• 1
  • 2
2022-01-14, 10:29
Medlem
Idioten Syed David Zuhaib Ali hotar, förföljer och begår övergrepp i rättssak. Tio målsägare.
Domen blev tre år.

https://docdro.id/A92x1eT

Offantliga kostnader drabbar samhället för vad alla dessa araber ställer till med. Förutom allt lidande offren får utså vid våld, våldtäkter, rån och mord, assistansbedrägerier och bidragsbedrägerier.

Vi "öppnade våra hjärtan" och blev blåsta.

Och nu är det nog kört.
Citera
2022-01-14, 10:41
Medlem
Han borde fått längre straff. Övergrepp i rättssaks straff tycker jag borde justeras rejält. Han lär säkert släppas i förtid också.. tragiskt att samhället vi lever i är så misslyckat..
Citera
2022-01-14, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Han borde fått längre straff. Övergrepp i rättssaks straff tycker jag borde justeras rejält. Han lär säkert släppas i förtid också.. tragiskt att samhället vi lever i är så misslyckat..

Ja, fy fan. Att det ska vara ett självändamål för Sverige att vi till stora delar ska bli arabiskt kommer bli förödande. Utspädningen med alla barn som föds kommer ge nästa generationer stora utmaningar.

Denna Ali ljuger som en häst travar I sann arabisk kulturtradition.

Ur domen:

"De inspelningar som rätten har tagit del av är fyllda av oförskämdheter, hotelser, köns-
ord och diverse sexuella varianter staplade på varandra och är framförda på ett synner-
ligen aggressivt vis. Det är långt över vad någon ska behöva tåla att lyssna till. David
Ali har invänt att det inte skulle utgöra någon brottslig handling utan bara vara ett ut-
tryck för hans frustration över att barnen tagits ifrån honom och att flickorna inte be-
handlas väl hos makarna Lindfors. Den invändningen lämnar tingsrätten utan avse-
ende. Det är definitivt brottsligt att uttrycka sig på det viset. Det är dessutom inte utta-
lat i hastigt mod utan planerat och utstuderat elakt."

Att i en dom läsa" utstuderat elakt" är talande.
Citera
2022-01-14, 11:05
Medlem
Har inte läst domen och han kan mycket väl vara ännu ett muslimsk rövhål som inte kan bete sig och fara för sina barn samt allmänheten. Men att förfölja myndighetspersoner, hade varit det minsta jag hade gjort om någon tog mina barn ifrån mig om jag inte förtjänande det. Men det är endast om hoppet är ute, för det är absolut ingenting man skulle vinna på i längden.

För att ta ställning ifråga så måste man sätta sig in i domen.
Har också läst dom mest sjuka fall när socialen blandar sig in, att dom snor barn på dom mest besynnerliga orsakerna men att dom också lämnar barn hos föräldrar som har våldtagit dom, missbrukare osv.
Citera
2022-01-14, 11:57
Bannlyst
Citat:
David Ali har angripit socialsekreteraren xx vid Sociaförvaltningen i Helsingborg med hot om våld när hon har utfört sittarbete som socialsekreterare eller för att hämnas för tidigare åtgärder i hennes myndighetsutövning. Hotet om våld har bestått i att David Ali i röstmeddelanden till xx uttalat ”jag kommer att döda dig”, ”jag kommer att skära avhalsen av dig, fattar du det din äckliga jävla hora”, ”din äckliga hora jag ska döda dig, jag svär till dig jag ska döda dig”, ”jag ska stoppa en bilbomb i digdin dumma jävel. Ditt äckliga, det räcker med att jag fucking stoppa in enbanan i ditt fucking arsle och en bomb i din fucking bil ditt äckliga jävlafitta” eller liknande uttalanden med samma innebörd.

Citat:
Hotet om våld har bestått i att David Ali i röstmeddelanden till yy uttalat ”jag skall ta ditt liv din fucking lilla horråtta”, ”äckliga jävla fitta jag kommer skära din fucking hals din fucking jävla hora”,”äckliga lilla fitthora, jag kommer att döda dig din fucking jävla fittluder”,”jag kommer att skära din fucking hals...jag kommer att skära dina fucking lungor”, ”du kommer att dö, ditt barn, ditt barnbarn kommer att dö, din dotter, din fucking man kommer också att fucking dö”, fixa tillbaka mina fucking barn, annars jag kommer att slakta dig, din fucking familj, hela fucking social fucking tjänsten din dumma fucking hora” och även ”jag ska stoppa in en fucking kniv rakt in i din fucking barnbarns arsle din dummajävla hora" eller liknande uttalanden med samma innebörd

