Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-05, 14:40
  #1
Medlem
--Gustafsson--s avatar
En maskin har byggts som man kan köra kuken i och som tömmer en på sperma. Oklart varför maskinen är en osexig apparat. Den borde vara en naken tjej, koreansk modell: https://youtu.be/NHxabA2S2JU?t=182
Förutom att videon presenteras av en man så blev den tändande vid närmre tanke. Vore det extra tändande - adrenalinpåslag - om man hade kunnat ställa in en sådan maskin/gummidocka liknande en naken tjej på en viss sannolikhet att den klipper av kuken när man kommer?

Risken vore att man efter en tid hade "behövt" ställa den till allt högre sannolikhet men tankemässigt: Om man hade kunnat ställa in sannolikhet för att detta skulle hända, vore det extra tändande eller motsatsen? En på tio, tusen, miljonen, miljarden eller valfri sannolikhet.
Man kan istället för en gummidocka föreställa sig att en kvinna är med vid maskinen, och / eller utan att man vet risken ställer in maskinen för detta efter eget omdöme.
Hade man vågat det? Vid vilken sannolikhet hade gränsen gått för när man inte längre hade vågat spruta?
__________________
Senast redigerad av --Gustafsson-- 2022-01-05 kl. 14:47.
Citera
2022-01-05, 20:59
  #2
Medlem
Role-Overs avatar
Det ser jut som en glorifierad pocket pussy ju, han människor blivit så lata att de inte orkar röra armen längre?Hade själv kunnat testa den men mest utav nyfikenhet, tror inte den klipper av kuken på den... om den inte blir hackad och får virus då..

Har testat en liknande maskin, det som nog skulle göra den bra nog att testa är om sugeffekten är tillräckligt stark i den.
Å andra sidan tror jag inte det är så sexigt och upphettsande med en plain maskin sådär, jag sprutar mycket mer om jag har en levande varm o go människa o spänna på jämtemot en maskin med kallt gummi.
Citera
2022-01-05, 22:28
  #3
Medlem
dinmamma1335s avatar
Har gärna kvar kuken och tänder inte på möjligheten att den ryker efter lite älskog med maskinen.
Citera
2022-01-05, 23:16
  #4
Medlem
--Gustafsson--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1335
Har gärna kvar kuken och tänder inte på möjligheten att den ryker efter lite älskog med maskinen.
Jo men det iskalla allvaret kan vara tändande.
Citera
2022-01-05, 23:26
  #5
Medlem
dinmamma1335s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --Gustafsson--
Jo men det iskalla allvaret kan vara tändande.
Håller inte med, men smaken är ju som baken.
Citera
2022-01-06, 00:02
  #6
Medlem
--Gustafsson--s avatar
Råhet är det jag tänder på. Jag vill inte ha värme och snällhet. En pistol mot huvudet och inte veta om hon skjuter eller inte. Jag vill se henne ladda. Rysk roulette eller gärna ett avsågat hagelgevär.
Sen ska hon stå naken med inte nådiga ögon. Då blir jag kåt. Ju hårdare, mer brutal och likgiltig person desto mer tänder jag.
Men absolut inget problem eller som jag oroas över, det är ändå jag som kontrollerar situationen. Även om hon kanske inte tror så alla gånger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback