Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Jag är lite besviken på att man inte fått till vad jag inför säsongen ansåg som ett av ligans mest spännande anfallsduo. Trodde faktiskt att man skulle få Berg i både fler chanser samt att han skulle servera Vilhelmsson bra mycket mer. Synd att den senare verkar vilja sticka utomlands så snabbt som möjligt. Hade varit bättre för honom att etablera sig på riktigt här.
Det tjongas för mycket just nu enligt mig. Får Mackan bollen vid fötterna så kan han skapa chanser för sina medspelare, det gjorde han ju även mot Varberg, framspelningen till Norlin är klass, blir det för mycket chans och duellspel är det svårare för honom att glänsa.
Vill Oscar flytta redan nu i sommar så får han väl göra det men det tycker jag inte han skall göra, gör han det finns det andra som kan ta hans plats dock, Norlin har sett spelmässigt rätt bra ut, sedan bränner han dock för mycket chanser, men han lär väl bli startgubbe då.
Carlstrand kommer ju flyttas upp nu också.
Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Äh vad fan!? Han har ju gjort 1 mål i allsvenskan nu? Det räcker gott och väl för att varenda klubb i Europa ska rycka i honom, eller?
hehe
Han har förvisso gjort 4 allsvenska mål, men ja han borde stanna längre, han är 18 år så han borde inte känna någon stress.