Citat:
Ursprungligen postat av
V-H
Nu följer jag inte influencers och Youtube-kanaler så jag vet inte vad som brukar hända där, men varför skulle folk vara rädda? Dom tycker kanske inte att det var våldtäkt, samtidigt som dom inte vill skratta öppet åt tjejen.
Oavsett om de anser att han är skyldig eller inte, brukar det skrikas hejvilt i sociala medier. Majoriteten brukar ha en åsikt om allt och att deras åsikt minsann ska ut till alla så att alla får höra vad de tycker.
Men nu är det tyst, så helt plötsligt har ingen en åsikt och knappt någon yppar sig.
Hittade en YouTube video igår där två ifrågasätter samma sak- varför är det så tyst om det här.
Jag tror att folk är rädda. Med hans track records så visar det inte på att han är en nice2 kille man vill ha att göra med.
Oavsett vad som sker nu efter överklagan, så tror jag vi alla kan enas om att han kommer då det svårt att repa sitt rykte efter det här.
Och sen denna stackars tjej som prompt försöker hålla sig vid hans sida....
Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga en dag, för att klänga sig fast vid en snubbe som har noll respekt för en, och att det finns på print offentligt dessutom...pinsamt