2022-01-09, 18:01
Medlem
NeinChads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Ni kommer bli utkörda av muslimer själva. De kommer ta över alla områden och ni kommer tvingas vara under de, som ni förstår ni kan inte vinna varken ni eller någon annan i världen mot muslimer
Med "ni" så hoppas jag att du inte menar svenskar... TS är en subversiv jude som vill så split i samhället. Söndra och härska.
Det bästa vore givetvis om vi deporterade både judar och muslimer men tills det sker så vore det bättre att öppna upp ögonen på muslimerna så att de ser vilka det egentligen är som styr bakom kulisserna. För det är inte den vite mannen utan den evige juden.
Citera
2022-01-09, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeinChad
Med "ni" så hoppas jag att du inte menar svenskar... TS är en subversiv jude som vill så split i samhället. Söndra och härska.
Det bästa vore givetvis om vi deporterade både judar och muslimer men tills det sker så vore det bättre att öppna upp ögonen på muslimerna så att de ser vilka det egentligen är som styr bakom kulisserna. För det är inte den vite mannen utan den evige juden.
Jag vet och jag är så glad att du vet vilka som styr, önskar bara resten av Sverige vaknade som dig och förstod riktiga hotet. Muslimer vill inte Sverige illa och de där kriminella asen som förstör Sverige jag hatar de mer än va ni svenskar gör, jag är själv invandrare då.
Citera
2022-01-10, 01:37
Medlem
Citat:
Vem vill bo i sånna skitländer? Lever hellre i Bangladesh än i polen alla dagar i veckan

Polen har ju bara 600-700% högre BNP per capita än shit hole-landet Bangladesh men du kanske är muslim själv? Isf är det bara att packa väskorna och åka!

Du kommer dock behöva arbeta för brödfödan.... Inte lika lockande...

Intressant och mycket skrämmande video. Muslimer är inte friska nånstans men så ser ju deras hemländer ut som de gör också...

Edit,
Snacka om att naiva, timidakonflikträdda svenskan är perfekta offer för ökenorcherna.
Senast redigerad av deliciousdelux 2022-01-10 kl. 01:40.
Citera
2022-01-10, 01:38
Medlem
Sluta klaga på muslimer, snälla
Vi är inte alla dåliga. Finns bra och dåliga.
Citera
2022-01-10, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayday1
Sluta klaga på muslimer, snälla
Vi är inte alla dåliga. Finns bra och dåliga.

Det finns alltid undantagen som bekräftar regeln.

Såg du videon?
Citera
2022-01-10, 02:44
Bannlyst
Det är sjuka är att muslimer ens kan få asyl i Sverige. Dom här skräp människorna har hur många stater som helst att söka asyl i. Vi behöver inte muhammedan packet i Sverige
Citera
2022-01-10, 04:22
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightsund
Den här utvecklingen sker i flera orter i Sverige, politiker hjälper till och tycker det är bra!
https://exakt24.se/nar-islamisterna-tog-over-hyltebruk/
Hur hädar och provocerar vi muslimer på de här orterna så de känner sig smutsiga. Kan vi skapa flash-mobs som "bombar" hela samhällen med rondellhundar, grafiti, text skriven med cement - allt för att få muslimen att känna sig undanträngd och leta sig någon annanstans?
(Min fru är aktiv i den feministiska rörelsen och har berättat att feminister i hemlighet söker upp muslimska kvinnor på de här orterna för att hjälpa dem att befria sig från sina förtryckande män. Alla arbetsplatser med muslimska kvinnor kan betraktas vara skolor för muslimska kvinnor att bryta sig ur förtrycket, Samhall har stor roll här. En bra men lite för fredlig metod.)

Det här med att slå split mellan islam och feminism tror jag är ett vinnande koncept.
Citera
2022-01-10, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tightsund
Den här utvecklingen sker i flera orter i Sverige, politiker hjälper till och tycker det är bra!
https://exakt24.se/nar-islamisterna-tog-over-hyltebruk/
Hur hädar och provocerar vi muslimer på de här orterna så de känner sig smutsiga. Kan vi skapa flash-mobs som "bombar" hela samhällen med rondellhundar, grafiti, text skriven med cement - allt för att få muslimen att känna sig undanträngd och leta sig någon annanstans?
(Min fru är aktiv i den feministiska rörelsen och har berättat att feminister i hemlighet söker upp muslimska kvinnor på de här orterna för att hjälpa dem att befria sig från sina förtryckande män. Alla arbetsplatser med muslimska kvinnor kan betraktas vara skolor för muslimska kvinnor att bryta sig ur förtrycket, Samhall har stor roll här. En bra men lite för fredlig metod.)

