2022-01-07, 21:22
Medlem
Frickys avatar
Jag var nere i Nederländerna för ca 2 månader sedan och deltog i en 3-dagars behandling utav Ayahuasca.

Orsaken till varför jag tog mig dit från första början var att jag ville hitta mig själv och hitta mitt inre jag på ett djupare plan.

Jag tänker att jag passar på att besvara frågor medans minnet är färskt om någon skulle ha frågor kring denna typ av behandling.

Slutsatsen är att jag idag har ett annat perspektiv på livet och är mer förlåtande mot mig själv och alla misstag jag gjort i mitt liv.
Senast redigerad av Fricky 2022-01-07 kl. 21:24.
Citera
2022-01-07, 21:25
Medlem
För två månader sedan var alla sammankomster förbjudna i Holland, precis som idag. Hur kunde den retreaten genomföras?
Citera
2022-01-07, 21:27
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
För två månader sedan var alla sammankomster förbjudna i Holland, precis som idag. Hur kunde den retreaten genomföras?
Det var max 9 personer i varje grupp, det var inga problem alls!

Kliniken heter Om-Mij Healing Centers.
Du kan höra av dig till dom om du vill få reda på det.

Planen var först att göra det i Spanien, men pga restriktionerna blev det att göra det i en av deras lokaler i Nederländerna.
Senast redigerad av Fricky 2022-01-07 kl. 21:32.
Citera
2022-01-07, 21:48
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
- Är ditt nya perspektiv solitt rotat eller liksom ett perspektiv du kan ha tappat om några månader?
Citera
2022-01-07, 21:50
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Har du hajat grejen?
Citera
2022-01-07, 21:52
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag var nere i Nederländerna för ca 2 månader sedan och deltog i en 3-dagars behandling utav Ayahuasca.

Orsaken till varför jag tog mig dit från första början var att jag ville hitta mig själv och hitta mitt inre jag på ett djupare plan.

Jag tänker att jag passar på att besvara frågor medans minnet är färskt om någon skulle ha frågor kring denna typ av behandling.

Slutsatsen är att jag idag har ett annat perspektiv på livet och är mer förlåtande mot mig själv och alla misstag jag gjort i mitt liv.
När specifikt var du där? Var nämligen där sent i höstas så vi kanske sågs?
Citera
2022-01-07, 21:54
Medlem
Halte Haralds avatar
Vilka psykedeliska droger hade du erfarenhet med sedan innan?

Vad kostade det?
Citera
2022-01-07, 21:55
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky

Spelade de indianska sånger för varje deltagare? Kommer ej ihåg vad de kallas? Bra schamaner?
Citera
2022-01-07, 22:01
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Spelade de indianska sånger för varje deltagare? Kommer ej ihåg vad de kallas? Bra schamaner?
Precis, något i stil med indiska sånger.

Nu i efterhand så har jag förstått att dessa sånger låter helt annorlunda under själva trippen.
Citera
2022-01-07, 22:04
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Vilka psykedeliska droger hade du erfarenhet med sedan innan?

Vad kostade det?
Aldrig testat någon annan psykadelisk drog innan.

Jag betalade ca 7000kr.
Citera
2022-01-07, 22:05
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
När specifikt var du där? Var nämligen där sent i höstas så vi kanske sågs?
Jag var där i slutet av november!

Du kan skicka ett PM om du också var där runt tidpunkten.
Citera
2022-01-07, 22:07
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
- Är ditt nya perspektiv solitt rotat eller liksom ett perspektiv du kan ha tappat om några månader?
Nja, det vill jag inte tro att jag kommer tappa!

Under trippen fick jag se mig själv som ungdom och hur sårbar jag var inombords.

Jag har alltid haft ganska dålig självkänsla, men nu när jag har fått se mig själv i tredjeperson så känns allt mycket bättre. Jag kan lättare acceptera mig själv och mina misstag.

Jag fick träffa min döda barndomsvän vilket var fruktansvärt jobbigt, vet inte riktigt om jag skulle vilja uppleva det igen. Jag kramade honom och han sa att vi kommer tillslut ses igen när jag väl kommer dö.
Senast redigerad av Fricky 2022-01-07 kl. 22:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in