Citat:
Ursprungligen postat av
Postnummer666
Jag lägger tråden här eftersom det är en fundering huruvida jag har psykisk ohälsa eller inte. Jag har lagt ner ungefär allt i livet. Jag gör inte något. Jag ligger i soffan i min lägenhet i Jönköping med utsikt över Vättern, och går bara ut för att handla mat. Jag har internet, telefon och appar där jag pratar med folk.
Missar jag något viktigt som pågår "där ute" i Sverige. Stockholm...? Vad skoj eller intressant händer där.. Berätta för mig så jag blir sugen på att ta tag i livet som det brukar låta.
Ni som är på G och fluktar i tillvaron: Ge mig en aptitretare, ett smakprov om av vad jag missar så att jag kan ta itu med min psykiska ohälsa. Säg mig vad jag missar. Jag vill veta innan jag ändrar mig.
Du har inte missat nåt och det är inget fel på dig. Du lever livet som en modern människa och det bästa du kan hoppas på är när nästa modell av din favvo-pryl kommer ut. Viktigt just nu att du är livrädd för covid och inte går ut alls, du kan vara den som dödar hela din stad om du andas åt fel håll, men inte innan vad är det nu? Typ 23.00? Staten har kommit överens med covid om när den får smitta och hur många människor det är på en uteservering och vilken dag i veckan det är. Handlingskraft!
Sitt mycket på Facebook och IG, se till att egoboosta så många IG-modeller du kan genom likes och DM (de behöver det just nu för att det är så ensamt och svårt med patriarkatet), rösta på S eller V för att kunna godhetsknarka importerat kompetensregn.
För att rycka upp dig måste du förlika dig med att du kommer dö och sen hitta din egen mening med ditt liv och satsa hårt... eller porrsurfa och glömma allt.
Breivik kom fram till att ond bråd död på andra var rätt lösning på bristen på mening. Kan du komma på en mindre extrem lösning tro? Typ blogga, resa, bygga en koja.