Citat:
Ursprungligen postat av
Firewaia
Ja eller så drog jag slutsatsen att eftersom du tror att hemvården drivs av invandrare och alltid gjort det, eftersom du uppenbarligen inte tror att det finns någon annan att anställa så lär du vara samma person som vill kvotera in på andra områden?
Oavsett vad så yrar du bara
Så, vart skrev jag att jag tror att hemvården drivs av invandrare? Du drar tydligen dina slutsatser utan att ens läsa vad som skrivs. Min slutsats av dig blir då att du är en person som jämför andra utifrån dig själv. Sluta gärna med det för alla kan inte vara riktigt så korkade.
Tillbaka till ruta ett och bemöt det jag skriver. Inte det du tror att jag skriver.