• 1
  • 2
2022-01-08, 05:06
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Brukar ställa mig bakom bilar som backar o låtsas bli påkörd. Ofta vill dom göra upp i godo pga försäkrings kostnaden ökar men om inte springer jag därifrån.

Kan lätt göra 5 lax om dagen

Den är smart, om än lite väl smärtsamt.

Jag uppskattar den skämtsamma tonen i tråden, men samtidigt är frågan ställd på halvt allvar. Är det enda alternativet att själv börja sälja? Och hur fan gör man det utan något vidare kontaktnät?
Citera
2022-01-10, 18:38
Medlem
st33rs avatar
Om du har adhd och får adhdmedicin så verkar folk kunna betala fantasisummor för denna på svarta marknaden.
Jag förstår inte varför. Men det tråkiga adhd-tjacket Elvanse som helt saknar förmågan att ge dig rejäla toppar säljs på ”flugsvamp”-typen av sajter för priser som skulle ge en 9000kr för mitt månadsuttag.

Nu tror jag ingen IRL skulle betala så pass men säg att du får 3 lax iaf. Det får du ju en jäkla massa fultjack för !

Själv är jag rätt nöjd med att min adhd-medicin är såpass ”tråkig” så jag skulle inte vilja riskera gå illegalt igen. Men det finns ju många som tycker den är skit. Så är du en av dem..
Senast redigerad av st33r 2022-01-10 kl. 18:41.
Citera
2022-01-10, 19:04
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Det händer väldigt sällan att jag inhalerar djävulens sallad, det är piller och pulver som gäller för mig. Men tack för rådet, mer sånt!

I sig så skulle man ju kunna odla för att sälja vidare. Finns två problem med det bara, jag har antagligen sämre kreditvänlighet än salig Jonny Bode, må han vila i frid. Det andra problemet är att jag vill ha så lite med aschmed och co det bara är möjligt.

Va! Djävulens sallad är ju själva basknarket.

Jag borde väl lägga till något tips för att legitimera min kommentar... Men jag kan inte hitta på något bra. Förlåt.
Senast redigerad av Mjäll 2022-01-10 kl. 19:08.
Citera
2022-01-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Brukar ställa mig bakom bilar som backar o låtsas bli påkörd. Ofta vill dom göra upp i godo pga försäkrings kostnaden ökar men om inte springer jag därifrån.

Kan lätt göra 5 lax om dagen

Hahaha asså va
Numera så har ju bilar kamera och sensorer som känner av minsta grässtrå.
Du lär inte lyckas på dom bilarna va?
Citera
2022-01-10, 19:59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Hahaha asså va
Numera så har ju bilar kamera och sensorer som känner av minsta grässtrå.
Du lär inte lyckas på dom bilarna va?
Nä, tricket har blivit svårare måste jag medge
Citera
2022-01-11, 17:53
Medlem
Citat:
Inga andra som sitter på gamla klassiska och inte alltför luffiiga zigenartricks. Jag vet att ni finns därute. Villainbrott är ju en klassiker, men inte gjort det på många år.
Ojoj, skulle kunna skriva en roman här, hade låga inkomster och höga (knark) utgifter under flera år.

En grej jag byggde upp över tid var att vara mellanhand åt folk. Letade aktivt, online o irl, efter folk som behövde något de inte kunde få tag på. Ju mer slipad jag blev desto mer kunde jag tjäna på det. Ibland mkt jobb för lite profit, men ibland tvärt om.

Bedrägerier på blocket/tradera. Var ett par år sedan så vet inte om säkerheten ändrats.

Hämta grejer billigt i Köpenhamn o sälj dyrare här, finns diskreta sätt att ta sig förbi tull.

Sno saker och sälj. Många små turkbutikar köper gärna en låda chockladkakor om man frågar lite snyggt. Märkeskläder går också enkelt, att sälja online tjänar du mest på men det tar tid, hälare är ett alternativ men de betalar mindre.

Lycka till
Citera
2022-01-11, 18:03
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Personligen blev jag utförsäkrad häromåret och tvingas numer med mössan i hand likt ett hjon ur en roman av Charles Dickes månatligen släntra ned till stadens socialkontor och kan bara hoppas att abbedissan är mild i sitt hjärta och inte berusad av feministiskt hat just den här dagen.....

Hade jag varit dig hade jag nog ändå försökt skriva en bok och satsa på en karriär inom litteratur. Bra skrivet!
Sen använda pengarna du tjänar på godsaker i form av piller och pulver
Citera
2022-01-12, 19:15
Medlem
graffdatshits avatar
Med dagens mått mätta så spara lite från bidraget till nästa månad, nästa månad lägger du allt på ett hekto amfetamin och springer av till alla dina vänner och deras vänner som tar amfetamin! Då får du ditt bidrag tillbaka plus att du kan punda samt att du har något meningsfullt att sysselsätta dig med! Älskar att springa av dos riktigt angenämt att sitta där meden polare och skicka på en dos var med pengar i ena fickan och dos i den andra! Funkade dunder tills jag skaffade brud!
Citera
2022-01-12, 19:25
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Om du har adhd och får adhdmedicin så verkar folk kunna betala fantasisummor för denna på svarta marknaden.
Jag förstår inte varför. Men det tråkiga adhd-tjacket Elvanse som helt saknar förmågan att ge dig rejäla toppar säljs på ”flugsvamp”-typen av sajter för priser som skulle ge en 9000kr för mitt månadsuttag.

Nu tror jag ingen IRL skulle betala så pass men säg att du får 3 lax iaf. Det får du ju en jäkla massa fultjack för !

Själv är jag rätt nöjd med att min adhd-medicin är såpass ”tråkig” så jag skulle inte vilja riskera gå illegalt igen. Men det finns ju många som tycker den är skit. Så är du en av dem..
Det är ju faktiskt ett bra tips, tror jag. Runt 700kr för 10st 10mg Attentin var väl genomsnittspriset när jag själv hade råd och köpte Attentin på dylika sidor.
Ingen diagnos än, men då man går från kaos till klarhet med medicinen (och skiter i pengar), är det värt det.
Citera
2022-01-12, 19:42
Medlem
Använd större delen av bidraget att pa större mängd knark. Omsätt skiten snabbt som fan. Innan räkningarna ska betalas. Knarka sen upp vinsten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in