Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-24, 20:58
  #145
Medlem
LjusetsFamns avatar
Vilken lodis GM verkar vara. En riktig förlorare som inte lyckas någonstans. Nu åker han in i fängelset, länge. BO vet jag ingenting om, men har hon klarat sig igenom GM fega behandling så kommer hon klara det när rättegången är över. Hon är inte ensam och kommer ta sig igenom detta. GM kommer ingen i hans närhet vilja ta i med tång förhoppningsvis. Undra om han nu tycker att det var värt det?!
Citera
2022-01-27, 14:18
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Det är i o f s möjligt men Försäkringkassan och Kronfogden vill ha med honom att göra
om han inte betalar - han är ju då postgiropappa vars enda pappaplikt är att sätta in en summa
pengar på ett postgirokonto.

Fråga vad gjorde att det hela spårade ur - anmälde hon - fick hon betalningsanmärkningar-
torskade någon torsk - eller fick hennes anhöriga reda på och anmälde.

Kul med bilarna - han kommer nog aldrig att kunna ha såna här bilar igen.

Hur är han när det gäller jobb - kan han producera och leverera med hög kvalitet eller
är han dömd till arbetslöshet när detta kommer fram?

Vad startade han eget inom - kan han sånt?

Efter att ha sett bilarna i tidningen så vet jag vem han är. Vad det gäller jobb har jag hört många som varit missnöjda med hans jobb när han jobbat svart genom åren. Många diskussioner har det varit. Men det ryktet han har nu kommer han inte ha lätt att få jobb när han kommer ut, men förhoppningsvis kanske han byter stad.

Har även läst förundersökningen och det är helt sjukt alltihop. Att han kommit på en sån här story som hon sen köpt. Men som någon säger måste han vara sjukt manipulativ och skrämt skiten ur henne. Han lever/levde i alla fall inte i verkligheten, känns som han trott att han levt i en film, en dålig film… en b-rulle.
Citera
2022-01-31, 14:26
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padelkungen68
Efter att ha sett bilarna i tidningen så vet jag vem han är. Vad det gäller jobb har jag hört många som varit missnöjda med hans jobb när han jobbat svart genom åren. Många diskussioner har det varit. Men det ryktet han har nu kommer han inte ha lätt att få jobb när han kommer ut, men förhoppningsvis kanske han byter stad.

Har även läst förundersökningen och det är helt sjukt alltihop. Att han kommit på en sån här story som hon sen köpt. Men som någon säger måste han vara sjukt manipulativ och skrämt skiten ur henne. Han lever/levde i alla fall inte i verkligheten, känns som han trott att han levt i en film, en dålig film… en b-rulle.

Vet att han förr kollade på extremt mycket film, så det är inte omöjligt att någon form av inspiration till allt detta har kommit från någon typ utav film.
Citera
2022-01-31, 14:33
  #148
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padelkungen68
Efter att ha sett bilarna i tidningen så vet jag vem han är. Vad det gäller jobb har jag hört många som varit missnöjda med hans jobb när han jobbat svart genom åren. Många diskussioner har det varit. Men det ryktet han har nu kommer han inte ha lätt att få jobb när han kommer ut, men förhoppningsvis kanske han byter stad.

Har även läst förundersökningen och det är helt sjukt alltihop. Att han kommit på en sån här story som hon sen köpt. Men som någon säger måste han vara sjukt manipulativ och skrämt skiten ur henne. Han lever/levde i alla fall inte i verkligheten, känns som han trott att han levt i en film, en dålig film… en b-rulle.

Ser ingen förundersökningen härinne, men du kanske läst den på annat håll?
Helt sjukt alltihop. Hoppas hon kan gå vidare i livet trots detta hon varit med om.
Han borde få ett långvarigt fängelsestraff!
Att utnyttja och skrämma en annan människa så. Men han verkar varit en loser, vad jag läst här.
__________________
Senast redigerad av Lilett 2022-01-31 kl. 14:50.
Citera
2022-02-01, 15:57
  #149
Medlem
Den här personen har ju tidigare blivit straffad för ett planerat överfallsrån på sin brukare.
Ingen frisk person gör nåt sån här.
Han är ju inte bara en skojare utan en våldtäktsman, jag undrar hur långt han hade låtit det gå för att förbli oupptäckt.
Jag skulle nog säga att han lider av en kraftig personlighetsstörning, ingen frisk person gör det han gjort.
Tidigare arbeten har han fått lämna pga för mycket klagomål.
Citera
2022-02-01, 22:03
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampentrampen
Den här personen har ju tidigare blivit straffad för ett planerat överfallsrån på sin brukare

Kan du vidareutveckla det där lite?
Citera
2022-02-04, 20:23
  #151
Medlem
Update? Har domen kommit?
Citera
2022-02-07, 22:58
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattafakta
Update? Har domen kommit?

Domen meddelas på torsdag kl 11
Citera
2022-02-10, 09:52
  #153
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Domen meddelas på torsdag kl 11

Väntar med spänning. Hoppas att det blir så långt som det bara är möjligt.
Citera
2022-02-10, 11:02
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Väntar med spänning. Hoppas att det blir så långt som det bara är möjligt.

Och hans bilar blir utmätta och hans konton tömda... Nu så lägg ut!
Citera
2022-02-10, 11:06
  #155
Medlem
Dom

https://www.docdroid.net/DUNjMdl/ore...kopia-av-d-pdf

.
__________________
Senast redigerad av .kungen77 2022-02-10 kl. 11:16.
Citera
2022-02-10, 11:09
  #156
Medlem
Sex år och fem miljoner i skadestånd... Hurra hurra hurra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback