Citat:

Ursprungligen postat av 
granvall

MAGA har fullständigt tappat greppet om tillvaron. De är för att benåda terrorister och nu också med att enligt Trumps instruktioner se det som att vinner man inte så är det fusk. Jag startade en tråd om saken och ingen har gått in och reflekterat över ett så enormt fusk ens det minsta lilla. Ja fullständigt tappat greppet om verkligheten.
Vad jag skulle vilja veta är ju vem som saboterade för DeSantis. Jag tror att Trump och Elon har gjort det i samspel. Det är hårt mot hårt nu och det ska bli mycket intressant.

MAGA har aldrig levt i vår värld, men ändå pratar dom om den, och därför det blir så konstigt.
Och de tröttar aldrig på att ha fel heller, utan det verkar vara en tävling i att ha fel så fel de någonsin kan och klarar av att ha.
Kanske det var ett sabotage av Musk, men det låter som ett dyrt sabotage i så fall och misslyckas med DeSantis "intervjun".
De säger DeSantis har så dåliga siffror, ja, det är väl direkt väntat och med tanke det annonserades precis och opinionssiffrorna är främst för hans ämbete i FL.
Skulle säga opinionssiffror är idag irrelevanta och förvänta mig de förändras.
Men vad de förändrar sig till det är en bra fråga och skulle säga först mot slutet på året så börjar de betyda nått.
Så ska bli intressant vad det barkar åt.
Och en sak OAVSETT vem som vinner nomineringen och då inte trumpen då, så kommer trumpen vråla valfusk, och är det DeSantis så kommer hen ropa än värre.
Och här kommer det bli intressant hur MAGA-sekten kommer agera, kommer de haka på eller är de glada med DeSantis då.
Jaja, facit kommer.