Citat:
Hotet om våld har bestått i att David Ali i röstmeddelanden till zz uttala ”Jag svär vid gud jag kommer slakta din fucking hals din äckliga loppishora”, ”Jag svär vid gud, jag skall vattna mina blommor med ditt blod din dumma fucking hora”, ”Jag slaktar din fucking hals”,”äckliga jävla hora jag kommer att slakta din fucking hals...fattar du det, jagkommer att slakta din fucking hals, bomba ditt fucking kontor din dummajävla luder”, ” Jag kommer att vattna mina blommor med ditt fucking bloddin äckliga jävla hora”, ”jag skulle slakta dig fucking äckliga jävla fittluder”,”lämna denna fucking utredning nu annars jag kommer att slakta din fuckinghals din dumma fucking hora”, ”jag kommer att slakta din jävla hals” och”jag kommer att bomba dig och ditt fucking hus din äckliga lilla murrfitta”eller liknande uttalanden med samma innebörd
Citat:
Hotet om våld har bestått i att David Ali i röstmeddelanden till zz uttala ”äckliga mammaknullande luder du skall få se närjag tar hela din fucking familj, din fucking lilla hora”, ”äckliga jävla hora jagsvär vid gud, jag svär vid gud jag kommer ta din fucking hals vrida den fucking 360 grader och stoppa upp den i Henrik Borgs fucking arsle din dumma fucking äckliga hora”, ”jag svär jag skall skära av din fucking näsa och stoppa in den i fucking fitta”, ”skära av fucking från ena örat till det fucking andra. Slica hela fucking vägen dricka ditt fucking blod din äckliga lilla fucking hora”, ”jag skall lägga dig och din fucking familj i fucking graven”, ”din dumma jävla hora jag kommer slakta din hals från höger öra till fucking vänster öra och dricka ditt fucking blod”, ”äckliga jävel jag kommer att fucking knulla sönder din fucking mun din fucking äckliga jävla hora” och”jag svär vid gud samtidigt som jag knullar den skall jag skära av din näsa taut dina fucking ögon och äta upp dom din fucking äckliga jävla hora” eller liknande uttalanden med samma innebörd.
Hahahahahaahahahaaahhahaahahhahahahahahahahahaha. Gärningsmannens försvarsadvokat fick såklart mest pengar av alla också hahahaha.
Citera
2022-01-14, 12:21
Medlem
halaltarzans avatar
Tillskriver man vilka nötter som helst ett värde så kan det ju lätt bli att de tar ut svängarna lite.
Senast redigerad av halaltarzan 2022-01-14 kl. 12:28.
Citera
2022-01-14, 12:37
Medlem
Kollade namnet. Är nog inte Arab utan muslim från Pakistan. Jag var lite fördomsfull.
Citera
2022-01-14, 21:54
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
Hahahahahaahahahaaahhahaahahhahahahahahahahahaha. Gärningsmannens försvarsadvokat fick såklart mest pengar av alla också hahahaha.

Wtf haha. Vilken sjuk jävel.
Citera
2022-01-15, 06:03
Bannlyst
MENA pack som berikar Sverige.
Citera
2022-01-15, 08:40
Medlem
Rasseltasss avatar
Hade "håll gränsen" varit lika viktigt för svenskarna som "vård, skola och omsorg" hade vi sluppit människor som denne.
Citera
2022-01-15, 09:00
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Hade "håll gränsen" varit lika viktigt för svenskarna som "vård, skola och omsorg" hade vi sluppit människor som denne.

Det tragiska är ju att det här inte är ett isolerat fall. Vi har tagit in en stor grupp män av just den här sorten och inflödet bara fortsätter kontinuerligt.

Vi såg för ett tag sedan videos från Polens gräns där arga män har med sig verktyg för att ta sig in i Europa och främst till bl.a. Sverige.

Media visar sorgliga bilder på kvinnor och barn för att ge en annan bild av "flyktingarna" men i verkligheten är det dessa arga, våldsamma män som kommer hit. Sedan kommer såklart också familjen och släkten.

Det här ska vi betala för. Vi ska betala för deras uppehälle och sedan ska vi också betala för allt runt omkring som exempelvis tolkar, advokater osv som alla lever gott inom det industriella migrationskomplexet.

Vi kunde för ett litet tag sedan läsa rapporten från Göteborg som beskriver hur dessa människor hotar och utpressar sig till de myndighetsbeslut och annat som de vill ha.

Något drastiskt måste till här och det är nu. Människor som beter sig som herren i den här trådens fall måste utvisas direkt och utvisningen måste verkställas, direkt.
Citera
2022-01-15, 09:06
Medlem
RickRozays avatar
Jobbigt och få sina barn tvånvsomhändertagna, vilken förälder skulle nöja sig med det?

Däremot skulle han hanterat det smidigare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in