2022-01-10, 08:00
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyGoy
Det är inte 90-talet där hororna är pundare som säljer sig för någon hundralapp längre.
2000-3000kr för en halvtimme-timme. Ett sexköp om dagen blir nästan en miljon per år.
Efterfrågan på sexköp är idag enormt mycket större och kvinnor som säljer sig ofta fräsha utan något tyngre missbruk.
Gå in på någon av de större sidorna för eskorter så lär du få dig en shock.
Hororna där kan välja och vraka med, nekar torskar under 30 och ickesvenskar.

Detta är en av anledningarna till att om vi nu inte vill ha företeelsen i samhället så ska det naturligtvis även vara olagligt att sälja.
Citera
2022-01-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monzella
Enligt Na så har hon sålt huset, tagit lån och sålt sin kropp för att kunna betala 4,5 milj kr.

Är det någon som vet vem idioten är?
En skuld?
Citera
2022-01-10, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monzella
Är det någon som har mer info

https://sverigesradio.se/artikel/dod...-att-salja-sex

En 48-årig man har åtalats vid Örebro tingsrätt misstänkt för bland annat grov utpressning och grovt koppleri.
Mannen ska under nästan två års tid ha tvingat en kvinna att sälja sex och sedan fått henne att föra över 4.5 miljoner kronor till mannen.
Enligt åtalet ska mannen ha hotat kvinnan med att ett kriminellt gäng skulle döda henne och hennes familj om hon inte gjorde som han sa. Åklagaren bedömer att handlingarna varit av särskilt hänsynslös art. Den misstänkte mannen erkänner vissa omständigheterna

Det finns alltid vissa människor som kan påverkas. Du och jag skulle ju aldrig falla för detta men manipulativa människor hittar rätt offer.

Nu skall ju samhället vara organiserat son så att sådant skall upptäckas. Bara överföringarna på 4.5mnkr borde ha startat larm. Banken ger ju mig ett helvete om jag vill sätta in 10 000kr i cash.

Sånt här är så extremt sorgligt för när man använder en annan människa för egen vinning tar man också dennes livsenergi och förstör den personens liv.

Gissar att hon fick ta lån också och att hon är hos fogden.
Citera
2022-01-10, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeinChad
Vad menar du med "om" och "så hade"? Det låter som att du inte insett att många tjejer tjänar grova pengar på horeri?

Hur får dom in pengarna på banken?
Så mycket pengar måste väl ifrågasättas av vilken bank som helst?
Citera
2022-01-10, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Pågår antagligen i skrivande stund för ett antal andra, som inte upptäckts ännu för att de inte vågar anmäla. Gängkriminaliteten fortsätter sprida ut sig i samhället

Om maffia knackar på min dörr och kör en pistol ned i halsen på mig vad gör man?

Anmäler till polisen som inte gör ett skit och sen gör dom vad dom lovat och bränner ned huset eller spränger det?

Känns nästan som steg två efter kändistån och restaurangutpressning.

Varenda invandrad småföretagare har ju dessa problem.

Varför inte ge sig på sveriges 3.5 miljoner villaägare?

Betala 50 000kr eller så bränner vi ditt hus.
Citera
2022-01-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det undrar du och jag och några till!

Den genomsnittlige flashbackmedlemmen saknar dock analytisk förmåga och fyller i och drar slutsatser hej vilt.

Det saknas som sagt uppgift om varifrån de 4,5 miljonerna kommer.

Om en enda kvinna kunde dra in 2,25 miljoner om året netto på prostitution så hade många gjort detta frivilligt och behållit pengarna själva?

För 2.25mnkr per år hade jag blivit pristituerad.
Citera
2022-01-10, 09:30
Medlem
NeinChads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hur får dom in pengarna på banken?
Så mycket pengar måste väl ifrågasättas av vilken bank som helst?
Jag rör mig inte i de kretsarna så jag vet inte, men en inte alltför vågad gissning kan ju vara att det mestadels rör sig om kontanter som de skiter i att sätta in på banken.
Citera
2022-01-10, 09:32
Medlem
BoISarens avatar
Stämningsansökan
https://docdro.id/pLkKYUG
Citera
2022-01-10, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbofink
Bara bluff med det kriminella gänget eller höll 48åringen käften och tar smällen själv? Hoppas på fup snart

Går inte att få ut fup pga sekretess
Citera
2022-01-10, 09:45
Medlem
Gm luktar turk o har köpt fina usabilar för typ 1 mkr o de är betalda o finns kvar.

Må har pojkvän - hur kan han svälja detta istället för att använda pengarna till något gemensamt.

Verkar bo med 42 årig kvinna - kan hon vara må?
Senast redigerad av SisterJones 2022-01-10 kl. 10:28.
Citera
2022-01-10, 09:55
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Går inte att få ut fup pga sekretess

Typiskt 😑
Citera
2022-01-10, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Stämningsansökan
https://docdro.id/pLkKYUG

Vad är detta?

Står inte hur han först fick kontakt vilket är viltigt tycker jag, vilken hållhake har han på henne.

Hon hade fin lägenhet, helsvensk, pojkvän osv.

Har hon sökt stöd hos polisen tidigare?

Många frågor kvarstår hur hon kunde gå med på allt detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in