IVM i Kina flyttas fram två år till 2025 (skulle ju egentligen ha hållits i mars 2020 och sköts först upp till mars 2021 och skulle nu ha hållits 17-19 mars 2023). Hur överraskande ...
Dags att sluta lägga mästerskap i Kina. Nästa IVM kommer gå i Glasgow 2024.
Senast redigerad av Alkibiades 2022-09-01 kl. 12:10.
IVM i Kina flyttas fram två år till 2025 (skulle ju egentligen ha hållits i mars 2020 och sköts först upp till mars 2021 och skulle nu ha hållits 17-19 mars 2023). Hur överraskande ...
Dags att sluta lägga mästerskap i Kina. Nästa IVM kommer gå i Glasgow 2024.
Instämmer, skippa Kina. Annars bra att det bara blir ett internationellt inomhusmästerskap 2023, inne- EM i Istanbul.
SVT illustrerade nyheten med två bilder på uppgivna diskuskastare med bildtexten "Inget inomhus-VM för Daniel Ståhl och Simon Pettersson" men har nu bytt ut dem mot en bild på Mondo
SVT illustrerade nyheten med två bilder på uppgivna diskuskastare med bildtexten "Inget inomhus-VM för Daniel Ståhl och Simon Pettersson" men har nu bytt ut dem mot en bild på Mondo
Diskuskastning, släggkastning och spjutkastning inomhus hade förmodligen ökat intresset för mästerskapen
Någon som har koll på Viktor Idhammar (f.03) som helt plötsligt (?) dykt upp med bra tider på både 800 och 1500 på sverigelistan? Även en äldre förmodad storebror. Står som SWE/USA men ingen svensk klubb representeras. Antar att de haft möjlighet att välja Sverige och nu gjort det. Kanske en mondo-effekt. Tiderna är från maj men jag kan inte minnas att jag sett dem förut iaf.
Eller så är det bara en miss i rapporteringen. Det händer ju att vissa resultat läggs in sent. Men det finns bara resultat från 2022 så det talar ju mot det och för nationsbytesscenariot.
Edit: brorsan dock med resultat från flera år tillbaka ser jag nu.
Senast redigerad av MacReady 2022-09-01 kl. 18:06.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!