2022-07-17, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Gurra - Saidi - Joel

Sedan antar jag att Concha får hoppa in.
Ja det låter som en trolig trio. Tycker Joel gjorde det bra senast
2022-07-17, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
De blåvita är nog inte så nöjda. Al-Ammari var annars Halmstads mest lysande stjärna säsongen 2021, om man bortser från Baffo och Ante.
I de matcher jag såg, visade han prov på fin teknik och spelförståelse, jobbade även på bra. Trodde faktiskt att Göteborg gjort ett bra köp. Men det är så med nya spelare, väldigt svårt att veta hur det blir. Mjällby brukar dock få ihop det, naturgrässpelare dessutom.

Jag är inte direkt missnöjd med Al-Ammari, är det någon som jag tycker varit för svag, sett till speltid och status så är det Thern, Thern har varit bra i ett par matcher men varit dels ojämn och också haft för få bra matcher.

Sedan är vi egentligen 1 gubbe för mycket om vi skall spela 4-4-2, så rent numerärt är det ju rimligt att låna ut honom, vi har ju Gurra, Thern, Sebban och Ambroz.
2022-07-17, 11:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Jag är inte direkt missnöjd med Al-Ammari, är det någon som jag tycker varit för svag, sett till speltid och status så är det Thern, Thern har varit bra i ett par matcher men varit dels ojämn och också haft för få bra matcher.

Sedan är vi egentligen 1 gubbe för mycket om vi skall spela 4-4-2, så rent numerärt är det ju rimligt att låna ut honom, vi har ju Gurra, Thern, Sebban och Ambroz.

Känns väl inte som han riktigt fått en ärlig chans heller. Han kan inte ensam skina på ett mittfält som inte funkat så bra oavsett. Bl.a pga Thern som du skriver
2022-07-17, 12:12
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

Konkurrerar han med både Gurra och Thern? Känns som två väldigt olika spelare...

Vad är Al-Ammari för spelare? Vilken position är det han egentligen ska ha?
2022-07-17, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Om du resonerar så går alla klubbar i stort sett alltid back på alla spelare man värvar.
Vi värvar Astrit för 8 mille, han har ett av seriens högsta poängsnitt, skjuter oss en titel och blir sedan såld för 10. En bra transferhistoria för oss.
HAHAH är du seriös? Bajen går minus på försäljningen av Selmani med lön osv. Värvar man en 9a så förväntas man att han levererar som man kan sälja vidare med stor vinst istället för en förlust. Sedan ska garanterat Varberg ha en del av kakan. även malmö ska ha utbildningsbidrag? Hur kan det vara en bra transferhistoria? Bangura x2 är en bra transferhistoria båda kostar under miljonen men säljs för 50 miljoner+. gå minus är verkligen en bra transferhistoria
2022-07-17, 12:49
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Konkurrerar han med både Gurra och Thern? Känns som två väldigt olika spelare...

Vad är Al-Ammari för spelare? Vilken position är det han egentligen ska ha?

I Blåvitt är det ingen som vet, känns inte som att det fanns någon som helst plan kring den värvningen. Har inte satt några avtryck varken på eller utanför plan.

I Halmstad tror jag han spelade lågt "sittande" spelfördelare:

https://www.youtube.com/watch?v=19QmFqgcw5U&ab_channel=IraqiFootballScout
2022-07-17, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
HAHAH är du seriös? Bajen går minus på försäljningen av Selmani med lön osv. Värvar man en 9a så förväntas man att han levererar som man kan sälja vidare med stor vinst istället för en förlust. Sedan ska garanterat Varberg ha en del av kakan. även malmö ska ha utbildningsbidrag? Hur kan det vara en bra transferhistoria? Bangura x2 är en bra transferhistoria båda kostar under miljonen men säljs för 50 miljoner+. gå minus är verkligen en bra transferhistoria
Du får det att låta som alla andra 9or som har värvats har varit garanterad succé.

Selmani tog oss långt i EL spelet förra året, och bidrog till vår senaste titel. Nu säljs han för 10 miljoner, så det är svårt att försöka få det till en dålig affär på totalen.
2022-07-17, 13:31
Medlem
TheJackets avatar
Mervan "Wallah jag skall döda din bil" Celik har skrivit på ett korttidskontrakt med GAIS

https://www.fotbollskanalen.se/sverige/celik-atervander-till-gais-hoppas-vi-gar-upp/
2022-07-17, 13:50
Medlem
Vad tror ni om kombinationen Sana & Poya till Norrköping?
2022-07-17, 15:08
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Vad tror ni om kombinationen Sana & Poya till Norrköping?

Var Sana än kommer gå så kommer Aiesh gå dit också. Tror fortsatt på Häcken för båda.
2022-07-17, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Du får det att låta som alla andra 9or som har värvats har varit garanterad succé.

Selmani tog oss långt i EL spelet förra året, och bidrog till vår senaste titel. Nu säljs han för 10 miljoner, så det är svårt att försöka få det till en dålig affär på totalen.
wow en svenska cupen ... Karikari har fått AIK ut i EL gruppspel och Mo Bangura har gjort mål mot PSV.. Selmani är både en flopp och minusaffär för Bajen oavsett vad du skriver. Du saknar kunskap mvh
2022-07-17, 19:28
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag tror att både Bajen och Selmani har fått ut vad de ville av varandra. Nu får Selmani en utlandssejour, och vad man än säger om förväntningarna är det så klart godkänt med 35p på 51 matcher. Plus en avgörande roll i klubbens första cuptitel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in