Hur går det till?
Citera
2022-01-10, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Polen har ju bara 600-700% högre BNP per capita än shit hole-landet Bangladesh men du kanske är muslim själv? Isf är det bara att packa väskorna och åka!

Du kommer dock behöva arbeta för brödfödan.... Inte lika lockande...

Intressant och mycket skrämmande video. Muslimer är inte friska nånstans men så ser ju deras hemländer ut som de gör också...

Edit,
Snacka om att naiva, timidakonflikträdda svenskan är perfekta offer för ökenorcherna.
Skiter i deras och Polens BNP, jag vill bara inte ha en fake värld, ja visst vi muslimer är inte friska jag menar Dubai saudi Oman det är inte friska länder men ni är friska med världens högsta självmord🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️. Ni är ett sjunkande folk som lever i ett luftslott ingenting är äkta bara massa fake trams. Ni har ingenting men vi har Gud och det är vår styrka. Jag kan skriva så mycket men de som vet de vet
Citera
2022-01-10, 08:13
Medlem
Citat:
Skiter i deras och Polens BNP, jag vill bara inte ha en fake värld, ja visst vi muslimer är inte friska jag menar Dubai saudi Oman det är inte friska länder men ni är friska med världens högsta självmord🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️. Ni är ett sjunkande folk som lever i ett luftslott ingenting är äkta bara massa fake trams. Ni har ingenting men vi har Gud och det är vår styrka. Jag kan skriva så mycket men de som vet de vet

Dubai är ett luftslott byggt på olja och utav slavar. Utan olja så hade det varit stenhus/hyddor fortfarande, i alla muslimska länder. Islam är det värsta som kunde hänt ert folk. Arabvärlden och många afrikanska länder var välutvecklade innan islam med dess krigiska pedofilprofeten Mohammed slog till.

Top 10 länder med högst självmord per capita i världen:
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/suicide-rate-by-country

Du är full av skit.

Vad fan gör du ens i Sverige? Antar att bidragen från svenska skattebetalare smakar falafelrulle.
Citera
2022-01-10, 11:00
Medlem
Citat:
Jag vet och jag är så glad att du vet vilka som styr, önskar bara resten av Sverige vaknade som dig och förstod riktiga hotet. Muslimer vill inte Sverige illa och de där kriminella asen som förstör Sverige jag hatar de mer än va ni svenskar gör, jag är själv invandrare då.

Oj det kunde man inte gissa. Varför hamna du här ? Du fick ett bra jobb antar jag , och du killar kyla?
Citera
2022-01-10, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Dubai är ett luftslott byggt på olja och utav slavar. Utan olja så hade det varit stenhus/hyddor fortfarande, i alla muslimska länder. Islam är det värsta som kunde hänt ert folk. Arabvärlden och många afrikanska länder var välutvecklade innan islam med dess krigiska pedofilprofeten Mohammed slog till.

Top 10 länder med högst självmord per capita i världen:
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/suicide-rate-by-country

Du är full av skit.

Vad fan gör du ens i Sverige? Antar att bidragen från svenska skattebetalare smakar falafelrulle.
Enda luftslott som existerar är ni och väst. Högsta självmord låtsas mammor och pappor höger och vänster era barn låter er ruttna på ålder hem ni är beroende av porr alkohol och antidepressiva. Islam är det absolut bästa vi har iaf vår heder och moral på plats. Vi är inte läsa hundar som er. Du sitter och återigen smutskastar en religion som växer snabbast i världen 🤦🏽‍♂️, snabbast växande, till och med Brasilien har börjat ta den religionen. Ni kan hata så mycket ni vill men som jag sa ni är ett sjunkande folk ni har absolut ingenting nollor hela bunten. Jag kom till Sverige ofrivilligt men lämnar det väldigt snart frivilligt. Bidragen kan du stoppa upp för jag har aldrig gått på bidrag och kommer aldrig göra det. Du måste utbilda dig mer dubais inkomst är endast 0.2% av olja. Vi köper upp allt Qatar och sheikerna äger mer i Storbritannien än vad brittiska kungahuset gör är ett exempel Stureplan i Stockholm och Östermalm ägs av Abu dhabis sheikh. Det är några få exempel men kaffe pengar för de.
Senast redigerad av Tigerstripes11 2022-01-10 kl. 11:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in