2022-01-10, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Oj det kunde man inte gissa. Varför hamna du här ? Du fick ett bra jobb antar jag , och du killar kyla?
Lång historia
Citera
2022-01-10, 12:11
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Jag vet och jag är så glad att du vet vilka som styr, önskar bara resten av Sverige vaknade som dig och förstod riktiga hotet. Muslimer vill inte Sverige illa och de där kriminella asen som förstör Sverige jag hatar de mer än va ni svenskar gör, jag är själv invandrare då.
Citat:
Ursprungligen postat av Mayday1
Sluta klaga på muslimer, snälla
Vi är inte alla dåliga. Finns bra och dåliga.
Muslimer skadar Sverige varje dag genom sin parasitism, gängkriminalitet och terrorfinansiering.
Era mödrar föder bara ännu fler kriminella bajskorvar. Ni ska ut ur Hylte och ut ur Europa. Bättra att ni åker hem imorgon, frivilligt än att...
Citera
2022-01-10, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Muslimer skadar Sverige varje dag genom sin parasitism, gängkriminalitet och terrorfinansiering.
Era mödrar föder bara ännu fler kriminella bajskorvar. Ni ska ut ur Hylte och ut ur Europa. Bättra att ni åker hem imorgon, frivilligt än att...
Än att vad? Vad ska ni exakt göra som ni hittills har gjort? Sitta och spela bakom skärmar och samnytt🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️
Citera
2022-01-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Bli män först skaffa bollar och börjar agera än att sitta och ha mun diarré 24/7 ni är värre än kvinnor seriöst vem ska ta er seriöst när ni är värre än kycklingar på riktigt. Ni skulle aldrig våga säga det ni skriver framför en muslim.
Citera
2022-01-10, 13:17
Avslutad
Vem vill bo i Hyltebruk? Ännu en ort på listan av ställen som gud glömde.
Citera
2022-01-10, 14:54
Medlem
Citat:
Enda luftslott som existerar är ni och väst. Högsta självmord låtsas mammor och pappor höger och vänster era barn låter er ruttna på ålder hem ni är beroende av porr alkohol och antidepressiva. Islam är det absolut bästa vi har iaf vår heder och moral på plats. Vi är inte läsa hundar som er. Du sitter och återigen smutskastar en religion som växer snabbast i världen 🤦🏽‍♂️, snabbast växande, till och med Brasilien har börjat ta den religionen. Ni kan hata så mycket ni vill men som jag sa ni är ett sjunkande folk ni har absolut ingenting nollor hela bunten. Jag kom till Sverige ofrivilligt men lämnar det väldigt snart frivilligt. Bidragen kan du stoppa upp för jag har aldrig gått på bidrag och kommer aldrig göra det. Du måste utbilda dig mer dubais inkomst är endast 0.2% av olja. Vi köper upp allt Qatar och sheikerna äger mer i Storbritannien än vad brittiska kungahuset gör är ett exempel Stureplan i Stockholm och Östermalm ägs av Abu dhabis sheikh. Det är några få exempel men kaffe pengar för de.

Så arabstäder likt dubai som är designat av västerländska och östasiatiska byggherrar och byggt av indiska slavar är inte ett luftslott. Och ditt argument för att dessa är rika är att de investerat i västerländska luftslott? Du säger att hela det västerländska är ett luftslott, om nu arabvärldens äger dessa luftslott vad är de då rika på? Luft? Vad tillverkas i dubai? Högmod för äckel som du?

Intressant är också ditt tidigare dravel om högmod samtidigt som du babblar om hur ”ditt folk” minsann fortfarande ”har gud”. Ni är lite bättre då? Guds utvalda? Lite moraliskt mer högstående till och med? Du kanske borde kolla upp vad högmod betyder innan du svamlar som en inavlad getknullare som tror sig vara smart.

För övrigt nämnde du tidigt i tråden att judar borde beskyllas för vad som sker i väst. Helt rätt, västerländska stater håller på att totalt rövknullas av judeeliten. Ditt folk används dock inte som ett gott exempel i sambandet, istället används du som ett vapen för att bryta ner judens fiender, du är en vidrig judeslav tillsammans med hela din vidriga judedyrkande slavklan. Du bespottar sedan hjärntvättade svenskar som mår dåligt av att se sitt samhälle förstöras. Du är ingenting annat än ett äckligt judeverktyg, en brun golem.

Alla dina argument är svaga, du tror dig veta bättre men du vet ingenting. Du är en vidrig kamelknullande judeslav och jag spottat på dig och äckliga högmodiga judeslavar likt dig som inte inser anledningen till sin egen existens.

När europa faller enligt judens plan faller även du och ditt folk, tro inte att du kommer undan bara för att du för stunden är användbar som judeslav.

Vidrig.
Senast redigerad av Feverilex 2022-01-10 kl. 14:58.
Citera
2022-01-10, 15:10
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayday1
Sluta klaga på muslimer, snälla
Vi är inte alla dåliga. Finns bra och dåliga.
Enligt bibeln är ni antikrist, vilket gör att ni är kassa hela bunten.

