2022-10-24, 10:36
Medlem
flashbackkalles avatar
Idag drar det igång, någon som kommer titta?
Citera
2022-10-24, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Idag drar det igång, någon som kommer titta?

Första avsnittet släpps kl 16.00

Jag har ställt alarm på mobilen🙈😄
Citera
2022-10-24, 17:20
Medlem
Kollat nu. Riktig miss. Helt annat program.
Citera
2022-10-24, 17:25
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattinson94
Kollat nu. Riktig miss. Helt annat program.

Berätta mer! Var det spännande? Kändes det woke?
Citera
2022-10-24, 17:33
Medlem
Kollade i typ 5-10min... verkar tyvärr vara en rejäl flopp.
Är mer besviken än vad jag trodde att jag skulle bli, ska försöka tvinga mig själv att kolla klart på första avsnittet senare ikväll.
Dessutom kändes det som att dom stressat ihop avsnittet.
Citera
2022-10-24, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Berätta mer! Var det spännande? Kändes det woke?
Überwoke, transor, icke-binära, bögar, tafatta toffelkillar, fläskisar.
Citera
2022-10-24, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattinson94
Überwoke, transor, icke-binära, bögar, tafatta toffelkillar, fläskisar.
Vart kan man kolla på de? måste man ha viaplay prenumeration nu? Kan inte hitta viafree längre
Citera
2022-10-24, 18:33
Medlem
Ganonitos avatar
Förstår inte varför man gör om ett vinnande koncept till ett misslyckat för att EN deltagare misskött sig. Det är inte direkt som att det har varit gruppvåldtäkter i flera års tid. Det hade räckt att klippa bort incidenten med Tobbe och sedan kört på med säsongerna som vanligt och fortsätta med det som tittarna vill se.

Även i Danmark har de gjort om PH till samma smörja som i Sverige. Vilket inte direkt är förvånande då det är samma produktionsbolag och samma koncern. Även där är tittarna missnöjda. Om NENT inte tänker gå tillbaka till det gamla konceptet så hoppas jag någon annan kanal köper rättigheterna och återgår till det riktiga PH.
Citera
2022-10-24, 18:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalken03
Vart kan man kolla på de? måste man ha viaplay prenumeration nu? Kan inte hitta viafree längre

Viafree finns inte längre. Innehållet flyttades till Pluto TV. Där kan du se det gratis.
Citera
2022-10-24, 19:40
Medlem
Niggwards avatar
Startade det och såg 3 minuter på Viaplay.

Vi kan konstatera att Paradise antingen kommer att gå tillbaka till sitt tidigare koncept nästa säsong eller läggas ner helt. Follow the money som de säger.

Paradise var som oftast snygga korkade unga människor som söp till det och levde i drama.

Nu ska vi komma in i någon form av genusvärld med bögar, transor, flator och diverse flodhästar?

Sorry woke idioter. Vi kommer inte tycka flodhästar är vackra för att ni sätter dem i TV.

De lär snart märka att pengarna är slut för ingen kollar på skiten. Snyggt jobbat
Citera
2022-10-24, 19:45
Medlem
bolamorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Startade det och såg 3 minuter på Viaplay.

Vi kan konstatera att Paradise antingen kommer att gå tillbaka till sitt tidigare koncept nästa säsong eller läggas ner helt. Follow the money som de säger.

Paradise var som oftast snygga korkade unga människor som söp till det och levde i drama.

Nu ska vi komma in i någon form av genusvärld med bögar, transor, flator och diverse flodhästar?

Sorry woke idioter. Vi kommer inte tycka flodhästar är vackra för att ni sätter dem i TV.

De lär snart märka att pengarna är slut för ingen kollar på skiten. Snyggt jobbat

hahahahahahah håller helt med!!!!
Det här kan vara bland det sämsta man sett släppas i Sverige...
O en sak till vart fan är världen påväg????? Om det här ska vara det som "underhåller" oss.
Citera
2022-10-24, 20:47
Medlem
Katastrof alltihop, o varför är kvaliteten helt fuckad? Man kan ju räkna pixlarna på den där budget-greenscreenen vid synkarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in