• 1
  • 2
2022-01-02, 16:16
Jag har fastnat framför internet på ett destruktivt sätt men å andra sidan vet jag inte vad jag annars skulle göra.
Jag har kollat igenom allt på Youtube av värde, läst böcker, studier och haft mig alldeles för länge till ingen nytta.
På vilket sätt berikar kunskap mig och mitt liv.. Insikt förstör själen så bäst vore att inget förstå. Men nu är det som det är..
Jag har gjort allt som "behöver" göras. Jag vill inte göra något "bara därför". Jag kan inte hitta på fler saker att ta mig för. Jag är låst och har ingenting att göra.

Vad gör ni som inte har något att göra och som känner som jag gör? Ge mig tips på hur man fördriver tiden. Hur gör ni?
Senast redigerad av --Gustafsson-- 2022-01-02 kl. 16:20.
Citera
2022-01-02, 16:19
Medlem
Har du inget arbete?
Citera
2022-01-02, 16:19
Medlem
Har du inga kompisar?
Citera
2022-01-02, 16:22
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Har du inga kompisar?
Nej jag har inga lekkamrater och jag vet inte heller var sådana finns. Ska jag söka mig till något slags föreningsliv måhända eller vad är meningen...? Ni som får tiden att flyta måste ha mycket onödigt att syssla med.
Senast redigerad av --Gustafsson-- 2022-01-02 kl. 16:25.
Citera
2022-01-02, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --Gustafsson--
Nej jag har inga lekkamrater och jag vet inte heller var sådana finns. Ska jag söka mig till något slags föreningsliv måhända eller vad är meningen...?

Svårt att säga beror på vad du gillar, du kanske kan börja kolla runt på jobbet om du har något?
Citera
2022-01-02, 16:33
Bannlyst
Knark! Passa på medan det finns, snart tömmer dom apoteken inför de stora upploppen
Citera
2022-01-02, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Svårt att säga beror på vad du gillar, du kanske kan börja kolla runt på jobbet om du har något?
Jag jobbade hela förra året. Jag har pengar så det blir över, så vad ska jag då jobba återigen för. Gräva ett hål i marken och fylla det igen. Flytta sanddyner i öknen med tesked för skoj skull...
Finns inget att köpa. Jag har kollat ingen Pricerunner en hel vecka. Tv, lakan och sånt har jag. Vad återstår..
Ärligt talat så suger detta. Jag har lust att begå brott bara för att åtminstone ha något att göra.

Karl-Ahmed Knark ja... Ja det är ju det...
Citera
2022-01-02, 16:37
Medlem
Citat:
Jag jobbade hela förra året. Jag har pengar så det blir över, så vad ska jag då jobba återigen för. Gräva ett hål i marken och fylla det igen. Flytta sanddyner i öknen med tesked för skoj skull...
Finns inget att köpa. Jag har kollat ingen Pricerunner en hel vecka. Tv, lakan och sånt har jag. Vad återstår..
Ärligt talat så suger detta. Jag har lust att begå brott bara för att åtminstone ha något att göra.

Hahahahah öppna såndär darknet shop finns massa dokumentärer bara plugga på
Citera
2022-01-02, 16:38
Medlem
qvarne2s avatar
Bemästra ett instrument (t.ex gitarr), Hugga ved (det är kul), Nå till 100kg i bänkpress, lyssna på lotr audio book. Det är iaf några av de grejer jag för tillfället gör för att fördriva tiden.
Citera
2022-01-02, 16:40
Bannlyst
Citat:

Skit i brott, fängelse ger mer dötid.
Du har bra ekonomi så knarka för eget bruk så får du bara böter om du torskar.
Citera
2022-01-02, 16:49
Medlem
neuron-drones avatar
Jag har tvärtom. Massa saker som jag vill göra men orkar inte. Så deppar för att flera år gått utan att jag gjort något.

Jag tycker bara livet är tråkigt när jag är riktigt deprimerad. Eller när jag inte orkar något. Annars är jag lättroad. Det är helt OK att bara läsa.

Men är man deprimerad så kan man ha massor att göra men man gör det inte för det känns meningslöst.
Citera
2022-01-02, 16:54
Medlem
Kione211s avatar
Stress tar 2 år att bli av med. Man behöver inte göra något. Utom att äta och skaffa mat som redan någon annan fixat.
Den enda jag mötte som blev över hundra hörde inte vad andra sade de sista 20 och såg inte tv bild.
Är bara sunt att vara lite uttråkad 😩
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in