Ni ligger ju förövrigt med röven upp emot Gud och pannan i marken emot en sketen sten. Stendyrkare.
Citera
2022-01-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feverilex
Så arabstäder likt dubai som är designat av västerländska och östasiatiska byggherrar och byggt av indiska slavar är inte ett luftslott. Och ditt argument för att dessa är rika är att de investerat i västerländska luftslott? Du säger att hela det västerländska är ett luftslott, om nu arabvärldens äger dessa luftslott vad är de då rika på? Luft? Vad tillverkas i dubai? Högmod för äckel som du?

Intressant är också ditt tidigare dravel om högmod samtidigt som du babblar om hur ”ditt folk” minsann fortfarande ”har gud”. Ni är lite bättre då? Guds utvalda? Lite moraliskt mer högstående till och med? Du kanske borde kolla upp vad högmod betyder innan du svamlar som en inavlad getknullare som tror sig vara smart.

För övrigt nämnde du tidigt i tråden att judar borde beskyllas för vad som sker i väst. Helt rätt, västerländska stater håller på att totalt rövknullas av judeeliten. Ditt folk används dock inte som ett gott exempel i sambandet, istället används du som ett vapen för att bryta ner judens fiender, du är en vidrig judeslav tillsammans med hela din vidriga judedyrkande slavklan. Du bespottar sedan hjärntvättade svenskar som mår dåligt av att se sitt samhälle förstöras. Du är ingenting annat än ett äckligt judeverktyg, en brun golem.

Alla dina argument är svaga, du tror dig veta bättre men du vet ingenting. Du är en vidrig kamelknullande judeslav och jag spottat på dig och äckliga högmodiga judeslavar likt dig som inte inser anledningen till sin egen existens.

När europa faller enligt judens plan faller även du och ditt folk, tro inte att du kommer undan bara för att du för stunden är användbar som judeslav.

Vidrig.
Som sagt hitta dina bollar och säg det du känner framför en muslim så kommer du åka i backen illa kvickt ligga i fosterställning. Vi araber är långt från er och judar. Jag ogillar inte judar det är zionister jag ogillar. Jag bespottar inte Sverige utan sånna som du, äckliga fega fördomsfulla cucks som aldrig kommer hitta sin manlighet. Jag älskar Sverige landet naturen men hatar er som låter det förstöras. Dubai är inte byggt av slavar då hade det stannat för länge sen men konstigt nog so kommer indier i miljoner fortfarande varje år och väljer det landet. Vi muslimer skiter i materiella saker vi har Allah det är nog för oss vi är födda med dadlar och mjölk vi kan återgå till det igen. Vi är inte beroende av någon än Gud så ta ditt billiga grundlösa snack och tagga långt. Som jag skrev tidigare vi muslimer vill inget ont Sverige, hade vi velat det så hade du och alla svenskar fått känna det. Vi uppskattar allt landet gjort för oss. Blir det krig här så lovar jag dig att vi kommer försvara det mer än vad du eller kalle och Pelle kommer göra.
Citera
2022-01-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feverilex

Vidrig.
Och vem ska du spotta på? 😂😂😂😂😂seriöst vågar du ens titta på en invandrare mer än 2 sekunder?
Citera
2022-01-10, 15:56
Medlem
NykteristJaVissts avatar
Citat:
Som sagt hitta dina bollar och säg det du känner framför en muslim så kommer du åka i backen illa kvickt ligga i fosterställning. Vi araber är långt från er och judar. Jag ogillar inte judar det är zionister jag ogillar. Jag bespottar inte Sverige utan sånna som du, äckliga fega fördomsfulla cucks som aldrig kommer hitta sin manlighet. Jag älskar Sverige landet naturen men hatar er som låter det förstöras. Dubai är inte byggt av slavar då hade det stannat för länge sen men konstigt nog so kommer indier i miljoner fortfarande varje år och väljer det landet. Vi muslimer skiter i materiella saker vi har Allah det är nog för oss vi är födda med dadlar och mjölk vi kan återgå till det igen. Vi är inte beroende av någon än Gud så ta ditt billiga grundlösa snack och tagga långt. Som jag skrev tidigare vi muslimer vill inget ont Sverige, hade vi velat det så hade du och alla svenskar fått känna det. Vi uppskattar allt landet gjort för oss. Blir det krig här så lovar jag dig att vi kommer försvara det mer än vad du eller kalle och Pelle kommer göra.

Vad snackar du om älskar naturen. Jag ser aldrig er muslimer ute, gå och vandra etc. Ni är för upptagna med att fatima där hemma inte har kortbyxor eller visar håret.

Jag kan säga allt jag vill om muslimer framför ditt ansikte när du vill?
Citera
2022-01-10, 16:18
Medlem
DiscoInferno9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Vem vill bo i Hyltebruk? Ännu en ort på listan av ställen som gud glömde.
Gud glömde hyltebruk, men hor-"profeten" muhammed har tydligen hittat dit.
Citera
2022-01-10, 16:29
Medlem
Den där "kyrkan" fick de köpa för 50 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in