Citat:
Ursprungligen postat av
Tigerstripes11
Enda luftslott som existerar är ni och väst. Högsta självmord låtsas mammor och pappor höger och vänster era barn låter er ruttna på ålder hem ni är beroende av porr alkohol och antidepressiva. Islam är det absolut bästa vi har iaf vår heder och moral på plats. Vi är inte läsa hundar som er. Du sitter och återigen smutskastar en religion som växer snabbast i världen 🤦🏽♂️, snabbast växande, till och med Brasilien har börjat ta den religionen. Ni kan hata så mycket ni vill men som jag sa ni är ett sjunkande folk ni har absolut ingenting nollor hela bunten. Jag kom till Sverige ofrivilligt men lämnar det väldigt snart frivilligt. Bidragen kan du stoppa upp för jag har aldrig gått på bidrag och kommer aldrig göra det. Du måste utbilda dig mer dubais inkomst är endast 0.2% av olja. Vi köper upp allt Qatar och sheikerna äger mer i Storbritannien än vad brittiska kungahuset gör är ett exempel Stureplan i Stockholm och Östermalm ägs av Abu dhabis sheikh. Det är några få exempel men kaffe pengar för de.
Så arabstäder likt dubai som är designat av västerländska och östasiatiska byggherrar och byggt av indiska slavar är inte ett luftslott. Och ditt argument för att dessa är rika är att de investerat i västerländska luftslott? Du säger att hela det västerländska är ett luftslott, om nu arabvärldens äger dessa luftslott vad är de då rika på? Luft? Vad tillverkas i dubai? Högmod för äckel som du?
Intressant är också ditt tidigare dravel om högmod samtidigt som du babblar om hur ”ditt folk” minsann fortfarande ”har gud”. Ni är lite bättre då? Guds utvalda? Lite moraliskt mer högstående till och med? Du kanske borde kolla upp vad högmod betyder innan du svamlar som en inavlad getknullare som tror sig vara smart.
För övrigt nämnde du tidigt i tråden att judar borde beskyllas för vad som sker i väst. Helt rätt, västerländska stater håller på att totalt rövknullas av judeeliten. Ditt folk används dock inte som ett gott exempel i sambandet, istället används du som ett vapen för att bryta ner judens fiender, du är en vidrig judeslav tillsammans med hela din vidriga judedyrkande slavklan. Du bespottar sedan hjärntvättade svenskar som mår dåligt av att se sitt samhälle förstöras. Du är ingenting annat än ett äckligt judeverktyg, en brun golem.
Alla dina argument är svaga, du tror dig veta bättre men du vet ingenting. Du är en vidrig kamelknullande judeslav och jag spottat på dig och äckliga högmodiga judeslavar likt dig som inte inser anledningen till sin egen existens.
När europa faller enligt judens plan faller även du och ditt folk, tro inte att du kommer undan bara för att du för stunden är användbar som judeslav.
Vidrig.