• 4
  • 5
2022-01-15, 17:18
Medlem
Heterosexuella män som vågar bejaka sin feminina sida är så klart mycket mer attraktiva än många i denna tråd som uppenbart lider av bögskräck. Man försöker insinuera att det är 'sämre' att ha en 'bögstil'. Sanningen är nog den att många män i denna tråd är så osäkra på sig själva och vill innerst inne kunna vara som metrosexuella killar, men de är rädda vad mamma och deras öldrickande manliga vänner som kör EPA-traktor på dagarna ska säga.

Osäkerheten osar.
Citera
2022-01-15, 17:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Om du tror på ett "manligt klimaterie", så har du blivit tjej på riktigt.

Nej, men du har blivit en kärring med kuk.
Citera
2022-01-15, 20:23
Oj vad den här trötta tråden hade kunnats skapats för 20 år sen också utan att det gjort nån skillnad.

Jag tycker tvärtom, det manliga har börjat komma tillbaka igen efter en tillfällig existentiell kris.
Citera
2022-01-17, 08:43
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Oj vad den här trötta tråden hade kunnats skapats för 20 år sen också utan att det gjort nån skillnad.

Trenden hade nog börjat då, men nu har det ju exploderat fullständigt.

Men jag tror att många här missförstår min trådstart. Jag har inget problem varken med att vara feminin eller män som är feminina. Tvärtom. Men det jag beskriver är vanliga homofoba jocks som börjat prata bögspråk och ha för mycket läppglans. Förstår inte varför de inte bara slappnar av och är sig själva lite.
Citera
2022-01-17, 08:48
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
De som inte tilltalas av niggastilen anammar bögstilen istället. Själv föredrar jag att blanda och ser därför ut som en korsning av en gangsterrappare och stjärtgosse faktiskt.
Eminem?

Ser att ämnet redan utmynnat i det faktum att metrosexualitet förskjuter gränsen om vad som är feminint och "inne". Själv finner jag det ytterst bisarrt att män inte kan klä sig. Snart kommer de inte flytta ut ur sina pojkrum utan att köpa en kramkudde först. D.v.s. väldigt många män blir feminiserade idag, ofrivilligt eller frivilligt.
Citera
2022-01-17, 09:00
Medlem
EnGodForlorares avatar
Jag har också märkt att dagens män har ljusare röster, sämre skäggväxt, mer bukfett och är i allmänhet mer feminina. Jag är övertygad om att det är miljöföroreningarnas fel. Avgaser, plaster, tillsatser i mat och annan skit påverkar testosteronproduktionen negativt. Redan på Siewert Öholms tid rapporterades det att genomsnittspenisen hade minskat med flera centimeter sedan 1970-talet trots att kroppslängden ökat.

Fenomenet kan delvis förklara en del svenska mäns invandrarhat. Pga av miljögifter är deras testosteronproduktion bristfällig och de känner sig hotade av utländska män som inte fått testosteronproduktionen förstörd av miljögifter.
Citera
2022-01-17, 09:02
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jag har också märkt att dagens män har ljusare röster, sämre skäggväxt, mer bukfett och är i allmänhet mer feminina. Jag är övertygad om att det är miljöföroreningarnas fel. Avgaser, plaster, tillsatser i mat och annan skit påverkar testosteronproduktionen negativt. Redan på Siewert Öholms tid rapporterades det att genomsnittspenisen hade minskat med flera centimeter sedan 1970-talet trots att kroppslängden ökat.

Fenomenet kan delvis förklara en del svenska mäns invandrarhat. Pga av miljögifter är deras testosteronproduktion bristfällig och de känner sig hotade av utländska män som inte fått testosteronproduktionen förstörd av miljögifter.

Det är väl snarare att våldtäkterna ökat tex
Citera
2022-01-17, 10:58
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:

En annan, mindre PK hypotes, är att detta är följden av en minskad barnadödlighet. Svagare individer slås inte längre ut. De får till och med oftast barn. Personer som för hundra år sedan skulle förpassats till hem för "vanföra", uppmuntras idag att skaffa familj.
Överdrivet välstånd är förödande för genpoolen.
Citera
2022-01-17, 11:10
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
En annan, mindre PK hypotes, är att detta är följden av en minskad barnadödlighet. Svagare individer slås inte längre ut. De får till och med oftast barn. Personer som för hundra år sedan skulle förpassats till hem för "vanföra", uppmuntras idag att skaffa familj.
Överdrivet välstånd är förödande för genpoolen.

Fast den teorin faller eftersom det inte är de fjolligaste bebisarna som dukar under. Dessutom är feminina drag (plufsiga hårlösa kinder, breda höfter, ljus röst, små testiklar, etc) trots allt inte det som kvinnor tänder på. Presumptiv avsaknad av naturligt urval kan inte förklara svenska mäns tilltagande femininitet. Miljögifter och osunt leverne däremot kan.
Citera
2022-01-17, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfhildr
Det måste vara ett stadsfenomen. Här är de flesta killar kvar i något eparaggarmode oavsett ålder. Hoppas trenden kommer hit...

Eller t.o.m. ett världsstadsfenomen (meterosexualitet)?
Citera
2022-01-17, 12:22
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Fast den teorin faller eftersom det inte är de fjolligaste bebisarna som dukar under.

Nu dukar ju inga bebisar under, och det är ju det som är problemet.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in