2022-06-29, 07:16
Medlem
Julinhos avatar
Ovanligt bra fart på knulldockan efter en vinst ifjol, där publikhatarna dessutom vägrade släppa in några av våra supportrar.

Var någonstans på andra sidan stan får ni ladda upp nu, inför denna er ”hemmamatch”? Roslagstull? Och sen gömma halsduken hela vägen till/från Skärmarbrink..
Citera
2022-06-29, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Nu har jag inte sett mycket med Malmö, men är det verkligen en anfallare som behövs?
En Lewicki typ borde väl vara viktigt, för Lewicki kommer väl får göra en JJ och förtidspensionera sig med tanke på skadeproblematiken, ca 11 matcher i allsvenskan på 1,5 år.
Vi behöver båda...men ser gärna Colak göra en återkomst.
Citera
2022-06-29, 08:16
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Ovanligt bra fart på knulldockan efter en vinst ifjol, där publikhatarna dessutom vägrade släppa in några av våra supportrar.

Var någonstans på andra sidan stan får ni ladda upp nu, inför denna er ”hemmamatch”? Roslagstull? Och sen gömma halsduken hela vägen till/från Skärmarbrink..
Såg du klart förra matchen?
Citera
2022-06-29, 10:25
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho

Vem fan är knulldockan? Jag är böghals om jag får be!
Förkröket är i Humlan som det alltid är vid derby, sugen på att joina?
Citera
2022-06-29, 11:05
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vi behöver båda...men ser gärna Colak göra en återkomst.

Jag hade föredragit Jordan Larsson framför Colak. Svenskkvoten i truppen är låg.
Citera
2022-06-29, 12:11
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag hade föredragit Jordan Larsson framför Colak. Svenskkvoten i truppen är låg.
Jordan? Jo. Men det är ju omöjligt med hans bakgrund.
Citera
2022-06-29, 13:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jordan? Jo. Men det är ju omöjligt med hans bakgrund.

Ja, tyvärr det så. Dock så gick det ju jättebra för de s.k. fansen att hota honom och Henke när de blev nedflyttade härom året. Vill han verkligen spela de fansen igen?

Glöm inte att de är yrkesmän. Tänk er att kunder till ICA blir galna för att en av deras kassörskor börjar jobba på Coop.
Citera
2022-06-29, 13:50
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ja, tyvärr det så. Dock så gick det ju jättebra för de s.k. fansen att hota honom och Henke när de blev nedflyttade härom året. Vill han verkligen spela de fansen igen?

Glöm inte att de är yrkesmän. Tänk er att kunder till ICA blir galna för att en av deras kassörskor börjar jobba på Coop.
Nej. Kanske inte. Men att gå till just MFF känns ju extremt och familjen skulle få svårt att vistas i Helsingborg på bra länge.
Citera
2022-06-29, 22:32
Medlem
Måste påminna mig om att säsongen är lång.

Efter 12 omgångar ifjol.
Malmö 29p (13 matcher)
Djurgården 27p
Elfsborg 23p (13 matcher)
Hammarby 21p
AIK 21p
Norrköping 17p
Häcken 16p
...
...
Östersund 8p
Örebro 8p

Malmö gick verkligen som tåget i början, och måste tappat under europatiden. Örebro och Östersund har fler poäng än Helsingborg och Sundsvall.
Citera
2022-06-29, 22:34
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Måste påminna mig om att säsongen är lång.

Efter 12 omgångar ifjol.
Malmö 29p (13 matcher)
Djurgården 27p
Elfsborg 23p (13 matcher)
Hammarby 21p
AIK 21p
Norrköping 17p
Häcken 16p
...
...
Östersund 8p
Örebro 8p

Malmö gick verkligen som tåget i början, och måste tappat under europatiden. Örebro och Östersund har fler poäng än Helsingborg och Sundsvall.

Visst, Örebro och Östersund var verkligen inte bra förra säsongen men frågan är om inte Sundsvall är ännu sämre detta året.
Citera
2022-06-30, 07:35
Medlem
Teus avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nej. Kanske inte. Men att gå till just MFF känns ju extremt och familjen skulle få svårt att vistas i Helsingborg på bra länge.

Jordan Larsson kommer tveklöst gå till en större liga. Rätt ålder, presterat ganska väl under dom senaste tre åren och dessutom gratis. Jag tror han landar i Holland.
Citera
2022-06-30, 09:46
Medlem
johnny_viciouss avatar
När var någon senast regerande mästare i både cupen och allsvenskan, som vi är nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in