• 1
  • 2
2022-01-08, 00:10
Medlem
Warlord-Shamans avatar
Tjejers sexualfantasier verkar vara
mycket perversare än killars.

Jag vet en som fantiserar om att bli våldtagna av sin farsa
Så, tjejor & kvinns samt andra som vet
Mer berätta vad ni anser om detta.
Citera
2022-01-08, 00:13
Medlem
Riddarhusets avatar
Bara för ett du "vet en".....
Samstämmig forskning tyder på ett helt annat förhållande
Du är härmed idiotförklarad av hela Riddarhuset.
Citera
2022-01-08, 00:14
Medlem
Swe1227s avatar
Det går nog inte att säga generellt men måste jag välja så tror jag att du har rätt.
Citera
2022-01-08, 00:17
Ja det är svårt att förstå hur de tänker, tror inte de själva vet.. väldigt vanligt att "Feminister" har otroligt mycket våldtäktsfantasier om "pappa" och gillar att bli slagna strypta och annat konstigt.. samtidigt som de hatar vita heteromän och skriker om patriarkatet etc.. Darkside är överöst med dessa psyksjuka människor.
Citera
2022-01-08, 00:17
Bannlyst
Ja daddy och granddaddy är ju en incestiös perversion som verkar populär hos en del kvinnor, ett sorts rollspel naturligtvis. Kanske fantiserar kvinnan om att en "pappa" skall sätta på henne och sedan en farfar som stoppar i kuken i munnen på henne. Såna tjejer känner jag till ...
Citera
2022-01-08, 00:22
Medlem
Warlord-Shamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Bara för ett du "vet en".....
Samstämmig forskning tyder på ett helt annat förhållande
Du är härmed idiotförklarad av hela Riddarhuset.
Bara för att du tvärläser ”ett enda inlägg” så dömer du ut hela mig. - Sååja, ta din psykofarmaka nu.

OnTopic : En normalbegåvad inser att jag tog henne som ett exempel. Jag känner till flera och det är inte alls så att forskning tyder annorlunda.

Hela RFSU imformerar det samma för att man inte skall blanda ihop tjejers fantasier med vad de in bli utsatta för.
Citera
2022-01-08, 00:23
Medlem
Det är väl känt bland de som faktiskt har undersökt det att nästan 50% av kvinnor som blir våldtagna får orgasm under våldtäkten. Det är antagligen en högre siffra än antalet kvinnor som kommer under vanlig penetration under liknande förhållanden (obefintligt förspel, manlig klimax tämligen snabbt, etc). Det är någonting som terapeuter som behandlar kvinnor med PTSD efter våldtäkt ofta måste hjälpa dem att bearbeta. Många kvinnor som kommer under våldtäkt blir oerhört förvirrade, då de har uppfostrats att tycka att våldtäkt är mer oförlåtligt än mord och att inte en enda kvinna vill ha våldtäkt, och inte heller kan de uppleva sexuell njutning under våldtäkt. Detta är något som gör att många kvinnor som utsatts för våldtäkt och känt sexuell njutning skuldbelägger sig själva, vilket givetvis leder till mycket psykiskt lidande.

Man kan anta att många kvinnor har dunkla fantasier om att bli tagna "mot sin vilja". Det finns väl inte en enda man som inte har hört en kvinna som de har samlag med be honom att ta stryptag eller säga nedlåtande saker om henne. Det finns antagligen någon djupt liggande evolutionär orsak till detta fenomen.

Därmed inte sagt att jag rättfärdigar våldtäkter. Det är ett vidrigt brott som bör straffas hårt. Men fantasier är fantasier. Om jag inte minns fel så har väl filmen A History of Violence en våldtäktsscen där huvudpersonen våldtar sin fru i en trappa, och jag tycker mig minnas att hustrun kommer under den våldtäkten.
Citera
2022-01-08, 00:38
Medlem
Jodå, fantiserar om en del hårda tag. Verkar vanligt.
Citera
2022-01-08, 00:45
Medlem
sommarlovs avatar
Spelar det någon roll?
Och vem avgör vad som är perverst??
Citera
2022-01-08, 00:52
Medlem
hippilis avatar
Ja man kan ju börjat undra om det inte är så när jag funderar på förhållandet även dom tidigare även dom tjejer jag jobbade med en gång i tiden.
Citera
2022-01-08, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warlord-Shaman
Tjejers sexualfantasier verkar vara
mycket perversare än killars.

Jag vet en som fantiserar om att bli våldtagna av sin farsa
Så, tjejor & kvinns samt andra som vet
Mer berätta vad ni anser om detta.
Det säger ju ganska mycket när böcker och senare filmer som Fifthy shades of grey med uppföljare är storsäljare bland världens kvinnliga befolkning.

För de som inte vet så är det sexnoveller riktade till kvinnor som innehåller ruggigt mycket BDSM sex.

Känner massor av tjejer som diggade dem när de kom ut på marknaden men inga män. Försökte läsa första boken för att få mig en bild om vad den handlade om men gav snabbt upp, den tilltalade mig inte alls.

Sedan har man ju träffat på en del tjejer genom åren som har gått igång på allt från smisk och hårdrag samt strypsex.

Sedan så har jag en gammal klasskompis ifrån gymnasiet som har haft ett incestsexförhållande med sin farbror (dock frivilligt i vuxen ålder)

Dejtade en tjej en gång som gick igång något enormt av tanken på att bli påsatt av en Shemale.

Det här är bara mina erfarenheter och observationer, skulle jag dra upp kompisars historier med så skulle det bli en halv bok.

Kort sagt så är det inte bara män som har perversa fantasier.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2022-01-08 kl. 01:01.
Citera
2022-01-08, 01:03
Medlem
Ja, att bli knullad av hundar är ju i princip bara tjejer som håller på med. Tidelag generellt verkar vara en av de främsta pervers-fantasierna som tjejer har. Det är även därför en del vita tjejer idkar tidelag med negrer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in