2022-04-15, 11:10
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Nervöst nu, kommer grisbönderna att mönstra supertalangen Silas, eller sparar man honom till viktigare matcher?

Han har påsklov från gymnasiet (tredje ring) så är hemma hos mor över påsk.
Citera
2022-04-15, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
7477 dagar sedan senaste SM guldet.
Vad har det med dagens match att göra? Ruggig småkuksaura på dig.
Citera
2022-04-15, 11:30
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vad har det med dagens match att göra? Ruggig småkuksaura på dig.

Det är exakt sånt ni kommer sitta och runka till efter säsongen när ni slutat 4a.

Losermentalitet kallas de när man måste greppa efter halmstrån. Brukar skämta med vissa här om nybajare men du är riktigt definitionen av en.

Två lag har än så länge räknat hem 3 poäng mot ”bönderna” och fått lämna med 0 poäng. Hoppas på virrigt försvarsspel och ännu virrigare insats från Sadiku.

Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-04-15 kl. 11:33.
Citera
2022-04-15, 13:11
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Det är exakt sånt ni kommer sitta och runka till efter säsongen när ni slutat 4a.

Losermentalitet kallas de när man måste greppa efter halmstrån. Brukar skämta med vissa här om nybajare men du är riktigt definitionen av en.

Två lag har än så länge räknat hem 3 poäng mot ”bönderna” och fått lämna med 0 poäng. Hoppas på virrigt försvarsspel och ännu virrigare insats från Sadiku.

Jag runkar till den här just nu.
https://youtube.com/watch?v=KvQ0D4i0YmI
Citera
2022-04-15, 13:26
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Många i Bajen som fått följa med sin frånskilda mammor på kvällskurser i samba. João-Carlos hypnotiska höftrörelser lämnade spår i både damunderkläder och bajarnas undermedvetna.

🎼CIFUENTES ba-di-di-da-ba-ba-di 🎶🎵
Citera
2022-04-15, 13:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Många i Bajen som fått följa med sin frånskilda mammor på kvällskurser i samba. João-Carlos hypnotiska höftrörelser lämnade spår i både damunderkläder och bajarnas undermedvetna.

🎼CIFUENTES ba-di-di-da-ba-ba-di 🎶🎵
Haha
Citera
2022-04-15, 13:46
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Och jag till den här:

https://twitter.com/wayneseretis/sta...990932992?s=21

Så vackert och jag är så glad att han inte drog till ryssland.
Citera
2022-04-15, 13:47
Medlem
snurresprettiss avatar
Har Bajen samma marsch som i premiären mot Helsingborg?
Citera
2022-04-15, 14:04
Medlem
Valvantos avatar
Har alltid förundrats över folk som är stolta över antalet titlar. Då menar jag såklart gamla titlar. Om jag skulle välja att börja hålla på ett lag nu som vunnit 8 SM-guld mellan 1910-1930 sen inga fler eller om ett lag vinner sitt första SM-guld 2022. Det är en enorm skillnad i min bok, de gamla titlarna var dels enklare att vinna, dels så va man inte ens i närheten att få uppleva dem.

Att slå sig för bröstet över titlar man inte ens fått uppleva och vara delaktig i är otroligt löjligt. Det gäller majoriteten av alla fans i alla sporter ska sägas.
Citera
2022-04-15, 14:09
Medlem
Citat:

När skulle man börja hålla på Bajen för att beräknas som en nybajare menar du?
Eller lånar du gårdarnas uttryck bara utan att veta vad det betyder?
Citera
2022-04-15, 14:40
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Har alltid förundrats över folk som är stolta över antalet titlar. Då menar jag såklart gamla titlar. Om jag skulle välja att börja hålla på ett lag nu som vunnit 8 SM-guld mellan 1910-1930 sen inga fler eller om ett lag vinner sitt första SM-guld 2022. Det är en enorm skillnad i min bok, de gamla titlarna var dels enklare att vinna, dels så va man inte ens i närheten att få uppleva dem.

Att slå sig för bröstet över titlar man inte ens fått uppleva och vara delaktig i är otroligt löjligt. Det gäller majoriteten av alla fans i alla sporter ska sägas.

Det bara skriker Bajare om detta inlägget.
Citera
2022-04-15, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Det bara skriker Bajare om detta inlägget.

Hur kan det vara Bajen till det inlägget? De vinner ju aldrig.
Senast redigerad av summerbursten 2022-04-15 kl. 16:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in