det var snart 20 år sen och du var inte där. Precis som du inte var när ni åkte ner i supperettan mot Häcken.

Fan sluta cyberstalka mig vermoden! Men du kommer iaf med fakta nu. Djurgårdslögner om Nacka och Kenta då blir jag fan lite lack asså.
Citera
2022-09-19, 21:14
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Åhhh. Snälla ni. Kan vi inte ha ytterligare en jättedebatt om vems pappa som är starkast? Det var ju såååå länge sen sist.

Vad fan är det för fel på stockholmare?
Citera
2022-09-19, 21:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Till din fråga, nej. Jag vill ha så få aiksupportrar i min klubb. Men då så enorm del av er klubb senaste åren varit byggd på gamla gnagare förstår jag att ni copear genom att intala er själva att sånt inte betyder något.
*host* Hasse Eskilsson, Andreas Alm, Alexander Östlund*host*... Kanske att du minns Östlund när pappa berättade för dig ioförsig...
Citera
2022-09-19, 21:16
Medlem
Citat:
Fan sluta cyberstalka mig vermoden! Men du kommer iaf med fakta nu. Djurgårdslögner om Nacka och Kenta då blir jag fan lite lack asså.

Jag jobbar alltid med sanningar vännen, det är sen gammalt. Att Nacka spelade i gnaget (och dessutom gjorde en match för DIF) är och förblir fakta, men vad yrar du om när det gäller Kenta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in