2022-10-03, 13:38
Medlem
Vart hittade dom alla stolpskott till deltagare? Varenda jävel verkar va en vegan från södermalm haha.

Och programledaren är en transa.... Helt seriöst PK sverige börjar gå över styr.

Kollar jag PH vill jag se en jävla massa silikonbröst och folk som gör bort sig, annars kan jag slå på SVT om jag vill se massa hippies.
Citera
2022-10-03, 23:19
Medlem
Begriper inte riktigt hur de tror att de ska hålla intresset vid liv för den här serien. Simpelt lekprogram med supande, knullande och allmänt hjärndöda fjortisar blir nu bara ett lekprogram. Låter lika kul som ett glas vatten och en skiva formbröd.
Citera
2022-10-04, 16:07
Medlem
Hamsterbolls avatar
Massa svarta tjockisar, en bög, en transa, trista personer med pojkvän hemma och enkelsängar… haha nä seriöst vad tråkigt.

Man vill ju se bimbosar och snygga killar som är fulla och korkade.
Citera
2022-10-04, 18:45
Medlem
Ganonitos avatar
Låter som det är roligare att kolla på färg som torkar än den nya omgjorda säsongen.
Citera
2022-10-08, 11:35
Medlem
Niggwards avatar
Kommer vara en fullständig katastrof.

Ingen får ha sex ifall de druckit alkohol.

Ska de ha sex måste de gå ut och berätta det för produktionen samt ge en tumme upp till kameran när de ska ligga.

Mindre alkohol generellt samt alla möjliga genus par.

https://tv.aftonbladet.se/video/3476...nojessnackisar
Citera
2022-10-08, 16:14
Medlem
Roberys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Kommer vara en fullständig katastrof.

Ingen får ha sex ifall de druckit alkohol.

Ska de ha sex måste de gå ut och berätta det för produktionen samt ge en tumme upp till kameran när de ska ligga.

Mindre alkohol generellt samt alla möjliga genus par.

https://tv.aftonbladet.se/video/3476...nojessnackisar

Vafan låter ju som ett barnprogram. Det underhållande med programmet (som jag slutade kolla ca 2015) var ju att folk gjorde sig till åtlöje, hycklandet och skapandet av konflikter när alkoholintaget överstigit vad de kunde kontrollera. 2013-14 var faktiskt underhållande, Jeppe, Smail, Saga och gänget.
Citera
2022-10-09, 21:22
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robery
Vafan låter ju som ett barnprogram. Det underhållande med programmet (som jag slutade kolla ca 2015) var ju att folk gjorde sig till åtlöje, hycklandet och skapandet av konflikter när alkoholintaget överstigit vad de kunde kontrollera. 2013-14 var faktiskt underhållande, Jeppe, Smail, Saga och gänget.
Testa att se säsongen från 2015, den var också bra!
Citera
2022-10-09, 23:38
Medlem
Känns inte ens värt att titta på ju. Låter som skit på era beskrivningar?
Citera
2022-10-10, 10:57
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Känns inte ens värt att titta på ju. Låter som skit på era beskrivningar?
De första tre säsongerna (2013-2015) är sevärda. Sen hanna de i en lång svacka och årets säsong har inte släppts ännu (släpps 24 oktober!).
Citera
2022-10-10, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
De första tre säsongerna (2013-2015) är sevärda. Sen hanna de i en lång svacka och årets säsong har inte släppts ännu (släpps 24 oktober!).

Ska du se den?
Citera
2022-10-10, 11:19
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Ska du se den?
Ska ge den ett försök. Är det inte intressant spel efter 2 veckor så skiter jag i det, elleeeer så tittar jag klart ändå🤷🏻‍♂️. Känns ju dumt att klaga om man inte ens ger den ett försök!
Citera
2022-10-10, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Ska ge den ett försök. Är det inte intressant spel efter 2 veckor så skiter jag i det, elleeeer så tittar jag klart ändå🤷🏻‍♂️. Känns ju dumt att klaga om man inte ens ger den ett försök!

Jag ska göra samma sak, eftersom all negativitet i tråden trodde jag det börjat, men isf ska jag ge det ett försök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in