Citat:
Ursprungligen postat av
salad
Selmani till israel. Känner lite förvirring inför bajen. Amoo, Swedberg, Selmani, Lahdo. Hur ska deras nya elva se ut?
Helt omöjligt att säga men om jag får gissa baserat på erfarenhet och tidigare prestationer:
Ludwigson - Ny - Saidi
Besara
Sadiku - Bojanic
Jeahze - Fenger - Kurtulus - Sandberg
Dovin
Bänk: Blazevic - Pinas - Vagic - Concha - Collander - Nilsson - Trawally
Utanför truppen: Jeppe, Widgren, Adjei, Erabi, Demirol. Sammanfattningsvis så kommer det vara rejält med konkurrens om platserna. Pinas kan mycket väl komma in och peta Fenger sett till hans höga nivå, Concha och Vagic kan mycket väl blomma ut också.