Citat:
Ursprungligen postat av
Glaskras
Så fruktansvärt onödigt. Ta med sina barn i döden känns som en fullständigt vanvettig lösning på sina problem.. Galna människor
Du har ingen aning om hur pappan var innan!
Vi firade nyår, hade grillkvällar ja allt tillsammans innan de fruktansvärda hände. Han var en bra familjefar innan.
Dom hade skilt sig och han blev svartsjuk för han trodde att hon hade träffat någon annan.
Det var en Fredag 21 januari 2000 som helvetet brakade lös för alla som kände dom. Vi hade 2 eller 3 ambulanser utanför oss som inte fick gå in i huset innan polisen kom. En åkte iväg till lägenheten där hon och deras riktiga son bodde. Ambulansförare kom in till oss och vi ringde ner till mamman men fick inget svar.
Då började den olidliga väntan på att få information via text tv och polisen. Tyvärr så hade pappan som även var jägare tagit ett vapen och skjutit hunden + deras adoptiv son i huset, tagit bilen åkt ner till mamman i lgh och sköt henne och deras riktiga son, sen ringt polisen och sagt att jag har skjutit flera personer nu skjuter jag mig själv.
Jag var med från början till slut!
R. I. P J, R-M, J, 2000-01-21 Mina fina vänner som aldrig kommer tillbaka R. I. P ❤️