Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-28, 22:30
Om det stämmer att Amoo vägrade träna för att tvinga fram en flytt så är det vidrigt. Hatar sådant beteende, ändrar min bild av honom litegrann..
Citera
2022-01-28, 22:39
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Om det stämmer att Amoo vägrade träna för att tvinga fram en flytt så är det vidrigt. Hatar sådant beteende, ändrar min bild av honom litegrann..
Tror mer på Amoo än på aftonbladet. https://twitter.com/OfficialAmoo/sta...62059221524481

Synd då det alltid är kul när det stormar hos rivalerna men tror inte det är så denna gång. Djurdjic gjorde väl exakt det här för ett par år sedan? Men han är å andra sidan en drama queen.
Citera
2022-01-29, 07:26
Medlem
Discoverymatcher i helgen. AIK har ställt in sitt utomlandsläger, pga Covid och därmed Atlantic cup.

Lördag
19.00 Malmö – Malmö (IFK)

Söndag
13.00 AIK - Vasalunds
14.00 Mjällby AIF - Landskrona
14.00 Örebro SK - Degerfors
15.00 Akropolis IF - Djurgårdens
Citera
2022-01-29, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tror mer på Amoo än på aftonbladet. https://twitter.com/OfficialAmoo/sta...62059221524481

Synd då det alltid är kul när det stormar hos rivalerna men tror inte det är så denna gång. Djurdjic gjorde väl exakt det här för ett par år sedan? Men han är å andra sidan en drama queen.
Lite kul ändå att han kommunicerar med klubben via Twitter. 😉
Citera
2022-01-29, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Aftonhoran är inte mycket lita på,även om hade hoppats de va sant tror jag mer på amoo och Bajen förklaringen.
Citera
2022-01-29, 09:16
Medlem
Needs.more.brandys avatar
HIF:s första träningsmatch idag, borta mot Hittarps IK.

HIF:s uppställning i första halvlek: Kalle Joelsson – Victor Blixt, Casper Widell, William Vesterlund, Viljormur Davidsen – Vilgot Carlsson, Lucas Lingman, Adam Kaied – Assad Al Hamlawi, Rasmus Karjalainen, Rasmus Jönsson.

Uppställningen i andra halvlek: Alexander Nilsson – Leo Frigell Jansson, Ali Suljic, Charlie Weberg, Emil Hellman – Benjamin Acquah, Viktor Lundberg, Brandur Hendriksson – Wilhelm Loeper, Anthony van den Hurk, Dennis Olsson.
Citera
2022-01-29, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Lite kul ändå att han kommunicerar med klubben via Twitter. 😉
Det där var nog för att kommunicera med supportrarna. Klubben hade redan koll på varför han stod över träningen.
Citera
2022-01-29, 09:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Intressant också med ryktena om att Henrik Eriksson ligger bakom ryktet. Samma person som inte kan gömma sitt hat och som av en ren händelse tagit bort sitt konto på twitter.
Senast redigerad av Fred Friendly 2022-01-29 kl. 09:43.
Citera
2022-01-29, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Intressant också med ryktena om att Henrik Eriksson ligger bakom ryktet. Samma person som inte kan gömma sitt hat och som av en ren händelse tagit bort sitt konto på twitter.
Hoppas han försvinner från Studioallsvenskan också, så man kan lägga till den som en podd att eventuellt börja lyssna på igen. Tror bara Laul kan mäta sig som lika sopig "sport"journalist.
Citera
2022-01-29, 11:02
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Försäsongspremiär imorgon mot Nordsjälland.

Gissar på att det blir

Benediktsson
Salo - Calle - Bjärs - Jallow
Norlin - Gurra - Thern - Sana
Mackan - Sorga

Bänk

Gustav Lillienberg
Bernardo Vilar
Hannes Lennartsson
Tim van Assema
Filip Ambroz
Hussein Carneil
Noah Alexandersson
Kevin Yakob
Alfons Nygaard

Matchen flyttad till måndag pga vädret, sänds på aftonbladet såg jag
Citera
2022-01-29, 11:58
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Hoppas han försvinner från Studioallsvenskan också, så man kan lägga till den som en podd att eventuellt börja lyssna på igen. Tror bara Laul kan mäta sig som lika sopig "sport"journalist.

Visst att Henke i Studio Allsvenskan är fruktansvärt dryg men tycker ändå han har lite poänger. Dock är det ju Birro som håller liv och glädje i podden.

Satt och lyssnade på allsvenskan enligt Jonas och Irma, egentligen fattar jag inte varför jag lyssnar på skiten. Visst, Jonas är ju kunnig men Irma Helin, ALLVARLIGT! Så jäkla dryg och tröttsam, för att inte säga töntig. Att hon fått jobb på Discovery säger väl allt om den kanalen.
Citera
2022-01-29, 12:38
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Visst att Henke i Studio Allsvenskan är fruktansvärt dryg men tycker ändå han har lite poänger. Dock är det ju Birro som håller liv och glädje i podden.

Satt och lyssnade på allsvenskan enligt Jonas och Irma, egentligen fattar jag inte varför jag lyssnar på skiten. Visst, Jonas är ju kunnig men Irma Helin, ALLVARLIGT! Så jäkla dryg och tröttsam, för att inte säga töntig. Att hon fått jobb på Discovery säger väl allt om den kanalen.
Kan du utveckla?

Har aldrig lyssnat på podden men tycker hon gör det bra i studion.

EDIT: Hur länge kommer det ta innan datumen är satta till premiäromgången? Skulle va skönt å veta om vi lirar lördag (knappast) söndag eller måndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in